H υβριδική Toyota Corolla Sedan των 122 ίππων συνδυάζει την άνεση, την ευχρηστία και την ευχάριστη οδική συμπεριφορά.

Στο δρόμο: Ευχρηστία, ευελιξία και άαααανεση

49.170 Επισκέψεις στο άρθρο (17/5/2019)

Βασισμένη φυσικά στην ίδια (με την 5θυρη έκδοση) νέα πλατφόρμα TNGA GA-C της Toyota, η υβριδική Corolla Sedan χαρακτηρίζεται από την ευκολία στους χειρισμούς, την ευελιξία ακόμα και μέσα στην πόλη, καθώς και την άνεση. Με πιο μαλακή ρύθμιση στις αναρτήσεις (με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω) εξαφανίζει κάθε κακοτεχνία του δρόμου και κυλάει εξαιρετικά με χαμηλό θόρυβο από τους τροχούς και τον αέρα. Το άμεσο και ακριβές τιμόνι σε συνδυασμό με την χαμηλή θέση οδήγησης σε προτρέπουν να ξεφύγεις από τη sedan-οικογενειακή λογική για να διαπιστώσεις πως ακόμη και στην πίεση η συμπεριφορά της είναι απροβλημάτιστη, με απόλυτα προβλέψιμα χαρακτηριστικά και άμεσες αντιδράσεις. Πάντως, η υποστροφή δείχνει να έρχεται λίγο πιο νωρίς σε σχέση με την 5θυρη και η κλίση είναι πιο έντονη, αλλά ποτέ δεν γίνεται απότομη ή ανεξέλεγκτη. Όσο για τα απόλυτα ικανοποιητικά φρένα, όταν συνηθίσεις την ιδιότυπη αίσθηση στην αρχή της διαδρομής, δε θα υπάρχει κανένα πρόβλημα ακόμη και σε σκληρή χρήση. Το ESP δουλεύει όσο διακριτικά χρειάζεται για να διατηρεί την τάξη από τη μια και να μην καταπνίγει την κίνηση από την άλλη και έτσι συνολικά τα παραπάνω 25 κιλά δεν φαίνονται στην πράξη και η ισορροπία μεταξύ άνεσης και σωστής συμπεριφοράς είναι σχεδόν ιδανική.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
moto