Αξιόπιστοι οι κινητήρες, μπορεί να βγάλουν βλάβη τα μπεκ στα πολλά χιλιόμετρα
(13/11/2025)
Το Hyundai Bayon είναι ο εκπρόσωπος της εταιρείας στην κατηγορία των μικρών SUV και έκανε την εμφάνισή του το 2021 με σκοπό να καλύψει το κενό μεταξύ του i20 και του Kona. Όντας προσιτό και ευρύχωρο, χωρίς ωστόσο να «ξεφεύγει» σε εξωτερικές διαστάσεις, το Bayon έγινε σύντομα δημοφιλές.
Τα πρώτα Hyundai Bayon «έκλεισαν» την 4ετία, κάτι που σημαίνει πως θα είναι σύντομα διαθέσιμα ως μεταχειρισμένα, με αρκετά από αυτά να είναι επιστροφές από leasing. Για αυτό το λόγο δοκιμάζουμε ένα Bayon, το αναλύουμε και σας παρουσιάζουμε τι πρέπει να γνωρίζετε πριν προχωρήσετε στην αγορά από «δεύτερο χέρι».
Το μεταχειρισμένο Hyundai Bayon που δοκιμάζουμε εφοδιάζεται με τον ήπια υβριδικό χιλιάρη T-GDi βενζινοκινητήρα που αποδίδει 120 άλογα και συνοδεύεται από επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη. Κατά την οδήγηση δεν παρατηρήσαμε δυσλειτουργίες και κομπιάσματα από το μοτέρ, ενώ οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται σωστά και ομαλά. Παράλληλα, δεν ακούγονται τριγμοί από την ανάρτηση, με τις κακοτεχνίες να απορροφώνται σωστά και παράλληλα τις κλίσεις να είναι μετριασμένες.
Σύμφωνα με αναφορές συνεργείων, υπάρχουν περιπτώσεις όπου εμφανίστηκαν μικροπροβλήματα στο σύστημα start-stop του κινητήρα, ενώ σε αυτοκίνητα που έχουν διανύσει υψηλό αριθμό χιλιομέτρων μπορεί να παρουσιαστεί ελάττωμα στα μπεκ ψεκασμού καυσίμου. Επιπλέον, έχουν γίνει αναφορές για περιστασιακά προβλήματα στο turbo.