Όπως και στην 5θυρη, έτσι και στην Corolla Sedan το μεγάλο πλεονέκτημα της υβριδικής τεχνολογίας είναι έκδηλο στην καθημερινότητα της πόλης, όπου εκεί η μέση κατανάλωση πέφτει ακόμη και κοντά στα 4,0 λτ./100 χλμ.

Κινητήρας: Μέτριες επιδόσεις, κορυφαία οικονομία

49.203 Επισκέψεις στο άρθρο (17/5/2019)

Το τέταρτης γενιάς υβριδικό σύνολο που συναντάμε και στην Corolla Hybrid Sedan χρησιμοποιεί 1,8 λτ. κινητήρα εσωτερικής καύσης (λειτουργεί σε κύκλο Ατκινσον) και έναν ηλεκτροκινητήρα 53 kW. Η συνδυαστική ισχύς να φτάνει τους 122 ίππους. Η επιτάχυνση δεν ενθουσιάζει, αλλά είναι ένα κλικ καλύτερη από της 5θυρης, ενώ αντιληπτό γίνεται και το βουητό στο βαθύ πάτημα του ποδιού λόγω του eCVT κιβωτίου (έχει χαρακτηριστικά λειτουργίας που θυμίζουν CVT κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης, αλλά εδώ υπάρχει πλανητικό σύστημα και όχι ιμάντες). Αυτό όμως που εντυπωσιάζει είναι το πόσο λίγο καίει η Corolla Sedan, oύσα μάλιστα και πιο οικονομική από την 5θυρη (αυτή που είχαμε δοκιμάσει φορούσε τροχούς 17 ιντσών) με την μέση κατανάλωση να είναι κοντά στα 5,0 λτ./100 χλμ. (5,2 λτ./100 χλμ. η 5θυρη). Μέσα στην πόλη οι τιμές πέφτουν πιο χαμηλά (λόγω της ηλεκτρική κίνησης από φανάρι σε φανάρι για παράδειγμα), αλλά σε μια «ανοιχτή» διαδρομή αυξάνονται σχεδόν κατά 1,0 λτ./100 χλμ. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

FORD E-TRANSIT
OPEL