Οι 3 στρογγυλοί αεραγωγοί ξυπνούν θύμισες από Mercedes, ενώ η ποιότητα της κατασκευής με το φινίρισμα και τη συναρμογή δικαιολογούν τον premium προσανατολισμό του smart #3.
Περνώντας στην καμπίνα του #3, οι 3 στρογγυλοί αεραγωγοί ξυπνούν θύμισες από Mercedes, ενώ και η ποιότητα της κατασκευής με το φινίρισμα και τη συναρμογή δικαιολογούν τον premium προσανατολισμό του μοντέλου. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η οθόνη αφής 12,8 ιντσών, από όπου ελέγχονται σχεδόν όλες οι λειτουργίες, δίνοντας έτσι μια πιο smart προσέγγιση, με το τεχνολογικό αποτύπωμα να ολοκληρώνει ο μακρόστενος ψηφιακός πίνακας οργάνων 9,2 ιντσών.
Αισθητικά καλοδεχούμενη είναι η «γέφυρα» που ενώνει την κεντρική κονσόλα με τον αποθηκευτικό χώρο ανάμεσα στα καθίσματα και χωρίζοντας οδηγό από συνοδηγό, όπως καλοδεχούμενες είναι οι κρυφές και φανερές θέσεις για μικροαντικείμενα που υπάρχουν σε αυτή.
Χωροταξικά τώρα, οι μετρήσεις μας επιβεβαίωσαν την αίσθηση… ευρυχωρίας που προσφέρει η καμπίνα του smart #3. Το φαρδύ κάθισμα σε συνδυασμό με το εντελώς επίπεδο πάτωμα, επιτρέπουν σε 5 ενήλικους να βολευτούν άνετα. Παρά την κλίση της οροφής οι πίσω επιβάτες έχουν αρκετό «αέρα» για τα κεφάλια και 14 εκ. περιθώριο στα γόνατα. Από την άλλη ο χώρος αποσκευών είναι 370 λτ. και κυμαίνεται στα πλαίσια μικρότερων μοντέλων.