AUTOCHECK
Θα αγόραζες σήμερα αμάξι που δεν είναι έστω ήπια υβριδικό;

Θα αγόραζες σήμερα αμάξι που δεν είναι έστω ήπια υβριδικό;

2.339 Επισκέψεις στο άρθρο (9/12/2022)

Ρίξε μια ματιά στα αυτοκίνητα που λανσαρίστηκαν τα τελευταία δύο χρόνια και θα δεις πως οι συμβατικές εκδόσεις, αυτές που δεν έχουν καμία ηλεκτρική βοήθεια, ήπια ή φουλ υβριδικά, είναι η μειοψηφία και τελικά είναι εκδόσεις για «ειδικές» περιπτώσεις ή οι φουλ βασικές. Εσύ θα τις προτιμήσεις ακόμη και τώρα;

Πόσο μαγκιά να επιμείνεις να απέχεις από τις νέες τεχνολογίες, το 2022;

Μπορεί η αναλογία να είναι λίγο τραβηγμένη, όμως, αγοράζοντας ένα συμβατικό το 2022 είναι σα να πηγαίνεις με τόξο σε μάχη που οι άλλοι έχουν τουφέκια. Εντάξει, δεν υπάρχει μάχη στην περίπτωση του αυτοκινήτου, όμως η μάχη έπεται, όταν έρθει η στιγμή να πουλήσεις το αυτοκίνητό σου στα επόμενα χρόνια.
 
Όπως φαίνεται το 2035 είναι ο ορίζοντας για οτιδήποτε δεν είναι πλήρως ηλεκτρικό. Που σημαίνει πως σε 13 χρόνια, που είναι ένα εύλογο διάστημα για τον μέσο Έλληνα οδηγό να αντικαταστήσει το αυτοκίνητό του, η ζήτηση για το αμιγώς συμβατικό αυτοκίνητο που αγόρασες το 2022 θα είναι μάλλον χαμηλή.
 
Επειδή φυσικά δεν αγοράζεις σήμερα αυτοκίνητο με μόνο κριτήριο πόσο και πως θα το πουλήσεις το 2035, μπορεί να βάζεις σε πρώτη προτεραιότητα άλλους παράγοντες. Συνήθως πρώτος παράγων είναι η τιμή, αφού οι συμβατικές εκδόσεις είναι φθηνότερες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Είναι όμως και λιγότερες, που σημαίνει πως απορρίπτεις μάρκες και μοντέλα που είναι βασικά υβριδικά, για να πάρεις ένα αυτοκίνητο που παράγεται κυρίως για ειδικές περιπτώσεις. Περιπτώσεις όπως οι αγορές που ακόμη δυσκολεύονται να υιοθετήσουν γρήγορα τις νέες τεχνολογίες, καλή ώρα σαν τη δική μας.
 
Που σημαίνει πως κάποιοι προτιμούν τις συμβατικές εκδόσεις έναντι των υβριδικών, όχι (μόνο) γιατί είναι φθηνότερες, αλλά γιατί δεν «γουστάρουν» τα υβριδικά. Αντιστέκονται δηλαδή στην τεχνολογία. Και υπάρχουν επιχειρήματα ένα σωρό, όμως εδώ δε μιλάμε για την αγορά ενός αυτοκινήτου που αγοράζεις με σκοπό να κρατήσεις και κάποια μέρα να στολίσεις το σαλόνι σου. Ναι, αν ήταν να πάρεις μία Ford Mustang, σαφώς και θα ήθελες να μην έχει ούτε ίχνος υβριδικής, ηλεκτρικής ή άλλης «προχωρημένης» τεχνολογίας. Θα ήθελες απλά τον V8.
 
Όταν όμως αγοράζεις μικρομεσαίο SUV, το να αποφύγεις το υβριδικό, εκτός και αν μιλάμε για την τιμή, πόσο έξυπνη αγορά είναι; Τι άλλο λόγο μπορεί να βρεις για να κάνεις κάτι τέτοιο; Και τελικά αν δεν σε πτοεί η τιμή και η μεταπώληση, ποιο είναι το εμπόδιο; Για πες;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
Toyota
VW AMAROK