Η σφιχτή ανάρτηση αποδεικνύεται υπερ-αποτελεσματική στις ανωμαλίες του δρόμου και παρά τα 160 χλστ. από το έδαφος, συγκρατεί την κλίση στις στροφές.
Το smart #3 στο δρόμο παρουσιάζει πολύ ευχάριστη εικόνα στο σύνολο, ικανοποιώντας τόσο την άνεση στην καθημερινότητα, όσο και πιο δυναμικά χαρακτηριστικά. Δεν έχει την ισχύ (ούτε την 4κίνηση) του Brabus που δοκιμάσαμε, ωστόσο διατηρεί την εξαιρετική θέση οδήγησης και το τιμόνι που είναι άμεσο και με καλή πληροφόρηση. Η σφιχτή ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, πολλαπλών συνδέσμων πίσω) αποδεικνύεται υπερ-αποτελεσματική στις ανωμαλίες του δρόμου, λειαίνοντάς τες εξαιρετικά χωρίς να θορυβεί ή να φέρνει αναταράξεις στην καμπίνα, με το χαμηλό επίπεδο αεροδυναμικού θορύβου να τονίζει την υψηλή ποιότητα κύλισης. Παράλληλα η πίσω κίνηση καθιστά πιο ευχάριστο το smart #3 σε γρήγορους ρυθμούς, αν και τα ηλεκτρονικά δε σε αφήνουν να παιχνιδίσεις και παρά τα 160 χλστ. από το έδαφος, η κλίση είναι πολύ συγκρατημένη και η πρόσφυση έχει πολλά περιθώρια, κάτι που βοηθά στην ευχάριστη αίσθηση του συνόλου και την ασφάλεια.
Η σφιχτή ανάρτηση αποδεικνύεται υπερ-αποτελεσματική στις ανωμαλίες του δρόμου και παρά τα 160 χλστ. από το έδαφος, συγκρατεί την κλίση στις στροφές.