ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Renault μπορεί και προσφέρει το μικρομεσαίο της με 110 και 130 ίππους. Εσείς με πόσους είστε ικανοποιημένοι;

Η Renault μπορεί και προσφέρει το μικρομεσαίο της με 110 και 130 ίππους. Εσείς με πόσους είστε ικανοποιημένοι;

Είναι τα 100 ως 120 PS των 1,6 ντίζελ αρκετά για τα σημερινά μικρομεσαία;

39.949 Επισκέψεις στο άρθρο (1/8/2013)

Πάνω που μάθαμε να έχουμε τουλάχιστον 140 άλογα στα μικρομεσαία, έρχεται το ντίζελ και με την υπόσχεση της χαμηλής κατανάλωσης μας ρίχνει πίσω μια δεκαετία σε ιπποδύναμη. Μήπως όμως τα νούμερα δε λένε όλη την αλήθεια; Τι λέτε;

autotriti team

Πότε σας ικανοποιούσε πάλι ο αριθμός των 100 ίππων σε μικρομεσαίο; Τα «καλύτερα» 1.400άρια έδιναν σχεδόν 100 άλογα μερικά χρόνια πριν, ενώ την τελευταία σχεδόν δεκαετία το μικρομεσαίο ξεκινούσε από τουλάχιστον 130 για να είναι «της μόδας».
Και έρχεται το ντίζελ. Νέο Ford Focus με 1,6 ντίζελ και 95 ή 115 άλογα. Έρχεται το VW Golf και στα ίδια κυβικά δίνει 90 ή 105 άλογα. Έρχεται η Renault και με 1,6 δίνει 130 άλογα. Και καλά, η Renault τα κατάφερε και ανέβασε τον πήχη στα 1.600άρια ντίζελ, όπως έκανε και η Kia, η Hyunda, η Lancia και η Alfa, πιο πρόσφατα η Honda, και άλλοι, αλλά η ουσία μένει ίδια. Μικρομεσαίο ντίζελ σημαίνει ιπποδύναμη μεταξύ 100 και (το πολύ) 130 ίππων. Φτάνει;
Αν κουβαλάμε τα μυαλά του χθες, όχι. Γιατί θέλουμε 0-100 σε 8 δλ. και τελική 230 χλμ./ώρα από κάθε μικρομεσαίο αυτοκίνητο. Γιατί μάθαμε να είναι όλα σπορ, όλα γρήγορα και όλα «ασφαλή». Και τα εισαγωγικά εδώ πάνε στο μανδύα της ενεργητικής ασφάλειας με τον οποίο έντυσε το μάρκετινγκ τις μάλλον υπερβολικές επιδόσεις για να τις κάνει «απαραίτητες». 
Σαφώς, οι επιδόσεις δε βλάπτουν, μέχρι να καταλάβουμε πως για να έχεις τέτοια νούμερα μάλλον δε μπορείς να καις κάτω από 12 λτ./100 χλμ, ή να έχεις μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Δεν γίνονται όλα, μακάρι, αλλά δεν γίνονται. Και όταν οι κατασκευαστές λένε 6 λτ./100 χλμ. κατανάλωση σε αυτά τα μοντέλα, δεν εννοούν πως την πετυχαίνουν όταν επιταχύνουν ή όταν φτάνουν την τελική τους. 
Και επιστρέφουμε στο ρεαλισμό της υπόλοιπης Ευρώπης, όπου τα μικρομεσαία πουλάνε παραδοσιακά στην έκδοση των 100 περίπου ίππων, μόνο που είναι ντίζελ. Αν θες τις επιδόσεις οι βενζινοκίνητες εκδόσεις σε περιμένουν, αλλιώς, και με τη φυσιολογική χρήση που θέλει ασφάλεια (πραγματική, όχι υπερβολική), άνεση στη χρήση (ροπή δηλαδή παντού) και οικονομία (κατανάλωση και τέλη) τα 1.600άρια ντίζελ είναι ο μονόδρομος. 
Πως αντιδράμε όμως; Νέα Skoda Octavia με 90 ίππους; Ναι, αλλά ντίζελ και ροπή. Renault Megane με 110 από τον 1,5; Ναι, ντίζελ και ροπή. Volvo V60 με 1,6 και 115 άλογα; Και εδώ, μεσαίο αυτοκίνητο, και πάλι, ντίζελ και ροπή. 
Σας καλύπτει όμως εσάς αυτή η θεωρία; Αρκούν τα 100 ή περίπου 100 άλογα για το μικρομεσαίο που κοιτάτε; Θα προτιμούσατε μια ενδιάμεση κατάσταση με λίγο καλύτερες επιδόσεις και λίγο χειρότερη κατανάλωση; Τελικά τι θέλετε ακριβώς από ένα μικρομεσαίο στον τομέα του κινητήρα και των επιδόσεων;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN