ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Έχει καλές επιδόσεις και φορτίζει γρήγορα

(7/7/2025)
Ο δυνατός σε ισχύ ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει στο #3 να επιταχύνει εκρηκτικά στο Sport mode (Eco και Comfort τα άλλα δύο), έχοντας πολύ καλές ρεπρίζ (60-100 σε 2,8 και 80-120 χλμ./ώρα σε 3,7 δλ), συνεπ

Ο δυνατός σε ισχύ ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει στο #3 να επιταχύνει εκρηκτικά στο Sport mode (Eco και Comfort τα άλλα δύο), έχοντας πολύ καλές ρεπρίζ (60-100 σε 2,8 και 80-120 χλμ./ώρα σε 3,7 δλ), συνεπώς και μεγαλύτερη ασφάλεια σε μία προσπέραση.

To smart #3 δοκιμής μας εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 272 ίππων και 343 Νm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με μπαταρία 66 kWh, όπως αναφέραμε και στην αρχή.


Ο δυνατός σε ισχύ ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει στο #3 να επιταχύνει εκρηκτικά στο Sport mode (Eco και Comfort τα άλλα δύο), έχοντας πολύ καλές ρεπρίζ (60-100 σε 2,8 και 80-120 χλμ./ώρα σε 3,7 δλ), συνεπώς και μεγαλύτερη ασφάλεια σε μία προσπέραση. Από εκεί και πέρα για την καλύτερη διαχείριση της μπαταρίας υπάρχουν τρία επίπεδα ανάκτησης (που ενεργοποιούνται μέσω του infotainment), με τη μπαταρία σε μικτή χρήση να βγάζει 360 χλμ.. Όπως αναφέραμε και πιο πάνω η αυτονομία του μεγαλώνει αρκετά σε εντός πόλης διαδρομές ξεπερνώντας τα 450 χιλιόμετρα, ενώ αντίστοιχα σε ένα ταξίδι θα μειωθεί στα 328 χλμ., μικρή διαφορά σε σχέση με τη μικτή χρήση, επιβεβαιώνοντάς την καλή αεροδυναμική.

Τέλος, αναφορικά με τους χρόνους φόρτισης, σε ταχυφορτιστή των 150 kW 30 λεπτά αρκούν για το κλασικό 10-80%, ενώ σε ρεύμα DC των 22 kW (από τα λίγα ηλεκτρικά με στάνταρ 22άρη OBC όπως είπαμε) αρκούν 3 ώρες.
 

Σελίδα 1Δοκιμή smart #3 με 272 ίππους και πισωκίνητο
Σελίδα 2Σχεδίαση: Σπορτίφ γραμμές σε ένα μοντέρνο σύνολο
Σελίδα 3Εσωτερικό: Ξεχωρίζει η ποιότητα και ο digital χαρακτήρας
Σελίδα 4Κινητήρας: Έχει καλές επιδόσεις και φορτίζει γρήγορα
Σελίδα 5Στο δρόμο: Συνδυάζει άνεση και δυναμικά στοιχεία
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ford
ford
Honda