ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Σειρά 3 της BMW είναι η ίδια σε όποια χώρα του πλανήτη και αν βρεθείς.

Η Σειρά 3 της BMW είναι η ίδια σε όποια χώρα του πλανήτη και αν βρεθείς.

Εσάς σας ενδιαφέρει αν το αυτοκίνητο που αγοράζετε κυκλοφορεί σε όλο τον κόσμο ή μόνο σε κάποιες χώρες;

3.963 Επισκέψεις στο άρθρο (13/1/2014)

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν παγκόσμια μοντέλα. Πρέπει να μας νοιάζει;

autotriti team

Το θαύμα που λέγεται Ford κατάφερε μέσα σε μόλις πέντε χρόνια από τη σχεδόν ολοκληρωτική καταστροφή της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας να είναι και πάλι ένας από τους πιο ισχυρούς παίκτες. Με σύνθημα το «one Ford», η εταιρεία εκπόνησε σχέδιο που θα φέρει όλα τα μοντέλα της σε όλες τις αγορές. 
Για αυτό και πανηγυρίσαμε στην παρουσίαση της νέα Mustang που επιτέλους θα κυκλοφορήσει παντού. Και καλά η Mustang, έχει ένα θέμα, είναι λίγοι όμως αυτοί που θα την αγοράσουν. Πολλοί, πάρα πολλοί περισσότεροι θα αγοράσουν ένα Focus, ένα Fiesta ή ένα Mondeo. Αυτούς, εμάς δηλαδή, τι μας νοιάζει αν το αυτοκίνητό μας πωλείται σε εκθέσεις στην Καρδίτσα και στο Μοντεβιδέο; Γιατί μας ενδιαφέρει αν θα είναι παγκόσμιο;
Με πρώτη ματιά το ζήτημα είναι αδιάφορο. Από τη μία η Ford με τα οράματά της, από την άλλη η Toyota με την καθιερωμένη πρωτιά της παγκοσμίως. Και τα μοντέλα της Toyota δεν είναι παγκόσμια. Ίσα ίσα που οι Ιάπωνες θεωρούν πως κάθε αγορά έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες και έτσι διαφοροποιεί αισθητά τα αυτοκίνητά της. H Fiat το ίδιο, ο δε όμιλος VW, μόνο την Audi προσφέρει σε όλες τις αγορές χωρίς καμία διαφορά, ενώ κάποιες μάρκες δεν υπάρχουν σε μεγάλες περιοχές του πλανήτη. Στην Κίνα πάλι η VW παράγει μοντέλα που δεν μοιάζουν με κανένα, ενώ στη Βραζιλία τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά. Και λοιπόν;
Αν τα περισσότερα από αυτά τα μοντέλα και οι εκδόσεις μοιράζονται την πλειονότητα των μηχανικών μερών, δεν επιτυγχάνονται έτσι οι οικονομίες κλίμακας για να κάνουν τα αυτοκίνητα όσο πιο φθηνά γίνεται; Πρέπει να είναι «καρμπόν»; Μπορεί το κόστος να πέφτει κι άλλο, είναι όμως καλύτερα; Αρέσει το ίδιο ένα σχέδιο στον Ευρωπαίο αγοραστή με τον Ασιάτη; Μάλλον όχι. Αξίζει λοιπόν η οικονομία; 
Τι λέτε λοιπόν; Έχει σημασία; Γίνεται οικονομία με τα παγκόσμια μοντέλα; Η περιορίζονται οι επιλογές μας χωρίς ιδιαίτερο όφελος; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

elk test
NISSAN