Βγαίνοντας από την comfort zone της ασφάλτου το Yaris Cross, είτε βρει λάσπη ή χιόνια δεν θα «μασήσει».

Βγαίνοντας από την comfort zone της ασφάλτου το Yaris Cross, είτε βρει λάσπη ή χιόνια δεν θα «μασήσει».

Παραλία, λασπουριά ή και χιόνια!

193.577 Επισκέψεις στο άρθρο (25/12/2023)

Βγαίνοντας από την comfort zone της ασφάλτου το Yaris Cross δεν έχει μεγάλο πρόβλημα να ανταποκριθεί σε πιο απαιτητικές εκτός δρόμου συνθήκες. Τα 170 χλστ. από το έδαφος, οι παρά πολύ καλές γωνίες αναρρίχησης και κυρίως η «ιδιαίτερη» AWD-i τετρακίνηση σε συνεργασία με το κιβώτιο είναι εγγύηση στα δύσκολα. Θα θέλαμε βέβαια και μια ρεζέρβα για ώρα ανάγκης, ενώ αν κατά κύριο λόγο κινείστε σε αυτά τα εδάφη, καλό θα ήταν να προμηθευόσασταν ελαστικά mud+snow. Αναφέραμε ως ιδιαίτερη την τετρακίνηση, καθώς δεν υπάρχει άξονας μετάδοσης προς τα πίσω ή κεντρικό διαφορικό (τα προγράμματα λειτουργίας Trail και Snow αναλαμβάνουν αυτό το ρόλο), αλλά ένα δεύτερο, ανεξάρτητο ηλεκτρικό μοτέρ, για το οποίο, καθώς και  για τη λειτουργία της τετρακίνησης μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά σε επόμενες σελίδες. Η ουσία είναι πάντως πως είτε βρείτε κακοτράχαλο με λάσπη ή και χιόνι τους χειμερινούς μήνες, το Yaris Cross δεν θα «μασήσει»!

Σελίδα 1Δοκιμή: Υβριδικό και τετρακίνητο Toyota Yaris Cross
Σελίδα 2Εμφάνιση-Εσωτερικό: Είναι SUV & το δείχνει, είναι μοντέρνο & πρακτικό
Σελίδα 3Κινητήρας: Οικονομία που δεν παίζεται και ικανός στην καθημερινότητα
Σελίδα 4Στο δρόμο: Του πάνε τα σαλόνια, αλλά μπορεί και στο χώμα
Σελίδα 5Παραλία, λασπουριά ή και χιόνια!
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
citroen
test center