
Εσείς ποιο αυτοκίνητο ξεκινήσατε να αγοράσετε και γιατί σας άρεσε; Και τελικά γιατί το απορρίψατε και με τι φύγατε ευτυχής από την έκθεση;
Εσείς ποιο μοντέλο ξεκινήσατε να αγοράσετε και τελικά σε ποιο καταλήξατε;
6.492 Επισκέψεις στο άρθρο (3/1/2014)
Μπορεί στη φωτογραφία να είναι τέλειο, στη δοκιμή άψογο, στην έκθεση πανέμορφο, και στο ταμείο συμφέρον, δεν είναι όμως απαραίτητα το αυτοκίνητο με το οποίο καταλήξατε. Γιατί; Τι καθόρισε την τελική απόφαση.
autotriti team
Σίγουρα από τη σκέψη στην αγορά μεσολαβούν αρκετά στάδια, με το πιο κρίσιμο να είναι αυτό της απομυθοποίησης. Γιατί βλέπεις ένα μοντέλο στο δρόμο ή στην έκθεση, όταν όμως έρθει η ώρα να το δεις ξανά ως το αυτοκίνητο με το οποίο θα ζεις καθημερινά, αρχίζουν οι γκρίνιες. Να που οι χώροι πίσω δεν είναι τόσο καλοί, τα πλαστικά κάτω από το τιμόνι είναι σκληρά, η οροφή είναι χαμηλή και το πορτ μπαγκάζ ανοίγει περίεργα.Και στην πρώτη κρυάδα, που δεν είναι σημαντική εδώ που τα λέμε, αλλά κάνει εντύπωση γιατί χαλάει το «όνειρο», πας και βλέπεις κάτι άλλο που δεν είχες τόσο ψηλά στην προτίμησή σου, και ξαφνικά όλα αλλάζουν.
Να που τα καθίσματα είναι πιο άνετα, που το παρμπρίζ δεν γέρνει τόσο πολύ μέσα στην καμπίνα, που οι πίσω πόρτες ανοίγουν περισσότερο και που όταν σκύβεις να δέσεις το παιδί δεν κουτουλάς το κεφάλι σου. Λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά.
Λεπτομέρειες που για τον έναν είναι ασήμαντες, για τον άλλο όμως είναι το άλφα και το ωμέγα. Όπως στο σχόλιο που κάποιος προτίμησε ένα Yaris ενώ ξεκίνησε για άλλο μοντέλο, επειδή είχε πίσω δισκόφρενα. Αυτό μετρούσε περισσότερο, αυτό έπαιξε και τον καθοριστικό ρόλο.
Για εσάς λοιπόν τι μετράει; Τι καθορίζει την τελική απόφαση; Εσείς ποιο αυτοκίνητο ξεκινήσατε να αγοράσετε και γιατί σας άρεσε; Και τελικά γιατί το απορρίψατε και με τι φύγατε ευτυχής από την έκθεση; Τι ήταν αυτό που άλλαξε την απόφασή σας;
ξεκίνησα για AUDI Q5, (παρά λίγο να την πατήσω με την μείωση των τελών ταξινόμησης-πάρε κόσμε "τζάμπα" κούρσα) αλλά κάτι που τα πήρα με την Merkel κάτι με τον σνομπισμό του πωλητή τοπικού αντιπρόσωπου, πήγα και πήρα MITSUBISHI ASX 4X4 και πήρα τα βουνά. Με τα ρέστα πήγα διακοπές και βάζω πετρέλαιο για 10 χρόνια και το κυριότερο γλίτωσα από τον Στουρνάρα και το συνάφι του!
Ξεκινησα για ενα vw scirocco 160Hp αλλα τελικα λογω τριθυρου(Αποκλειστικα) και πισω περιορισμενου χωρου ,προτιμησα ενα astra J 140 Hp λογω πολυ μεγαλυτερων χωρων πισω και ευκολης προσβασης,ευτυχως γιατι με παιδι αντε να δω πως θα μπαινανε πισω ο μικρος και η γυναικα μου,βεβαια και το scirocco oly vraio alla oxi gia paidi.Το Astra ειναι και γρηγορο και στιβαρο αλλα φυσικα σαν Γερμανικο καιει μεσα στη πολη αρκετα οποτε ενα δευτερο ειναι απαραιτητο
Ξεκίνησα για κανά οικονομικό τζιπάκι το 2004 (TERIOS), κοίταγα και τα πιό προσιτά SUV, τελικά ένας φίλος μου μίλησε για το IGNIS, που δεν τώπιανε το μάτι μου. Βρήκα ένα τελευταίο κομμάτι τότε, έτυχε νάναι 94PS vvti, με συνεχή τετρακίνηση και κανονική ρεζέρβα, όπως τώθελα. Τελικά αυτό το "λίγα απόλα" ήταν μεγαλοφυής λύση, δε με πρόδωσε ποτέ, τι ανηφόρες με χαλίκια, τι κακοτράχαλα, τι αμμούδες, τι παρκαρίσματα σε πεζοδρόμια 25 εκ., χώραγε παντού καθότι 3,68 μ, σχετικά ψηλή θέση οδηγού, 5Θ-5Θ, καλό πορτ-μπαγκάζ, τα περίσσεια στη σχάρα, και ένας κινητήρας με απίθανο νεύρο, ταχύτητα πάνω και από 180 χαω, κράτημα απροσδόκητα καλό για τη γεωμετρία του, χαλάλι του η κάπως αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με άλλα 90-άρια, κρίμα, που το σταμάτησαν οι ανεγκέφαλοι, γιατί το είχαν πάρει πολλοί χαμπάρι και πούλαγε. Θα το κρατήσω όπως μπορώ.
ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΓΙΑ NISSAN QASQAI, ΤΕΛΙΚΑ ΠΗΡΑ FORD C-MAX ΚΥΡΙΩΣ ΛΟΓΩ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ ΧΩΡΩΝ. ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑ
ξεκινησα για το swift 1.2 ομως η τιμη σε συδυασμο με τη γενικοτερη ποιοτητα του αυτοκινητου αλλα και τα συχνα προγραμματισμενα-και ακριβα!-σερβις με οδηγησαν να παρω το sirion της daihatsu.τελικα ο,τι γινεται στη ζωη μας εχει ενα σκοπο....πολυ καλυτερο αυτοκινητο σε ολα του αν και καπως υποτιμημενο απο τους ελληνες καταναλωτες.
To 2008 ξεκίνησα για το Dodge Caliber η αναμονή έφτανε στους 6 μήνες κατέληξα στο Nissan Tiida και καλύτερα γιατί αν είχα πάρει το Dodge δεν θα ήξερα τι να το κάνω τώρα.
Καλη χρονια σε ολους.Εγω οδηγησα το civic 1.6d και το sx-4 1.6d 4x4 και τελικα πηρα το suzuki λογω 4κινησης και suv...Παντως σαν αυτοκινητα ειναι και τα δυο πολυ ευχαριστα.....
ΞΕΞΙΝΗΣΑ ΜΕ ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟ NISSAN QASQAI ΑΛΛΑ Η ΑΝΑΜΟΝΗ ΠΟΥ ΕΦΤΑΝΕ ΤΟΥΣ 3 ΜΗΝΕΣ ΤΟ 2008 ΤΟΤΕ,ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΣΤΡΑΦΗΚΑ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΝΟΣ FORD FOCUS,ΕΥΤΥΧΩΣ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΗ Η ΕΠΙΛΟΓΗ.
Πρώτα μελετάω, αφουγκράζομαι με τον εαυτό μου τις ανάγκες μου και την χρήση την οποία θέλω από το όποιο όχημα θέλω να αγοράσω και μετά ξεκινάω την αγορά του, ξανά μελετώντας κάποιες παραμέτρους λεπτομέρειας.
Δεν έχω μετανιώσει ποτέ, για τις επιλογές μου, πάντα ότι μελέτησα μου βγήκε, εκτός κάποιων ελλατωματικών πραγμάτων.
Ξεκίνησα για opel corsa που μου αρέσει πολύ.
Όμως μου έχουν πει ότι τα οπελ βγάζουν αρκετές βλάβες οπότε κατέληξα σε ένα i20. Εξίσου όμορφο (σχεδόν ίδιο!) και ελπίζω να αποδειχθεί πιο αξιόπιστο.