Ξεκινώντας από τη σχεδίαση του ανανεωμένου Α3, η γρίλια «σήμα κατατεθέν» ανασχεδιάστηκε και είναι αισθητά πιο επίπεδη και φαρδιά, ενώ μεγαλύτερες είναι και οι εισαγωγές του αέρα, δίνοντας περισσότερο δυναμισμό στο συνολικό αποτέλεσμα. Για την κομψότητα της σχεδίασης τώρα, φροντίζουν οι καλαίσθητες υπογραφές των LED, όπου το Α3 δίνει τη δυνατότητα επιλογής και εναλλαγής μεταξύ τεσσάρων διαφορετικών υπογραφών.
Περνώντας στο εσωτερικό, το Audi A3 διατηρεί σχεδόν αυτούσια την οδηγοκεντρική του σχεδίαση (μόνο ο επιλογέας ταχυτήτων έχει πιο λεπτή σχεδίαση και ενσωματώνεται στην κεντρική κονσόλα) που ορίζεται από το διαχωρισμό της θέσης του οδηγού και από τους αεραγωγούς, που περικλείουν τον 10,25 ιντσών, στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων. Η πολυτέλειας είναι έκδηλη, μέσω της ποιότητας των υλικών, της συναρμογής και του φινιρίσματος, ενώ τεχνολογικά υπήρξε αναβάθμιση στα συστήματα υποβοήθησης και άνεσης. Σίγουρα πάντως θα θέλαμε στάνταρ την κάμερα οπισθοπορείας που χρεώνεται 485 ευρώ σχεδόν.
Τέλος, σχετικά με τους χώρους τώρα, αυτοί έχουν μείνει αναλλοίωτοι, με το πίσω κάθισμα να χωρά οριακά τρεις ενήλικους, καθώς είναι σχετικά στενό (1,33 μ.) με ύψος έως και 1,87 μ. και ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 380 λτ., ένα σχετικά μέτριο νούμερο.