ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αν το ντίζελ πήρε αμέσως το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς, το αυτόματο κιβώτιο γιατί δεν κάνει το ίδιο;

Αν το ντίζελ πήρε αμέσως το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς, το αυτόματο κιβώτιο γιατί δεν κάνει το ίδιο;

Είναι θέμα τιμής, ή έχετε και άλλες αντιρρήσεις για το αυτόματο κιβώτιο;

10.615 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2013)

Το ντίζελ ήρθε, το συνηθίσαμε, το προτιμήσαμε, το μάθαμε. Το αυτόματο κιβώτιο; Γιατί μπορούμε να δεχθούμε εύκολα μία τα τόσο ριζική αλλαγή όσο το ντίζελ, στο κιβώτιο ταχυτήτων όμως αντιστεκόμαστε σθεναρά;

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Και το ντίζελ είναι ακριβό. Και όμως το προτιμούμε, το επιδιώκουμε και τελικά το αφήνουμε εκτός στις επιλογές μας μόνο όταν το κόστος δεν «βγαίνει» ή όταν η κατηγορία δεν το απαιτεί ιδιαίτερα (όπως τα μίνι).Το ίδιο περίπου κόστος προσθέτει και το αυτόματο κιβώτιο. Ίσως και λιγότερο, αναλόγως κατηγορίας και μοντέλου. Και όμως, το ντίζελ «έπιασε», ενώ το αυτόματο ακόμη παραμένει θέμα διαφωνίας. Γιατί;Από αυτό εδώ το βήμα έχουν ακουστεί σχόλια που έχουν κυρίως να κάνουν με το κόστος επισκευής σε περίπτωση βλάβης και τον έλεγχο του αυτοκινήτου που «παραδίδεται» στον «υπολογιστή».Όσον αφορά στο πρώτο σκέλος, η αξιοπιστία για κάποιο λόγο απασχολεί στο αυτόματο περισσότερο απΆότι στο χειροκίνητο, παρότι το δεύτερο ταλαιπωρείται συνήθως πιο πολύ. Απασχολεί επίσης το κόστος επισκευής, όμως αυτό δεν είναι και πάλι μεγαλύτερο απΆότι ενός χειροκίνητου. Έχει συζητηθεί επίσης και η τεχνογνωσία των εδώ επισκευαστών που δεν έχουν μεγάλη εμπειρία στα αυτόματα.Όμως και για το ντίζελ το ίδιο δεν συνέβαινε; Το καύσιμο απασχόλησε, η αξιοπιστία σε συνδυασμό με το ελληνικό πετρέλαιο κίνησης αποτέλεσε ένα προβληματισμό, όμως από τη μία η εγγύηση, από την άλλη η προσοχή από πλευράς καταναλωτών ως προς τα πρατήρια, έκανε το ζήτημα αυτό λιγότερο σημαντικό.Όσον αφορά στο κόστος και την τεχνογνωσία επισκευής, γιατί στο ντίζελ που ήταν καινούργιο δε δημιουργήθηκε το ίδιο ερώτημα. Ακούγεται περισσότερο σαν να πρόκειται για υπεκφυγές σε ότι αφορά το αυτόματο κιβώτιο.Σα να έχει να κάνει το πραγματικό «πρόβλημα» με την δυνατότητα ελέγχου του αυτοκινήτου από τον οδηγό. Σαφώς και με το ντίζελ αλλάζεις τρόπο οδήγησης, το αυτόματο όμως αυτή την αλλαγή την κάνει πιο έντονη.Μπορεί όμως αυτό να είναι ο λόγος που η ελληνική αγορά αντιστέκεται σε μία τόσο διαδεδομένη τεχνολογία όσο το αυτόματο κιβώτιο; Αφού οι «λόγοι» που δεν προτιμάται το αυτόματο καταρρίφθηκαν αφού το ντίζελ τους ίδιους «λόγους» δεν τους λογάριασε, τότε τι σταματάει την ευρεία αποδοχή του; Το κόστος; Δεν αξίζει όμως αυτή η ευκολία κάτι παραπάνω; Μήπως το ότι η δαπάνη δε συνδυάζεται με μελλοντική οικονομία; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
ford
4green