• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το καλό είναι πως το οδηγικό ταμπεραμέντο του Kuga δεν κλονίζει τα πολύ καλά επίπεδα άνεσης και την εξαιρετική ποιότητα κύλισης.

Το πίσω μέρος κατορθώνει να εμφανίζει σπορ προεκτάσεις τονίζοντας την παρουσία άξονα πολλαπλών συνδέσμων.

Στο δρόμο: Καλοστημένο & ευχάριστο

232.113 Επισκέψεις στο άρθρο (3/2/2020)

Ευχάριστες οδηγικές εκπλήξεις σε περιμένουν πίσω από το τιμόνι του ανανεωμένου Ford Kuga. ΚατΆ αρχάς η θέση οδήγησης είναι πανοραμική και η περιφερειακή ορατότητα πολύ καλή. Σε συνδυασμό με την στάνταρ κάμερα οπισθοπορείας, οι αστικές μετακινήσεις δεν είναι τόσο δύσκολες, όσο περιμένεις από τον όγκο του οχήματος και τα 11,1 μ. του κύκλου στροφής. Τα καλύτερα έρχονται μόλις «ανοίξει» ο δρόμος με την οδηγική αίσθηση να είναι ανώτερου επιπέδου για τα δεδομένα της κατηγορίας και να τονίζεται από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της έκδοσης ST- Line με την σφιχτότερη ανάρτηση και τους τροχούς των 18 ιντσών. 
Στις στροφές, τα επίπεδα πρόσφυσης είναι υψηλά, η κλίση συγκρατημένη (παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος) και η συμπεριφορά ουδέτερη. Στην υπερβολή θα υποστρέψει προοδευτικά και απόλυτα ελεγχόμενα μέχρι να επέμβει διακριτικά το ESP, ενώ το πίσω μέρος κατορθώνει να εμφανίζει σπορ προεκτάσεις τονίζοντας την παρουσία άξονα πολλαπλών συνδέσμων. Στο ίδιο μήκος κύματος το ακριβές και πληροφοριακό τιμόνι, ο θετικός και εύχρηστος επιλογέας, αλλά και τα δυναμικά φρένα. Το καλό είναι πως το οδηγικό ταμπεραμέντο του Kuga δεν κλονίζει τα πολύ καλά επίπεδα άνεσης και την εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Ακόμα και σε ταχύτητες άνω των 140 χλμ./ώρα είναι αισθητή η απουσία θορύβου από τον κινητήρα ή τον αέρα…
Εκτός δρόμου, τα 201 χλστ. από το έδαφος είναι ένας σαφές ατού, όπως και οι καλές γωνίες αναρρίχησης, αλλά η απουσία τετρακίνησης και τα ασφάλτινα ελαστικά βάζουν τα σχετικά όρια.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

55 διαθέσιμα άρθρα για FORD  KUGA