Οι κινητήρες του Toyota Yaris είναι αξιόπιστοι και δεν βγάζουν βλάβες
2.143 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2025)
Το Toyota Yaris βρίσκεται στην τέταρτη γενιά του και συνεχίζει τη μεγάλη εμπορική πορεία των προηγούμενων μοντέλων, τα οποία παραμένουν ιδιαίτερα δημοφιλή για αγορά ως μεταχειρισμένα. Το προηγούμενο Yaris, αυτό της τρίτης γενιάς με κωδικό XP13, ήταν σε παραγωγή από το 2010 έως το 2020.
Προκειμένου να δούμε πόσο καλά αντιστέκεται το προηγούμενο Yaris στο πέρασμα των ετών, θα αναλύσουμε το μοντέλο και θα δούμε πώς τα πηγαίνει στους τομείς των βλαβών και των φθορών.
Η γκάμα αποτελείται από μοτέρ βενζίνης, diesel αλλά και από full υβριδική έκδοση. Στη βάση βρίσκουμε τον κινητήρα 1 λίτρου με 72 ίππους, ο οποίος καίει γύρω στα 6 λτ/100 χλμ σε μικτές συνθήκες. Έπειτα αρχικά βρίσκαμε τον κινητήρα 1,5 λίτρων με 111 άλογα, ενώ το 2017 ενδιάμεσα τοποθετήθηκε ο κινητήρας 1,33 λίτρων που αποδίδει 99 ίππους.
Η πετρελαιοκίνητη έκδοση του Toyota Yaris έχει το diesel μοτέρ 1,4 λίτρων με 90 άλογα, ενώ η υβριδική, που ονομάζεται Yaris HSD, έχει συνολικά 100 ίππους. Ο βενζινοκινητήρας είναι 1.500 κυβικών με 73 άλογα και καίει 4,5 λτ/100 χλμ σε πραγματικές συνθήκες, χάρη στο ηλεκτρικό μοτέρ 61 ίππων που μπορεί να κινήσει μόνο του το αυτοκίνητο σε ταχύτητες μέχρι 45 χλμ/ώρα. Ανεξαρτήτως καυσίμου, τα μηχανικά σύνολα του Toyota Yaris 2010-2020 είναι αξιόπιστα, αφού δεν υπάρχουν αναφορές για σημαντικές βλάβες.