Πολλαπλασιαστές η κύρια πηγή «πονοκεφάλων» του THP των 200 ίππων

12.691 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2024)
Πολλαπλασιαστές η κύρια πηγή «πονοκεφάλων» του THP των 200 ίππων

Ο κινητήρας του Peugeot 208 GTi είναι ο 1.600αρης THP, ο οποίος κυκλοφόρησε και σε πιο αδύναμες εκδοχές, με 156 και 163 άλογα. Στις συγκεκριμένες περιπτώσεις, υπάρχουν αναφορές για βλάβες στην καδένα χρονισμού. Το μοτέρ των 200 και 208 ίππων, που εφοδιάζουν το 208 GTi, είναι πιο ανθεκτικό, με τα κύρια μικροπροβλήματα να εστιάζονται στην αντλία καυσίμου και στους πολλαπλασιαστές, οι οποίοι θα προκαλούν διακοπές στη λειτουργία του κινητήρα και θα εμφανίσουν την ένδειξη «check engine» στον πίνακα οργάνων.


Το μοντέλο που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο είναι παραγωγής του 2013. Οδηγώντας το αυτοκίνητο δεν παρατηρήσαμε δυσλειτουργίες και τριγμούς από το μηχανικό σύνολο και την ανάρτηση, ούτε κενά στο σύστημα διεύθυνσης. Το μοτέρ δουλεύει όπως θα έπρεπε, με την δύναμη να είναι διαθέσιμη από τις 2.000 στροφές μέχρι τον κόφτη.

Σελίδα 1Δοκιμή μεταχειρισμένου: Peugeot 208 GTi
Σελίδα 2Στριφτερό «πυραυλάκι» με 200 άλογα το Peugeot 208 GTi
Σελίδα 3Πολλαπλασιαστές η κύρια πηγή «πονοκεφάλων» του THP των 200 ίππων
Σελίδα 4Χωρίς φθορές στα ημι-bucket καθίσματα. Αν δείτε υγρασία φταίνε τα λάστιχα στις πόρτες
Σελίδα 5Μεταχειρισμένα κοστίζουν κατά μέσο όρο 17.000 ευρώ
ford
OPEL