Την πρώτη τοςυ φετινή νίκη στο πρωτάθλημα κατέκτησαν στο Ράλλυ Φιλανδίας, τόσο ο Τιερί Νεβίλ, όσο και η ομάδα της Hyundai

Τελικά αποτελέσματα

Εμφάνιση-δήλωση από Νεβίλ

2.305 Επισκέψεις στο άρθρο (18/2/2018)

Ο Τιερί Νεβίλ βρήκε τις ειδικές πατημένες και καθαρές και φυσικά δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη. Με σωστή στρατηγική πήρε τη νίκη στο Ράλλυ Σουηδίας και «δήλωσε» πως φέτος μπορεί να πάρει τον τίτλο.

Μπορεί στο Ράλλυ του Μόντε Κάρλο οι M-Sport και Toyota να κυριάρχησαν, αφήνοντας τις Hyundai και Citroen σε ρόλο κομπάρσου, όμως στη Σουηδία αντιστράφηκαν οι ρόλοι με τις  Hyundai και Citroen να πρωταγωνιστούν, αφήνοντας στις M-Sport και Toyota συμπληρωματικό ρόλο.

Ωστόσο, η αλήθεια είναι πως υπάρχει εξήγηση, καθώς η πρώτη τριάδα στο Μόντε Κάρλο, Οζιέ, Τάνακ και Λάτβαλα εκκινούσαν πρώτοι με αποτέλεσμα να έχουν τον άχαρο ρόλο να «καθαρίζουν» τις ειδικές διαδρομές, χάνοντας παράλληλα χρόνο

Αυτό δε μειώνει βέβαια καθόλου την αξία του νικητή, Τιερί Νεβίλ (Hyundai i20 WRC), ο οποίος εξΆ αρχής έδειξε τις προθέσεις του και με σύμμαχο τη σωστή στρατηγική στην επιλογή ελαστικών, αντιστάθηκε στη πίεση του Κρέγκ Μπρην (Citroen C3 WRC) και πήρε μια σχετικά άνετη νίκη με διαφορά 19,8 δλ. από τον Ιρλανδό. Ο τελευταίος με τη σειρά του επίσης άντεξε την πίεση που του άσκησε το i20 WRC του Αντρέας Μίκελσεν.

Πίσω από την πρώτη τριάδα βρέθηκε ο Φιλανδός Εσαπέκκα Λάππι, της Toyota Gazoo Racing εξαπολύοντας σφοδρή αντεπίθεση στις τελευταίες ειδικές σήμερα, κερδίζοντας έτσι δύο θέσεις, από τους  Χέιντεν Πάντον (Hyundai i20 WRC) και Μαντς Όστμπεργκ (Citroen C3 WRC), ενώ παράλληλα κέρδισε και τους 5 βαθμούς της Power Stage.

Ο συμπατριώτης του, Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (Toyota Yaris WRC) δεν κατάφερε κάτι περισσότερο από την έβδομη θέση, μπροστά από το ΦFord Fiesta WRC του επίσης Φιλανδού Τίμο Σούνινεν.

Ανώμαλη προσγείωση και για τον Οττ Τάνακ (Yaris WRC) που μετά τη δεύτερη θέση στο Μόντε Κάρλο τερμάτισε ένατος, με τον Έλφυν Έβανς της M-Sport Ford να κλείνει τη δεκάδα. Κακός αγώνας για τον πρωταθλητή Σεμπάστιαν Οζιέ (Fiesta WRC), που αναγκαζόμενος να ανοίγει κάθε ειδική, τερματίζοντας μόλις 11ος. Ευτυχώς για αυτόν περιόρισε λίγο τη χασούρα στην Power Stage κάνοντας τον δεύτερο χρόνο (πίσω από τον Λάππι). Οι υπόλοιποι βαθμοί της Power Stage μοιράστηκαν στους Μίκελσεν (3), Νεβίλ (2) και Τάνακ (1).
 

peugeot
NISSAN