ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αν θες μεσαίο με ντιζάιν παίρνεις κουπε, αν θες χώρους παίρνεις στέισον βάγκον. H όχι;

Αν θες μεσαίο με ντιζάιν παίρνεις κουπε, αν θες χώρους παίρνεις στέισον βάγκον. H όχι;

Είναι το μέλλον των μεσαίων τα τετράθυρα κουπέ και τα στέισον βάγκον;

6.297 Επισκέψεις στο άρθρο (10/2/2014)

Θες ντιζάιν; Πάρε τετράθυρο κουπέ. Θες χώρους; Πάρε στέισον βάγκον. Είναι το μέλλον των μεσαίων μοντέλων οι δύο αυτές εκδόσεις αμαξώματος; Μήπως οι κλασσικές μπερλίνες έφυγαν από τη μόδα και όλοι περιμένουν το κάτι παραπάνω; Σε χώρους ή σε ντιζάιν; Εσείς τι περιμένετε;

autotriti team

Μπορεί η VW να άνοιξε την κατηγορία των μεσαίων κουπέ με τέσσερις πόρτες, όλοι όμως φαίνεται πως ακολούθησαν. Το τετράθυρο κουπέ αμάξωμα έχει ανοίξει την όρεξη των κατασκευαστών που είδαν μία νέα αναβάθμιση στην κατηγορία. 
Βλέπεις αυτό που στην Ελλάδα λέμε «μεσαίο οικογενειακό», στις περισσότερες αγορές λέγεται «μικρό executive», λόγω της έμφασης που έχουν δώσει οι αυτοκινητοβιομηχανίες στις εταιρικές πωλήσεις. Και τίποτα δεν κάνει μεγαλύτερη εντύπωση ως ποιοτικό και premium από ένα αμάξωμα κουπέ με τέσσερις πόρτες.
Όπως η Mercedes CLS, αλλά σε σμίκρυνση και στη μισή (αν όχι και χαμηλότερη τιμή). Αξίζει όμως; Είναι αυτό που θέλει ο κόσμος από ένα μεσαίο; Γιατί μέχρι τώρα τα μεσαία αυτοκίνητα ήταν πάντοτε ευρύχωρα και άνετα για μεγάλες σε αριθμό ή σε μέγεθος οικογένειες. Όταν χαμηλώνεις την οροφή, μικραίνεις τα παράθυρα και δεν ανοίγεις διάπλατα τις πίσω πόρτες, ποιος ο λόγος ύπαρξης;
 Μήπως το ντιζάιν έχει παρεισφρήσει περισσότερη στην κατηγορία αυτή από κάθε άλλη; Στο κάτω κάτω αν θες χώρους αγοράζεις το στέισον που έχει και τις διαστάσεις, και την ψηλή οροφή, και τα μεγάλα παράθυρα και πόρτες που ανοίγουν «τέντα». Όποιος θέλει να «δείχνει» θα πάρει το κουπέ.Αν όμως οι πωλήσεις του Passat CC σε σχέση με το «απλό» δείχνουν κάτι, είναι πως παρά την αισθητική ανωτερότητα του πρώτου, είναι το δεύτερο που κάνει τις πωλήσεις. 
Σαφώς το στέισον καλύπτει μεγάλο μέρος της αγοράς, αλλά όταν μιλάμε για μπερλίνα, η κανονική κερδίζει έναντι της κουπέ.Θα πει κανείς πως είναι και θέμα «συγκράτησης» και πως στην κατηγορία το γούστο είναι γενικά πιο συντηρητικό. Αν είναι έτσι, δεν το ξέρουν οι κατασκευαστές; Μάλλον ναι, και γι αυτό και τα μοντέλα που έρχονται στην αγορά δεν αντικαθιστούν αλλά συμπληρώνουν τη γκάμα. 
Και η Opel όταν λανσάρισε το Insignia που έχει εμφανή κουπέ στοιχεία, δεν το έκανε «τελείως» κουπέ, απλά του έδωσε άρωμα. Το ίδιο κάνει τώρα και η Ford με το Mondeo. Η Peugeot, από την άλλη, φαίνεται να φέρνει ένα τετράθυρο κουπέ με τα σήματα του 408, επίσης για να συμπληρώσει και όχι να αντικαταστήσει το υπάρχον.
Τι λέτε όμως εσείς; Πως σας φαίνονται τα τετράθυρα κουπέ; Σας αρέσει το ντιζάιν και σας καλύπτουν οι χώροι; H προτιμάτε τα «απλά» μεσαία; Μήπως θέλετε χώρους αλλά όχι στέισον; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

elk test
NISSAN