ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Υaris έχει δημιουργήσει το δικό του κοινό όλα τα αυτά τα χρόνια που βρίσκεται στην αγορά.

Το Υaris έχει δημιουργήσει το δικό του κοινό όλα τα αυτά τα χρόνια που βρίσκεται στην αγορά.

Είναι όλα τα αυτοκίνητα ίδια; Μήπως στα μικρά η μάρκα και η χώρα προέλευσης κάνουν τη διαφορά;

6.434 Επισκέψεις στο άρθρο (16/7/2013)

Τέσσερις ρόδες, τέσσερις πόρτες, μηχανή εμπρός, τιμόνι, ταχύτητες γκάζι και φρένα. Είναι όμως όλα τα αυτοκίνητα ίδια; Εσείς στη μικρή κατηγορία βλέπετε κάποια που να μοιάζουν;

autotriti team

Μπορεί στα μεσαία και μικρομεσαία μοντέλα η κατάσταση να είναι λίγο πιο απλή. Η γερμανική σχολή έχει υπαγορεύσει κάποια στάνταρ που έχουν περάσει στη σχεδίαση, με τους Γάλλους, τους Ιταλούς και τους Ιάπωνες να επιμένουν διαφορετικά χωρίς όμως να έχουν τεράστια απόσταση από το μέσο όρο.
Στα μικρά όμως; Τι σχέση έχει ένα Toyota Yaris με ένα VW Polo; Ή ένα Honda Jazz με μία Alfa Romeo Mito; Οι διαφορές είναι μεγάλες και αυτό είναι ακόμη ένα χαρακτηριστικό που κάνει την κατηγορία πρώτη σε πωλήσεις στην Ευρώπη.
Γιατί έχει ποικιλία. Ξεκινάς να διαλέξεις μικρό και αν δεν ξέρεις τι ακριβώς θες, η λίστα σου μπορεί να φτάσει στα δέκα αυτοκίνητα. Σημαντικό στοιχείο εδώ είναι και η έλλειψη του premium χαρακτήρα αφήνοντας έτσι τη μάχη στις τιμές να κρίνεται στο πενηντάρικο. 
Εντάξει, υπάρχουν και κάποια μοντέλα που πουλάνε χαρακτήρα, στυλ, εμφάνιση και «τρόπο ζωής», που έχουν άλλη τιμή. Αλλά και αυτά απλά προσθέτουν στην ποικιλία χωρίς να «καπελώνουν» την κατηγορία, όπως έχει γίνει στα μικρομεσαία, που αν δεν «φέρνεις» σε Rolls Royce σε πολυτέλεια, δεν περνάς για πρωτοκλασάτος.
Στα μικρά το πράγμα είναι αλλιώς. Οι Ιάπωνες επιμένουν χρηστικά, με δύο μοντέλα που έχουν κάνει «σχολές» στην αυτοκίνηση, όπως το Yaris και το Jazz. Οι Γάλλοι της Peugeot έχουν επαναφέρει την ιδέα της κομψής μετακίνησης στην πόλη με το Peugeot 208, ενώ στη Renault έκαναν νέα επανάσταση με ένα Clio που δεν ξέρεις που να το κατατάξεις. Μεγάλο, κομψό, άνετο, οικονομικό. 
Οι Γερμανοί προσπαθούν να φέρουν στη μικρή κατηγορία τα μικρομεσαία τους γονίδια. Στιβαρά, σοβαρά, «υπουργικά» και ποιοτικά. Χρειάζεται αυτή η «νότα» στην ποικιλία της κατηγορίας, ειδικά για όσους κατεβαίνουν συμβιβαστικά από τα μικρομεσαία.
Οι Ιταλοί βάζουν την σχεδίαση πάνω από όλα, και όχι άδικα προσφέρουν τρία μοντέλα που το καθένα έχει το δικό του στιλ. To Punto και η Mito δεν περνούν ποτέ απαρατήρητα. Χώρια την τεχνολογία που κουβαλάνε, κυρίως σε θέμα ντίζελ και οικονομίας.
Και πως μπορείς να μη μιλήσεις για τη Ford; Το Fiesta δεν πωλείται στην Αμερική, αυτοί όμως χάνουν, αφού στην Ευρώπη είναι ένα από τα καλύτερα μικρά και με την πιο απίθανη γκάμα κινητήρων. 
Εσείς πόση ποικιλία αντέχετε; Ποια μοντέλα από αυτά έχουν κάτι που να τα κάνει «ίδια»; Μήπως στη μικρή κατηγορία τα αυτοκίνητα είναι πιο διαφορετικά από ποτέ; Μήπως έτσι κερδίζουμε έχοντας να διαλέξουμε ακριβώς αυτό που θέλουμε; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

elk test
NISSAN