
«Σιγά που θα αλλάξω αμάξι για 2-3 χιλιάρικα οικονομία το χρόνο»
Το νέο σύστημα κατάσβεσης πυρκαγιών της Rosenbauer κατασκευάστηκε ειδικά για περιπτώσεις φωτιάς σε ηλεκτρικά και Plug-in υβριδικά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρκετά περιστατικά φωτιάς σε αυτοκίνητα με ηλεκτροκινητήρα που διαθέτουν μεγάλες μπαταρίες, δηλαδή αμιγώς ηλεκτρικά και Plug-in υβριδικά. Τελευταία «κρούσματα» στην Ευρώπη τα δύο Plug-in υβριδικά Volvo V60, ενώ στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, κάηκε στις αρχές Αυγούστου ένα Tesla Model X και λίγο νωρίτερα εκδηλώθηκε φωτιά σε ένα Model S Plaid 1.100 ίππων, τρεις μέρες μετά την παραλαβή από την αντιπροσωπεία. Επιπλέον, το καλοκαίρι του 2020 είχε έρθει στο φως της δημοσιότητας μια μεγάλη παγκόσμια ανάκληση του BMW Group που αφορούσε 26.700 Plug-in υβριδικά αυτοκίνητα BMW και MINI καθώς λόγω κάποιου λάθους στις κυψέλες των μπαταριών κατά τη διαδικασία της παραγωγής (ακαθαρσίες οι οποίες δεν έχουν απομακρυνθεί), υπήρχε περίπτωση να προκληθεί βραχυκύκλώμα και να οδηγήσει σε πυρκαγιά. Τότε, είχαν παρουσιαστεί τρεις περιπτώσεις φωτιάς BMW στη Γερμανία και είχε αναβληθεί η παράδοση 3.500 αυτοκινήτων έως ότου βρεθεί λύση στο πρόβλημα. Αυτό το θέμα ήρθε να προστεθεί στα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι Βαυαροί με φωτιές σε diesel μοντέλα τους, το οποίο φαίνεται πως επηρέασε και αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην χώρα μας, αφού εκδηλώθηκαν συνολικά 7 φωτιές εντός συνόρων, κάποιες εκ των οποίων και σε βενζινοκίνητες εκδόσεις.
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν αρκιβείς πληροφορίες για τα αίτια της φωτιάς κάθε περίπτωσης. Μερικά από τα αυτοκίνητα που κάηκαν φόρτιζαν ή τουλάχιστον το καλώδιο φόρτισης ήταν συνδεδεμένο στην πρίζα του οχήματος, ενώ σε άλλες περιπτώσεις η φωτιά εκδηλώθηκε όσο το αυτοκίνητο κινούταν. Το V60 T8 Plug-in Hybrid, που κάηκε το καλοκαίρι, άρπαξε φωτιά στον χώρο του μηχανοστασίου την ώρα που φόρτιζε, όπως φαίνεται και στις εικόνες όπου το καλώδιο φόρτισης είναι συνδεδεμένο στην πρίζα του αυτοκινήτου, ενώ κάτι αντίστοιχο θεωρείται ότι συνέβη και στο πιο πρόσφατο περιστατικό, αν και δεν επιβεβαιώνεται με κάποιο τρόπο από την σχετική ανάρτηση των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης του Βελγίου. Από την άλλη, μια ηλεκτρική BMW i3 ξεκίνησε να βγάζει καπνούς όσο πήγαινε στο δρόμο, στη Νέα Ζηλανδία, τον περασμένο Μάιο με τον οδηγό και τα δύο παιδιά του να προλαβαίνουν στο τσακ να αποβιβαστούν, πριν τυλιχθεί στις φλόγες και καταστραφεί ολοσχερώς, σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα του autocar Νέας Ζηλανδίας. Τα πρώτα περιστατικά φωτιάς για τις BMW i3 στην Ευρώπη ξεκίνησαν το 2016, όταν μία i3 με Range Extender της ιταλικής αστυνομίας τυλίχθηκε στις φλόγες στους δρόμους της Ρώμης εν κινήσει. Μετέπειτα, το 2018 υπήρξε ένα παρόμοιο κρούσμα στην Ισπανία, πολύ κοντά στη Βαρκελώνη, με μια σταθμευμένη i3 REx να καταστρέφεται ολοσχερώς από πυρκαγιά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Σχολιάστε |
» | Κακοκαιρία «Μπάρμπαρα»: Κλειστή η Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας |
» | Υποχρεωτικές αντιολισθητικές αλυσίδες - Ποιο το κόστος & το πρόστιμο |
» | Πορεία με ρεκόρ το 2022 για την DS Automobiles Ελλάδας |