• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Kuga «κρύβει» περίτεχνα τις crossover αδυναμίες σε οδηγικό επίπεδο προσφέροντας την καλύτερη αίσθηση ανάμεσα στα τρία.

Το Qashqai είναι το πιο άνετο από τα τρία και αυτό είναι το μοναδικό δυνατό του σημείο οδηγικά.

Πλήρες και σε οδηγικό επίπεδο χαρακτηρίζεται το Tiguan το οποίο είναι ευχάριστο και αποτελεσματικό αν του ζητηθεί.

Οδική συμπεριφορά: Ξεχωρίζει το Kuga

93.726 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/3/2017

Οδηγικά τα 3 crossover που συγκρίνουμε διαφοροποιούνται αισθητά, με το Nissan Qashqai να επικεντρώνεται στην άνεση, το Ford Kuga στην οδηγική αίσθηση και το Tiguan να τοποθετείται κάπου ανάμεσα και στους δυο αυτούς άξονες. Στο δρόμο λοιπόν το Qashqai είναι αισθητά πιο άνετο σε σχέση με τα άλλα δυο μέσω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησής του, θυσιάζοντας ωστόσο την ευχαρίστηση στην οδήγηση. Στην πράξη είναι το μοναδικό ανάμεσα στα τρία που δείχνει το βάρος του, παρουσιάζοντας μια πλαδαρότητα στο δρόμο η οποία είναι έντονη σε κάθε αλλαγή κατεύθυνσης με τις κλίσεις να είναι αισθητές παρά την άμεση επέμβαση του ESP. Με λίγα λόγια το Qashqai είναι ένα ασφαλές αυτοκίνητο αρκετά ευέλικτο αλλά και αδιάφορο όπως ορίζει η crossover κατηγορία, με τις εξαιρέσεις της βέβαια. Μια από εκείνες είναι το Ford Kuga, το οποίο είναι το μόνο από τα τρία που εφοδιάζεται με άξονα πολλαπλών συνδέσμων και στις δικίνητες εκδόσεις του. Η ανάρτησή του είναι σφιχτά ρυθμισμένη με αποτέλεσμα να «χάνει» σε άνεση αλλά να διακρίνεται σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς και αίσθησης. Το Kuga παρουσιάζει πολύ θετικό πάτημα «γεμίζοντας» τον οδηγό του και παρακινώντας τον να κινηθεί σβέλτα παρά το crossover της «κατασκευής». Θα στρίψει ουδέτερα με μικρές κλίσεις και με μικρή προσπάθεια από τον οδηγό του ο οποίος έχει στην διάθεσή του και το πιο «επικοινωνιακό» τιμόνι ανάμεσα στα τρία. Το VW Tiguan αναβαθμίστηκε αισθητά στην νέα του γενιά και σε οδηγικό επίπεδο και αν και σφιχτό, προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης και την καλύτερη ποιότητα κύλισης μεταξύ των τριών. Είναι ουδέτερο και αποτελεσματικό στους γρήγορους ρυθμούς και, όπως και το Kuga, ευχαριστεί σε τέτοιες συνθήκες. Ειδικότερα για το βενζινοκίνητο Tiguan της σύγκρισης, αυτό ξεχωρίζει μέσω της ευκολίας του να κρατάει ψηλά τις ταχύτητες σε δρόμους με στροφές εκμεταλλευόμενο το πιο ευρύ φάσμα λειτουργίας του. Τα φρένα είναι πιο αποτελεσματικά στο Κuga (λόγω και των μεγαλύτερων ελαστικών του), ωστόσο η αίσθηση στο μεσαίο πεντάλ είναι καλύτερη στο Tiguan με το Qashqai να χάνει και σε αυτό το κομμάτι της αίσθησης.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • jimmyb

    Εγω θελω να δω πως προκυπτει το 3,8lt καταναλωση του Qashqai που γραφουν τα προσπεκτους της Nissan. Γελαει ο κοσμος.

      32
  • jimeta

    Με το ζόρι από ότι βλέπω να προτιμηθεί μέσα στην λίστα το vw tiguan που δεν αξίζει από τους <<συντάκτες>> μόνο και μόνο επειδή έχει σαν extra την οθόνη 12',υπάρχει μια φορά σε συγκριτικό με άλλα αμάξια οι συντάκτες σας να μην προτιμήσουν κάποιο μοντέλο της vw;αυτό να δούμε και τι στον κόσμο.

      32
  • jimeta

    Απέναντι στα άλλα δύο το vw δεν έχει καμιά τύχη όσο και να προμοτάρετε από έντυπα,διαδίκτυο κτλ.Αρχηγός το Nissan ως συνήθως και με τρελές πωλήσεις,και το ford κουκλί και αυτό.

      21
  • ΜΑΝΟΣ

    Ωραία σύγκριση λοιπόν Συγκρίνω κινητήρες diesel-diesel-βενζίνη διότι είναι κοντά στη τιμή……..κουφό Που να βάλω την τιμή diesel του VW, θα βγει εκτός από τα…… αποδυτήρια και μετά θα τα ακούσω…. Οπότε ας πασάρω στους ιθαγενείς ………αυτό που μου εχουν πει….. ΞΥΠΝΑΤΕΕΕΕΕΕ……

      14
  • VaL

    1. Quasquai 2. Kuga 3. Δεν υπάρχει . VW με TSI μοτέρ δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση. Εκτός αν θες τα πρώτα 60.000χλμ να ρισκάρεις να σπάσει, όπως τόσα άλλα.

      10
  • Jimmys

    SUV δεν θα έπαιρνα με τίποτα. Αν είναι να ξεχωρίσω όμως κάποιο (δικίνητο) αυτό είναι το HONDA HRV με το βενζινοκινητήρα. Τα υπόλοιπα τα βρίσκω όλα βαρετά.

      5
  • Alekan

    Jeep Renegade ρε παιδια? Μετά το Nissan το πιο καλοπουλημένο SUV το 2016, δε θα το βάλετε ΠΟΤΕ σε κάποιο συγκριτικό??

      4
  • Vac

    Άτοπο το συγκριτικό τουλάχιστον ώς προς το μέρος της αντιπαράθεσης των 2 diesel με το βενζινοκίνητο VW. Συγκριτικό ανάγκης θα το έλεγα. ΜΦΧ

      1