ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εσείς πόσα είστε έτοιμοι να θυσιάσετε και με ποια ισορροπία ανάμεσα σε ισχύ και κατανάλωση είστε ευχαριστημένοι;

Εσείς πόσα είστε έτοιμοι να θυσιάσετε και με ποια ισορροπία ανάμεσα σε ισχύ και κατανάλωση είστε ευχαριστημένοι;

Εσείς πόση ισχύ θυσιάζετε για χάρη της οικονομίας καυσίμου;

7.498 Επισκέψεις στο άρθρο (18/2/2014)

Πόσο σημαντική είναι η οικονομία καυσίμου σήμερα; Πιο σημαντική από την ισχύ και τις επιδόσεις που κυριάρχησαν τα περασμένα χρόνια; Επειδή όμως ισχύς και οικονομία δεν πάνε μαζί, τελικά πόσο από το ένα θυσιάζετε για χάρη του άλλου;

autotriti team

Τι κατανάλωση θέλετε από το επόμενο αυτοκίνητό σας; Αν απαντήσατε «τη χαμηλότερη» τότε θα πρέπει να είστε έτοιμοι για μερικές θυσίες. Κυρίως στο θέμα της ισχύος και των επιδόσεων. 
Βλέπεις η μείωση στην κατανάλωση ήρθε όχι τόσο ως αυτοσκοπός όσο ως παράπλευρο της προσπάθειας για μείωση των ρύπων διοξειδίου του άνθρακα. Απλά όσο λιγότερο καις, τόσο λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα παράγεις, αφού το δεύτερο είναι ποιόν καύσης της βενζίνης ή του πετρελαίου. Και ο ευκολότερος τρόπος να μην καις, είναι να μην χρειάζεται να αποδίδεις υψηλά νούμερα ισχύος. 
Το παράδειγμα αυτό μπορεί, ευτυχώς, να μην καθήλωση όλα τα αυτοκίνητα και όλους τους κινητήρες σε πολύ χαμηλές αποδόσεις, σίγουρα όμως έκανε τα μοντέλα που έχουν την απολύτως χαμηλότερη κατανάλωση, να έχουν και χαμηλότερες, συγκριτικά αποδόσεις ισχύος. Πειράζει; 
Θα πείραζε αν συγχρόνως δεν είχε μειωθεί και το βάρος των αυτοκινήτων, μία τάση που τα βρήκε «σκούρα», αφού έπρεπε να υπάρχουν ένα σωρό συστήματα για την παθητική ασφάλεια του κάθε μοντέλου, συστήματα που ζυγίζουν πολύ. Και όμως το βάρος μειώθηκε. Και έτσι οι χαμηλότερες αποδόσεις δεν μεταφράζονται σε αναξιοπρεπείς επιδόσεις. Τα πολύ οικονομικά μοντέλα είναι σαφέστατα ικανά, ασφαλή και αξιοπρεπή.
Αυτό που άλλαξε, εντωμεταξύ, είναι οι «απαιτήσεις» ή καλύτερα οι προσδοκίες της αγοράς. Όταν φτάσαμε πριν μερικά χρόνια να θεωρούμε τα 8 δλ. για το 0-100 ένα «λογικό» νούμερο για ένα οικογενειακό μοντέλο, πως θα μπορούσαμε να επιστρέψουμε στα 11 δλ. και να είμαστε ικανοποιημένοι;Βλέπεις για να πετύχεις επιδόσεις που μέχρι πρότινος ανήκαν σε GTI και άλλες γρήγορες εκδόσεις, τα μοτέρ απέδιδαν πολύ. 150 άλογα για μικρομεσαίο, 180 για ένα μεσαίο, 120 για ένα μικρό. Και «πήγαιναν» σφαίρα. Οι καταναλώσεις όμως πάνω από 8 λτ./100χλμ στα χαρτιά και στην πράξη κοντά στα δώδεκα. Οι ρύποι 200 και γραμμάρια, ενώ κάποια γρήγορα μεσαία άγγιζαν και τα 300. 
Όταν θες να πιάσεις 100 το πολύ γραμμάρια και 5 το πολύ λίτρα, πόσα άλογα θα κόψεις; Εσείς πόσα είστε έτοιμοι να θυσιάσετε και με ποια ισορροπία ανάμεσα σε ισχύ και κατανάλωση είστε ευχαριστημένοι;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN