12 φωτογραφίες »

Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

27.154 Επισκέψεις στο άρθρο (14/1/2021)

«Φυσάει» σε επιδόσεις, ερωτηματικό στην κατανάλωση
Το μυστικό του S60 T8 Twin Engine είναι η ύπαρξη δύο κινητήρων: Ο κύριος είναι ένας διπλά υπερτροφοδοτούμενος 2λιτρος 4 κύλινδρος κινητήρας, ο οποίος διαθέτει και πρόγραμμα αύξησης ισχύος αποδίδοντας 317 άλογα, ενώ στους πίσω τροχούς υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας 88 ίππων και έτσι η συνδυαστική απόδοση φτάνει στα 405 άλογα με 640 Nm ροπής. Παρόλο που ακόμα και να βυθίσεις τέρμα το γκάζι έχεις αίσθηση μικρότερης ισχύος, ίσως και λόγω του αυξημένου βάρους των 2 τόνων, οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές. Σημειώστε: 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δλ., 60-100 σε 2,6 δλ., 80-120 σε 3,1 δλ.. Από την άλλη βέβαια θα σε προβληματίσει η κατανάλωση. Μπορεί η μπαταρία να σου βγάζει 30 με 35 χλμ. μόνο με ρεύμα στην πόλη, ωστόσο σε μια μικτή διαδρομή η μέση τιμή κατανάλωσης μπορεί και να ξεπεράσει τα δέκα λίτρα. Ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματα όταν αδειάσει η μπαταρία με τα νούμερα να αυξάνουν επικίνδυνα…
 
Επιλέγεις πως θες να κινηθείς
Ο οδηγός έχει 4 βασικά προγράμματα λειτουργίας του υβριδικού συστήματος κίνησης από τα οποία μπορεί να επιλέξει τον τρόπο κίνησής του. Το πρόγραμμα αμιγούς ηλεκτροκίνησης Pure δίνει προτεραιότητα στην ηλεκτροκίνηση με πραγματική αυτονομία έως και 35 χιλιόμετρα, κατάλληλο για αστικές καθημερινές μετακινήσεις. Στο πρόγραμμα Hybrid, χρησιμοποιείται τόσο το ηλεκτρικό μοτέρ όσο και ο βενζινοκινητήρας για να βελτιστοποιηθεί η άνεση, οι επιδόσεις και η κατανάλωση καυσίμου. Το πρόγραμμα Polestar Engineered χρησιμοποιεί όλη τη διαθέσιμη ισχύ για να επιτευχθούν οι εντυπωσιακές επιδόσεις, που διαβάσατε παραπάνω και το πρόγραμμα AWD ενεργοποιεί την τετρακίνηση ώστε να επενεργεί συνεχώς για καλύτερη πρόσφυση.

Με περγαμηνές για μεγάλα ταξίδια 
Και πως είναι στο δρόμο θα αναρωτηθείτε… Αυτό λοιπόν είναι το βασικό πλεονέκτημα του μοντέλου: Πίσω από το τιμόνι του Volvo S60 τα χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο καταπίνονται με ευκολία. Το πρώτο πράγμα που εκτιμήθηκε ήταν η ησυχία, με τα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα από τον εξωτερικό αέρα και τον κινητήρα να είναι ιδιαίτερα  χαμηλά, ενώ ο τρόπος που αποσβένονται οι ανωμαλίες και το πάτημα του αυτοκινήτου στις υψηλές ταχύτητες -χωρίς αυτό να πλέει- είναι επίσης εξαιρετικός. Σε πιο γρήγορους ρυθμούς το S60 δεν έχει σπορτίφ διαθέσεις και παρόλο που η τετρακίνηση βοηθά στη μείωση της υποστροφής και η ανάρτηση έχει σφίξει, το βάρος γίνεται αντιληπτό και η ελαστική αίσθηση του τιμονιού -αν και ακριβής σε πληροφόρηση, δεν σου δίνει όσο αυτοπεποίθηση χρειάζεσαι. Βέβαια από ένα μεσαίο σεντάν αναζητάς άνεση και ποιότητα κύλισης, κάτι που το S60 διαθέτει σε αφθονία.

Η γνώμη μας 
Το Volvo S60 T8 απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό. Στο σύνολό του παίρνει σίγουρα πολύ καλό βαθμό και η τιμή του είναι στα συν, ωστόσο έχει να ανταγωνιστεί μοντέλα, τα οποία διαχρονικά έχουν αποκτήσει μεγαλύτερο κύρος, όπως μαρτυρούν και οι πωλήσεις.  

+ Τεχνολογία, ποιότητα κατασκευής, επιδόσεις, ποιότητα κύλισης-ηχομόνωση, άνεση, αποτελεσματικότητα φρένων, εξοπλισμός, χώροι για επιβάτες 
- Ελαφρύ και χωρίς αίσθηση τιμόνι, κατανάλωση, πληρώνει εταιρικό φόρο, βάρος

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

peugeot
skoda