
Γιατί για εσάς, για παράδειγμα, το 0-100 μπορεί να μη λέει τίποτα, ενώ οι μεγαλύτεροι χώροι να πρέπει να έρχονται με συνάρτηση των εξωτερικών διαστάσεων που θέλετε συμπαγείς.
Είναι το καλύτερο αυτοκίνητο και το καλύτερο για εσάς;
7.342 Επισκέψεις στο άρθρο (19/7/2013)
Τι είναι αυτό που κάνει ένα αυτοκίνητο το καλύτερο της κατηγορίας του; Και ποιο από αυτά είναι που ταιριάζει σε αυτό που ψάχνετε εσείς; Τι λέτε λοιπόν, είναι το καλύτερο αυτοκίνητο και το καλύτερο για εσάς;
autotriti team
Φυσικά το καλύτερο δεν έχει όλα αυτά τα στοιχεία αλλά συνδυάζει τα «σημαντικότερα» σε μία ισορροπημένη δόση που το κάνει να τα κάνει όλα καλά. Τα εισαγωγικά στο «σημαντικότερα» έχει να κάνει φυσικά με αυτόν που το λέει καλύτερο. Γιατί για εσάς, για παράδειγμα, το 0-100 μπορεί να μη λέει τίποτα, ενώ οι μεγαλύτεροι χώροι να πρέπει να έρχονται με συνάρτηση των εξωτερικών διαστάσεων που θέλετε συμπαγείς.
Ή η τελική μετά από τα 180 να απασχολεί ελάχιστα αν αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ χαμηλό και τόσο αεροδυναμικό ώστε να γίνεται πρόβλημα το μπες-βγες. Και οδική συμπεριφορά; Μπορεί να στρίβει σα Ferrari, αν όμως είναι ασφαλές, σίγουρο και σταθερό, λίγο απασχολεί εφόσον η χρήση του είναι για μετακίνηση και όχι σπορ οδήγηση.
Η άνεση εξάλλου στα αυτοκίνητα που αγοράζουμε είναι μάλλον πιο σημαντική από τις μικρές κλίσεις όταν το αυτοκίνητο «πιέζεται» στις στροφές. Οπότε ποιος νοιάζεται αν το «καλύτερο» δε γέρνει καθόλου;Και έτσι φτάνουμε στο αυτοκίνητο που θα αγοράσετε εσείς. Που στο πίσω μέρος του μυαλού σας μία φωνή ρωτάει «είναι όμως το καλύτερο;» Το καλύτερο για ποιόν όμως; Γενικά και αόριστα, ή για τις δικές σας πολύ συγκεκριμένες ανάγκες. Πόση σημασία έχει να λένε για ένα μοντέλο ότι είναι το καλύτερο αν αυτά στα οποία ξεχωρίζει εσάς δε σας απασχολούν καθόλου; Παραμένει το καλύτερο τότε;
Τι λέτε λοιπόν; Ποιο «καλύτερο» μοντέλο έχετε στο νου σας και ποιο είναι αυτό που τελικά καλύπτει καλύτερα τις δικές σας ανάγκες; Πως συγκρίνεται αυτά που σας δίνουν οι άλλοι ως «καλύτερα» με αυτό που εσείς χρειάζεστε; Και τελικά για ποια μοντέλα μιλάτε και ποια σας απασχολούν;
Το καλύτερο είναι υποκειμενικό και προσωπικό για τον καθένα. Προκύπτει από τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις που θέτει ο καθένας, που με τη σειρά τους προέρχονται από τις ανάγκες και τις επιθυμίες του. Για μένα προσωπικά, το καλύτερο αυτοκίνητο θα ήταν hatchback ή sedan, από βόρεια Ευρώπη - όχι Γερμανία - με turbo βενζινοκινητήρα.
Ford focus 1,6 station wagon. Από το 2000 κουβαλάει όλη την οικογένεια με τα πάσης φύσεως συμπράγκαλα (καρότσια αλλαξιέρες κλπ) Τώρα έχει αναβαθμισμένο ρόλο, μεταφέρει τα ποδήλατα στο τόπο της ποδηλασίας του μπαμπά και του γιου (η μαμά και η κόρη έχουν άλλες ασχολίες) άνετα χωρίς να θέλει ειδική σχάρα. Και από οδική συμπεριφορά και στήσιμο στο δρόμο εξακολουθεί να παραμένει κορυφαίο παρά τα 13 χρονάκια που κουβαλά στη πλάτη του. Και το service δεν κοστίζει μια περιουσία στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Να πω οτι οταν υπαρχει οικογένεια στο αυτ/το δεν κανεις "λεβεντιές" & χαζοκοντριτσες στο δρόμο. Το "τρέχεις" ειναι κάπως σχετικό. Με ενα καινουργιο Superb (ασχέτου μοτερ) χωρις κινηση στην Αθ-Λαμιας σε στεγνο δρομο με οδηγο σε καλη κατασταση και 130 χλμ στην ευθεια, ΔΕΝ τρεχεις. Με ενα κακοσυντηριμενο Carina εικασαετιας και οδηγο με το ενα χερι εξω και 110 χλμ, ...απλα παει του σκοτωμου.
Κλεινοντας να πω οτι η μεγάλη κατηγορία αυτοκινητων καθοτι και πανακριβη δεν έχει χωρο για μετριοτητες ή μη ολοκληρωμενες προτασεις (εκτος απο τον παραγωντα πρεστιζ). Μια χαρά ειναι το Accord και εχει τη θέση που του αξίζει στην Ευρωπαϊκη αγορα. Σιγουρα, δεν ειναι για τον κουβα...
mad max...ειναι απλο...οταν εχεις οικογενεια δεν τρεχεις...η μηπως οχι....παντως το honda accord ειναι 1 υποτιμημενη επιλογη απο τους ελληνες οδηγους που τυποποιουν τις οδηγικες τους προεκτασεις.με σεβασμο...
Μετα απο 40 χρονια κ εχοντας αλλαξη 25 αυτοκινητα...
Μπορω να πω οτι το ιδανικο αυτοκινητο για μεσα στη πολη ειναι το Smart. μικρο ομορφο γρηγορο ευελικτο οικονομικο....κ με τρομερο ρεπριζ.....
Κ φυσικα πρεπει ναχεις κ ενα εκτος πολεως...που αυτη την στιγμη θεωρω οτι το Ford Fiesta 1000cc με 100 ιππους...εξαιρετικα ομορφο ευρυχωρο τραβαει φοβερα. και με το eco boost δεν πιανεται.....κ εχει και ολα τα καλουδια που συναρπαζουν εναν οδηγο...μεχρι κ το κινητο σ με ελευθερα τα χερια σου να μιλας ....
Ενοειται οτι ταχω και τα 2. το σμαρτ 10 χρονια.... και το Fiesta μολις πριν 20 μερες...και πηγα στη Λευκαδα πετωντας....
Φιλικα
ο Ρεξ
...ειμαι ιδιαιτερα περιεργος να δω τι μπορει να κανει η καλουτσικη Delta διπλα στο Leon απο καθε αποψη. Ειμαι επισης περιεργος να δω πιο απο τα οχηματα εκτος ...κουβα μπορει να ξεπερασει το νεο κ πραγματικα εξαιρετικο Octavia (ακομα και το τρέχων, ειναι απο τα πιο value for money). Και βεβαια θελω να δω το "μεγάλο" με το (αξιοπιστο πρεπει να πω) ατμοσφαιρικο μοτερ των 2 λιτρων, με τα 19 - 20 κιλα ροπη στις 4.000 στροφες φορτωμενο με τετραμελη οικογενεια, μπαγαζια, το clima και οι αεραγωγοι στο μεγιστο, σε ανηφορικό δρόμο... Καποιο απο τα οχηματα απο τον κουβα θα τον προσπερασει με 6η. Αντε, 5η...
Μπορεί να μην υπάρχει τέλειο αυτοκίνητο για τον καθένα, αλλά υπάρχει η δυνατότητα να αγοράσουμε όποιο βρίσκεται πιο κοντά στα χαρακτηριστικά που μας αρέσουν και στη συνέχεια να κάνουμε βελτιώσεις, ώστε να το τροποποιήσουμε στους τομείς που θέλουμε να γίνει καλύτερο. Με τον τρόπο αυτό μπορούμε να έχουμε ένα μοναδικό αυτοκίνητο, που δεν έχει κανείς άλλος το ίδιο. Μπορούμε π.χ. να πάρουμε ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο και να αυξήσουμε την ιπποδύναμη του κινητήρα του, σχεδόν απεριόριστα, ώστε να γίνει το πιο γρήγορο στην κατηγορία του. Μπορούμε σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο να τοποθετήσουμε το καλύτερο σαλόνι που υπάρχει. Μπορούμε επίσης να τοποθετήσουμε την καλύτερη ανάρτηση, το καλύτερο ηχοσύστημα κ.λ.π. Έτσι μπορούμε, σταδιακά, με βάση τις οικονομικές μας δυνατότητες, να το αναβαθμίζουμε συνεχώς, ώστε να μας δώσει ότι θέλουμε, από ένα αυτοκίνητο και να μας καλύψει κάθε μας επιθυμία.
τελειο αμαξι δεν υπαρχει...το καταλληλο για μενα πρεπει να συνδυαζει αξιοπιστια,καλους χωρους,ασφαλεια....α!και ανεση!τωρα,αν τα σερβις ειναι καπως ακριβα τοτε δε θα παρω γερμανικο αμαξι,γιατι υπαρχουν τοσες εταιριες για να επιλεξεις.στα μινι επιλεγω daihatsu sirion,στα σουπερ μινι kia rio,στα μικρομεσαια lancia delta,στα μεσαια οικογενειακα toyota avensis-renault laguna,εδω υπαρχει ισοπαλια,στα μεγαλα honda accord....που ειναι τα γερμανικα?στον κουβα!
Δεν υπάρχει το τέλειο όχημα,απλά και σίγουρα.Για την κάθεμια και τον καθένα,τα δεδομένα,τα όποια θέλω,οι ανάγκες,το οικονομικό,και άλλα είναι υποκειμενικά και διαφορετικά.Σε κάποιους από εμάς είναι κοινά,αλλά αν ήταν τα ίδια,θα είχαμε μία μάρκα οχήματος,μία τσιγάρα,και άλλα.Μα βλέπω εκεί πάει το πράγμα,αλλά εμείς θα το αφήσουμε.Και ειδικά το Ελληνικό έθνος.
Δεν με ενδιαφέρει το τι λένε και γράφουνε οι άλλοι,αλλά εγώ πως το νιώθω,το αισθάνομαι,το δοκιμάζω,το σπάω,το κολλάω,και άλλα και γενικά,ειδικά, αφουγκράζομαι το τι θέλω και το πως είναι αυτό που θέλω.
Μου αρέσουν τα coupe οχήματα μικρών κατασκευαστών και κάποιων γνωστών μαζικών κατασκευαστών,τα ειδικά τους μοντέλα.Είμαι υπέρ της οδιγικής συγκίνησης και συμπεριφοράς,με τα όποια θετικά και αρνητικά.Τέλειο απλά δεν υπάρχει.
Δοκιμές,συζήτηση με ειδικούς,αν έχει κάποιος,α,οι το μοντέλο που θέλουμε το ζητάμε για μία δοκιμή,για να δούμε αν όντως μας κάνει,μας ταιριάζει και μετά κατόπιν μελέτης συλλογικής προβαίνουμε στην αγορά του.Κουτοπονηριές,ξερολογίες,ωχ αδερφισμός και άλλα τέτοια δεν ενδεικνύονται.Μελέτη,σύνεση,δοκιμή,συζήτηση.