Το TUV (γερμανικό ΚΤΕΟ) εντοπίζει φθορές στην ανάρτηση και στα φρένα
2.144 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2025)
Σύμφωνα με το γερμανικό TUV (το αντίστοιχο ΚΤΕΟ) για τα μοντέλα της εκεί χώρας, οι φθορές που είναι πιο συχνές από το μέσο όρο του ανταγωνισμού εντοπίζονται στα αμορτισέρ και τα ελατήρια της ανάρτησης, σε Toyota Yaris που έχουν ξεπεράσει τη δεκαετία, καθώς και στα φρένα μοντέλων πενταετίας και άνω.
Στον αντίποδα, οι σύνδεσμοι στους άξονες και τα εξαρτήματα του συστήματος διεύθυνσης δεν παρουσιάζουν πρόωρα σημάδια «κόπωσης», και μάλιστα είναι πιο ανθεκτικά από τον μέσο όρο του ανταγωνισμού. Αντίστοιχα, δεν έχουν παρατηρηθεί διαρροές λιπαντικού από τα μηχανικά σύνολα, ούτε φθορά στο σύστημα εξάτμισης.
Περνώντας σε άλλες φθορές που θεωρούνται φυσιολογικές για την κατηγορία των μικρών πόλης, αν το Yaris που σας ενδιαφέρει έχει διανύσει πολλά χιλιόμετρα αποκλειστικά σε αστικό κύκλο, μπορεί να χρειαστεί αντικατάσταση ο δίσκος συμπλέκτη.
Το εσωτερικό στα Toyota Yaris της γενιάς 2010-2020 διατηρείται σε καλή κατάσταση. Οι επενδύσεις δύσκολα θα εμφανίσουν σημάδια φθοράς, κάτι που ισχύει επίσης τόσο για το τιμόνι και το μοχλό ταχυτήτων, όσο και για τα καθίσματα.