
Ποια τεχνολογία του άμεσου μέλλοντος θα θέλετε εσείς να δείτε στο επόμενο αυτοκίνητό σας;
Εσείς τι νέο θέλετε στα αυτοκίνητα της επόμενης γενιάς;
4.808 Επισκέψεις στο άρθρο (1/4/2014)
Χαμηλότερη κατανάλωση, μεγαλύτεροι χώροι, αθόρυβη μετακίνηση, αυτόματη οδήγηση και ομορφότερο ντιζάιν, είναι τα πέντε πρώτα σε προτίμηση που θέλουν οι οδηγοί από τις ερχόμενες γενιές αυτοκινήτων. Εσείς τι προτιμάτε;
autotriti team
Οι Γερμανοί πάλι θέλουν ακόμη χαμηλότερους ρύπους και κατανάλωση, και όχι άδικα, αφού προσπαθούν με νύχια και με δόντια να διατηρήσουν την αυτοκινητοβιομηχανία τους που παράγει γενικά μεγάλα και ενεργοβόρα αυτοκίνητα.
Οι Ισπανοί, οι Ιταλοί και οι Βέλγοι θέλουν περισσότερο στιλ, κάτι που θεωρούν ότι χάθηκε, ενώ οι Σκανδιναβοί αναζητούν ησυχία και χώρους. Αυτά λέει τουλάχιστον έρευνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το τι θέλουν οι οδηγοί στο μέλλον, όμως απουσιάζει η άποψη των Ελλήνων οδηγών.
Τι θέλετε λοιπόν; Ο όμιλος VW έχει ανακοινώσει πως δαπανά τεράστια κονδύλια στην εξέλιξη κινητήρων χαμηλής κατανάλωσης, με ηλεκτρικά τούρμπο που δουλεύουν από το ρελαντί, μεταβλητό κυβισμό (όχι μόνο απομόνωση κυλίνδρων) για μικρότερη κατανάλωση, και μοτέρ που σβήνουν όχι μόνο στο φανάρι, αλλά και στο ρελαντί όταν ρολάρεις.
Η Alfa Romeo από την άλλη κυνηγάει να πετύχει την επόμενη σχεδιαστική της γλώσσα που θα κάνει τα μοντέλα της ξεχωριστά για την επόμενη φάση της ζωής της μάρκας. Βλέπει εξάλλου πόσο σημαντική είναι η σχεδίαση για μεγάλο μέρος της αγοράς.
Με τον θόρυβο έχουν βαλθεί να βρουν λύση Γάλλοι και Ιάπωνες. Οι μεν με αυτοκίνητα που κινούνται με πιεσμένο αέρα (Peugeot-Citroen), ενώ οι δε, με περισσότερα υβριδικά ή ηλεκτρικά μοντέλα.
Ford και Renault έχουν σε προχωρημένη φάση δοκιμής αυτοκίνητα που παρκάρουν μόνα τους. Και εννοούμε ότι σε αφήνουν εκεί που πας και ψάχνουν και τη θέση χωρίς οδηγό. Ειδικά για Αθήνα και Θεσσαλονίκη δεν ακούγεται καθόλου άσχημο.
Τι λέτε λοιπόν; Ποια τεχνολογία του άμεσου μέλλοντος θα θέλετε εσείς να δείτε στο επόμενο αυτοκίνητό σας; Τι έχει περισσότερη σημασία για εσάς και που θέλετε να δείτε την τεχνολογία να επενδύεται;
Να μην πέσει θύμα ανακλήσεις.
αξιοπρεπεις επιδοσεις πολυ δυνατα φρενα λιγοτερα ηλεκτρονικα σε τομεις που δεν χρειαζονται,μεγιστη αξιοπιστια.
Αυτόματα κιβώτια με έξυπνο λογισμικό. Γιατί εκεί κρύβεται η ουσία. Ας είναι διπλοσύμπλεκτο, ας είναι με μετατροπέα ροπής, αν το λογισμικό του είναι χάλια και δεν "γνωρίζει¨με τι κινητήρα συνεργάζεται........
Χαμηλό βάρος. Δηλαδή τα Α3, golf, mazda3, κλπ να κατέβουν κάτω από τον τόνο και τα μεσαία σεντάν κάτω από τα 1300 κιλά.
απο θεμα εμφανισης θα ηθελα ειδικα στα σπορ κουπε να επανερχοταν τα ανακλινομενα φωτα πορειας οπως του κιτ. Απο θεμα οικονομιας θα ηθελα να καινε 2 λιτρα στα 100 χλμ ειτε λεγεται πετρελαιο η βενζινα η ηλεκτρισμος.
Κάτι που θεωρώ πολύ σημαντικό για την οδική ασφάλεια, θα ήταν κάποιος μηχανισμός που θα μας ενημέρωνε έγκαιρα για κάθε όχημα που έρχεται προς το μέρος μας, από την αντίθετη κατεύθυνση, σε επαρχιακούς δρόμους, με συνεχείς στροφές, όπου δεν υπάρχει ορατότητα. Έτσι θα μπορούμε να προσπερνάμε άνετα, χωρίς να κινδυνεύουμε, από κάποια ξαφνική εμφάνιση οχήματος, από την ανίθετη κατεύθυνση.
Καλό το αυτόματο παρκάρισμα, αλλά δεν σκοτώνεσαι κιόλας αν δεν το πετύχεις με την πρώτη.
Τα αυτοκίνητα έχουν φθάσει σε αρκετά καλό σημείο εξέλιξης ώστε να προστατεύουν τους επιβάτες τους δυναμικά και παθητικά. Η περεταίρω εξέλιξη πιστεύω ότι θα πρέπει να αντιμετωπίζει τις συνέπειες της κόπωσης ή αφηρημάδας του οδηγού, ώστε να αποφεύγεται η ακούσια εκτροπή του αυτοκινήτου. Βήματα προς την κατεύθυνση αυτή έχουν ήδη γίνει, μένει η γενίκευσή τους στα καθημερινά αυτοκίνητα.
Η εξέλιξη θα χρειαστεί να εμπλέξει και το περιβάλλον. Θα μπορούσε πχ τα σήματα stop να είναι ενεργά, να εκπέμπουν δηλαδή προς την κατεύθυνση της μη προτεραιότητας και ένας βομβητής να ηχεί στο αντίστοιχο αυτοκίνητο (η οπτική αναγνώριση δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει πολύ αξιόπιστη).
Επίσης η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας μπορεί να εξελιχθεί σε αυτόματη οδήγηση (η διατήρηση ταχύτητας και σταθερής απόστασης από το προπορευόμενο υπάρχει ήδη). Θα έβλεπα όμως σαν πιο αξιόπιστο ένα επαγωγικό (όχι οπτικό) σύστημα διατήρησης πορείας, ακολουθώντας πχ ένα καλώδιο ή συρματόσχοινο θαμμένο λίγο κάτω από το δρόμο.
Ναι στα αυτοματοποιημένα κιβώτια (ειδικά στα ντίζελ), όχι απαραίτητα διπλού συμπλέκτη, πάντα όμως και με τη δυνατότητα χειροκίνητων επιλογών. Οσο για τους κινητήρες, πιστεύω ότι βαδίζουμε προς συστήματα αντίστοιχα των πρόσφατων οχημάτων F1, κυρίως για τη δυνατότητα ανάκτησης της ενέργειας φρεναρίσματος που προσφέρουν.
Τέλος, μετά την 5-ετία, βλέπω και συστήματα ανάκτησης και μέρους των θερμικών απωλειών των κινητήρων (πχ μια γεννήτρια που θα κινείται από έναν μικρό κινητήρα stirling, αξιοποιώντας τις θερμικές απώλειες του κινητήρα.
1.το turbo boost απο τον kit για να περναμε πανω από τα διόδια μπας και το κουναμε λιγάκι!!!
2. stealth mode για τα μπλοκα και τις κάμερες ταχύτητας.....
3. να γινονται αμφιβια γιατι βαρκα και αυτοκινητο το τεκμηριο ανεβαινει....
4. να καινε νεράκι (βρύσης κατά προτίμηση)
Προσωπικά θα ήθελα ένα όχημα που να παίρνει το σχήμα του σώματος μου, όπως και όποιων βάζω μέσα για καλύτερη εφαρμογή.Να μπορεί να πιάσει τα 500 χιλιόμετρα την ώρα σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα και στα ίδια δευτερόπλεπτα να πιάνει τα 0 χιλιόμετρα.Να έχει σκεπτόμενο υπολογιστή στο εσωτερικό του και να μπορώ να τον ελέγχο στο έπακρο.Να έχει πάθος, στυλ και υπερβολή που δεν θα προκαλεί.Να μπορώ να ταξιδέψω και εκτός δρόμων, όσο πιο ψηλά από τους δρόμους, γίνεται.Να έχω δωρεάν καύσιμα, όπως και όλοι οι υπόλοιποι, και να μην μολύνω το περιβάλλον ή έστω στο λιγότερο δυνατό.
Μακάρι να ζήσω να προλάβω να οδηγήσω το όχημα, που θα με ταξιδεύει εκτός της γης.
Ίσως η ρομαντικότητα να είναι βλακεία, δίχως αυτή όμως δεν πας παρακάτω.
έχω την άποψη ότι αυτή την εποχή η μεγίστη οικονομία καύσιμου σε όσο το δυνατόν ρεαλιστικές συνθήκες οδήγησης είναι το ζητούμενο.Δηλαδή κατανάλωση που να μην ξεπερνά τα 4 ευρώ το λίτρο για ένα εμπορικό οικογενειακό μοντέλο 1400 κυβικών .ρεαλιστική μέτρηση όχι τυποποιημένη.Νέες αποτελεσματικές τεχνολογίες εξοικονόμησης και όχι ακριβό marketing.