
Πότε ήταν τα SUV τόσο προσιτά; Μήπως είναι καιρός για SUV;
Είναι περίοδος για SUV; Πότε άλλοτε αγόραζε κανείς SUV με τόσα λίγα χρήματα;
7.420 Επισκέψεις στο άρθρο (18/6/2013)
Μπορεί να μίκρυναν, να έχασαν (κάποια) την τετρακίνηση και να είναι λιγότερο σκληροτράχηλα από πριν, τα SUV όμως σήμερα είναι και πιο φτηνά από ποτέ. Μήπως είναι η κατάλληλη στιγμή για να τα αποκτήσετε;
autotriti team
Όλα αυτά τέλος. Και τέλος με την καλή, γιατί σήμερα το SUV έχει επωφεληθεί όσο καμία άλλη κατηγορία από τη χρήση κοινής πλατφόρμας. Έτσι το SUV έχει ξεφύγει από τη μονοδιάστατη από πλευράς διαστάσεων κατηγορία του και έχει αποκτήσει τη δική του γκάμα. Από μικρά μέχρι μεγάλα, τα SUV σήμερα προσφέρονται σε μια σειρά μεγεθών, κινητήρων και επιδόσεων. Και αρκετά έχουν τιμές στο μισό αυτού που ξέραμε.
Εντάξει, η καλύτερη περίπτωση value for money παραμένει το Dacia Duster, με συνδυασμό μεγέθους, τιμής, εξοπλισμού, κινητήρα και εκτός δρόμου χρηστικότητας που δεν πετυχαίνει κανείς. Πέραν όμως της καλύτερης αυτής περίπτωσης, στην αγορά υπάρχει και μια σειρά SUV που δεν ξεφεύγουν σε τιμή από ένα μικρομεσαίο.
Nissan Juke από κάτι παραπάνω από 13.000 ευρώ, Qashqai με 3.000 ευρώ ακόμη, και αυτά χωρίς το όφελος της απόσυρσης που ρίχνει πολύ την τιμή. Στις 17.000 ή και παρακάτω υπάρχουν μια σειρά από SUV, με τους ηγέτες της νέας τάξης πραγμάτων, όπως το Fiat Sedici από τη μία, και τους νεότερους της κατηγορίας, όπως το Skoda Yeti, στα 16.000 ευρώ περίπου. Και μετά γίνεται βροχή από απίστευτες τιμές για τέτοια αυτοκίνητα. Το Hyundai iX35 ή το Kia Sportage, το εκπληκτικό Mitsubishi ASX και το Opel Mokka, κάποια με τιμές που ξεκινούν κάτω από τις 20.000 ευρώ. Ποτέ άλλοτε τα SUV δεν είχαν τέτοιες επιδόσεις, τόσο χαμηλή κατανάλωση και εξοπλισμό σε αυτή την τιμή.
Τι λέτε λοιπόν, αν στην τιμή ενός μικρομεσαίου ή και λιγότερα, μπορείτε να αποκτήσετε ένα σύγχρονο SUV, γιατί το σκέφτεστε ακόμη; Τι λέτε;
Eγώ είμαι υπερ της αγοράς μεταχειρισμένου, όχι μόνο SUV αλλά κάθε είδους αυτοκινήτου. Με τον τρόπο αυτό το αγοράζεις πολύ φθηνότερα από το καινούριο. Από την άλλη αν αγοράσεις καινούριο, έχεις χάσει άμεσα, την ίδια στιγμή που το αγόρασες, το 20% ή περισσότερο της αξίας του. Ας πούμε ότι το αγοράζεις από την αντιπροσωπεία και αμέσως το πουλάς στο ίδιο κατάστημα που το αγόρασες. Πόσο θα σου δώσουν; Σαφώς και θα σου δώσουν πολύ λιγότερα, για να σου το αγοράσουν. Η γνώμη μου είναι ότι αυτή είναι και η πραγματική του αξία. Η πραγματική αξία ενός προιόντος δεν είναι αυτή που δίνεις, για να το αγοράσεις, αλλά αυτή που παίρνεις όταν το πουλάς. Επομένως σε συμφέρει πάντα να αγοράζεις μεταχειρισμένο και ποτέ καινούριο. Η αγορά του μεταχειρισμένου σύν το οποιοδήποτε κόστος αποκατάστασης κάποιων τυχών βλαβών του, ποτέ δεν θα φθάσει το κόστος της αγοράς καινούριου.
Μα και βέβαια ειναι η καλυτερη εποχή για ενα πραγματικό SUV, μερικών χιλιαδων κυβικών εκατοστών (πχ 4,4lt), με διπλά τουρμπο (twin Scroll παρακαλώ!) με καμια πεντακοσιαπενηνταριά αλογα, ροπή για να άλλαξης τροχιά σε πλανητη, εξοπλησμένο με σπορ πακέτο εμφάνισης, με θυριωδη ζαντολάστχα (πχ 305/30/20), βάρους 2,5 τονων (και βάλε), με κόστος μερικών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, με γωνίες προσεγγισης και διαφυγής κατι λιγοτερο από Μ3!
Ναι, τώρα ειναι η στιγμή για ενα ....εργαλείο.
Aν είναι βενζινοκίνητο και turbo ΟΧΙ βεβαια. Για diesel ναι...
Πραγματικά τη συγκεκριμένη στιγμή μπορείς να βρεις τις καλύτερες τιμές για ότι τραβάει η όρεξη σου. Το θέμα είναι αν μπορείς να αντέξεις το κόστος. Προσωπικά πιστεύω ότι παίρνεις κάτι με τετρακίνηση μόνο αν το χρειάζεσαι πραγματικά.
Ελάτε ρε παιδιά, για ποια σύγχρονα SUV μιλάμε? Αυτά τα-και καλά-SUV που αναφέρετε, το μόνο που μπορούν να κάνουν, είναι να πάνε σε κανέναν νορμάλ χωματόδρομο και να πλατσουρήσουν σε καμιά λακκούβα με νερό. Άντε και πέντε πόντους χιονάκι, μέχρι εκεί. Έτσι και πας να περάσεις κάνα ρέμα ή να σκαρφαλώσεις καμιά πλαγιά, θα σε μαζεύουν με γερανό. Για να πάρεις σωστό SUV πρέπει να τα σκάσεις χοντρά. Και φυσικά πρέπει να ξέρεις τι σου γίνεται και γιατί το παίρνεις.
Πάντα είναι η ώρα για suv και πάντα δεν είναι.Το θέμα είναι το τι ανάγκες έχουμε,και όπως έχουμε ξαναπεί σε ανάλογα θέματα,λίγοι είναι πραγματικά αυτοί που χρειάζονται suv,οι υπόλοιποι όχι.Τώρα βέβαια που έπεσαν οι τιμές,κάποιοι ίσως λόγω καημού προβούν σε μία τέτοια αγορά,επειδή πριν δεν μπορούσαν.Αλλά είναι λύση αυτή.
Προσωπικά θέλω το suv να είναι suv και όχι να φαίνεται.Αν δεν έχει τετρακίνηση,αν δεν έχει δυνατότητες,αν,αν,αν,τότε δώρον άδωρον.
Γιαυτό είναι καλό να μελετάμε αν όντως χρειαζόμαστε τέτοιου είδους όχημα,και ας αφήσουμε τις τζάμπα μαγκιές ελέο της τιμής τους.Κοντά στο νου και η γνώση.
Εντάξει, ποτέ άλλοτε κάποιος δεν αγόραζε SUV με τόσα λίγα χρήματα. Ποτέ άλλοτε δεν ήταν τόσο προσιτά. Συμφωνώ ότι είναι πιο φτηνά από ποτέ. Παρόλα αυτά, το αν είναι καιρός για SUV ή όχι είναι πολύ γενικό και αόριστο, για να απαντηθεί μονολεκτικά και για όλους. Η ... κατάλληλη στιγμή εξαρτάται από τα υποκειμενικά κριτήρια και τις προσωπικές ανάγκες και επιθυμίες του καθενός. Προσωπικά, είμαι κατά της απώλειας της τετρακίνησης και του γενονότος ότι έχουν γίνει λιγότερο σκληροτράχηλα. Υποτίθεται, ότι τα αγοράζει κανείς ακριβώς για αυτό το μονοδιάστατο χαρακτήρα. Αλλιώς δεν έχει λόγο και νόημα η επιλογή του συγκεκριμένου τύπου αμαξώματος. Εγώ, τουλάχιστον, στην τιμή ενός μικρομεσαίου ή και λιγότερα, όπως λέτε, θα προτιμούσα μικρομεσαίο hatchback ή coupe, παρά ένα σύγχρονο SUV.