Το Audi A3 45 TFSI e S Line από τα πρώτα μέτρα αποκαλύπτει το σχετικά σφιχτό set-up του, επακόλουθο του αυξημένου βάρους λόγω του plug-in συστήματος, το οποίο μπορεί να μην είναι ό,τι καλύτερο για το ελληνικό οδόστρωμα που είναι γεμάτο ανωμαλίες, ωστόσο σε γενικές γραμμές, έχει πολιτισμένη κύλιση και δε θα κουράσει τους επιβάτες. Βοηθάει και η ρυθμιζόμενη σε 15 βαθμίδες ανάρτηση DCC ώστε να επιλέξεις το βαθμό της απόσβεσης που επιθυμείς. Είναι σταθερό και ευθύβολο ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες, ενώ προσφέρει και πολύ καλή οδηγική αίσθηση στον οδηγό που θα θελήσει να το πιέσει σε δρόμο με στροφές. Εκεί, έχοντας σετάρει την ανάρτηση καταλλήλως, εξαργυρώνει με τον καλύτερο τρόπο τον περιορισμό της άνεσης από την ανάρτηση, αφού αυτή (με άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω), διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις όποιες τάσεις προκαλεί το επιπλέον βάρος περιορίζοντας την αδράνεια σε οριακές καταστάσεις. Το ευχάριστο οδηγικό του προφίλ συμπληρώνεται από τα εξαιρετικά σε απόδοση και αίσθηση φρένα, αλλά και το πειθήνιο σύστημα διεύθυνσης που είναι αρκετά άμεσο.