Το plug-in υβριδικό σύστημα στο ανανεωμένο A3 είναι το πιο νέο του ομίλου και το έχουμε δει σε αρκετά μοντέλα. Πρωταγωνιστής είναι ο 1,5 TSI βενζινοκινητήρας με turbo μεταβλητής γεωμετρίας, που αντικατέστησε τον 1,4 TSI , έχοντας ως ισχυρό συμπαίκτη ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 115 αλόγων και φυσικά τη μεγαλύτερη μπαταρία 25,7 kWh με την ωφέλιμη χωρητικότητα των 19,7 kWh (από 12,8 kWh). Ευπρόσδεκτη φυσικά η δυνατότητα ταχυφόρτισης (σπάνιο χαρακτηριστικό για τα υβριδικά που φορτίζουν και από την πρίζα) έως 50 kW, το οποίο στην πράξη σημαίνει φόρτιση σε 26 λεπτά. Ακόμα και σε οικιακή φόρτιση όμως η υποδοχή των 11 kW εξασφαλίζει πλήρη φόρτιση σε 2,5 ώρες.
Με 272 άλογα και 400 Nm ροπής, οι μετρήσεις μας έδειξαν επιδόσεις GTi (0-100 σε 6,6 δλ. και προσπέρασμα με επιτάχυνση 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα σε 3,1 και 3,6 δλ. αντίστοιχα. Όμως όπως είπαμε και παραπάνω το βασικό ατού είναι η ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνάει τα 110 χλμ., αλλά ακόμα και αν την εξαντλήσετε δουλεύοντας ως αυτοφορτιζόμενο υβριδικό έχει μέση κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ..
Συνολικά το σύστημα δουλεύει εξαιρετικά, με την εναλλαγή λειτουργίας των κινητήρων να γίνεται ανεπαίσθητα και δυνατότητα ηλεκτρικής κίνησης μέχρι και την ταχύτητα των 140 χλμ./ώρα. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ηλεκτρική κίνηση (default το σύστημα επιλέγει hybrid λειτουργία), καθώς και οδηγικό mode (οικονομικό, άνεσης, επιδόσεων ή εξατομικευμένο).