Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα CUPRA Formentor και Ford Puma

20.700 Επισκέψεις στο άρθρο (29/1/2024)
Ο 1,5 TSI του Formentor είναι ο γνωστός, άμεσου ψεκασμού, 4κύλινδρος turbo του ομίλου VW, ο οποίος ενσωματώνει σύστημα απενεργοποίησης των δυο κυλίνδρων.
4 Φωτογραφίες »

Ο 1,5 TSI του Formentor είναι ο γνωστός, άμεσου ψεκασμού, 4κύλινδρος turbo του ομίλου VW, ο οποίος ενσωματώνει σύστημα απενεργοποίησης των δυο κυλίνδρων.

CUPRA Formentor Vs Ford Puma: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.

Κερδίζεις σε οικονομία και επιδόσεις με το Puma, 1.500άρη κινητήρα έχει το Formentor

Μιλήσαμε νωρίτερα για τις μετρήσεις επιδόσεων και οικονομίας του Puma, πάμε να εξηγήσουμε περισσότερο πώς το ελαφρύτερο SUV της Ford με τα 155 άλογα κερδίζει στις δύο συγκεκριμένες παραμέτρους. Ο 1.000άρης EcoBoost του Puma συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, ένα κύκλωμα που προσφέρει 50 Nm ροπής στις χαμηλές στροφές. Από όλα τα παραπάνω φαντάζει λογικό να έχει καλύτερες ενδιάμεσες επιταχύνσεις (4,1 δλ. έναντι 4,8 δλ. του CUPRA στο 60-100 χλμ./ώρα, 5,3 δλ. έναντι 6,1 δλ. στο 80-120 χλμ./ώρα). Κοινός παρονομαστής και στα δύο μοντέλα, βέβαια, είναι το πολύ καλό αυτόματο κιβώτιό τους, που δεν βγάζει καμία ραθυμία παρά κάνει άμεσα και ομαλά τις όποιες αλλαγές σχέσεων τού «ζητήσεις».
Όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου, η ήπια υβριδική τεχνολογία και ο μικρότερης χωρητικότητας κινητήρας του Ford κάνουν τη διαφορά. Το Puma «καίει» 7,7 λτ./100 χλμ., υπερτερώντας του Formentor κυρίως στις εντός πόλης μετακινήσεις στις οποίες το CUPRA γυροφέρνει στα 10 λίτρα. Διότι στο ταξίδι το ισπανικής καταγωγής οικογενειακό SUV είναι ικανοποιητικό (6,4 λτ./100 χλμ.), απενεργοποιώντας όποτε χρειαστεί τους 2/4 κυλίνδρους του (TSI ACT). Θυμίζουμε ότι το CUPRA έχει απόδοση 150 ίππων, με μπόλικη ροπή από χαμηλά (250 Nm στις 1.500 σ.α.λ.), κυρίως όμως έχει 1.500άρη βενζινοκινητήρα που αρκετοί αναζητούν στην αγορά του καινούργιου αυτοκινήτου τους.

 

Μάρκα/Μοντέλο CUPRA Formentor Ford Puma
Εγγύηση (χρόνια) 4 8
Έκδοση εξοπλισμού FORMENTOR ST-LINE X
Τιμή    
Μετρήσεις AutoΤρίτη
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα GOODYEAR CONTINENTAL
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση 245 215
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,61 8,85
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 37,3 37
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 4,8 4,09
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 6,1 5,3
Θόρυβος στα 100 (db) 67,7 66,2
Θόρυβος στα 120 (db) 69,8 68,4
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) 10 8,2
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
6,4 5,3
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 9,1 7,7
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
781 792
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) 1,34 1,3
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) 1,4 1,37
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) 17,5 11,2
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) 7 3,1
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
450 536
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
10 18
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
74 73,5
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
810 725
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
480 400/505
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
204,5 205
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
107 105,5

Σελίδα 2Super Συγκριτικό: CUPRA Formentor Vs Ford Puma
Σελίδα 3CUPRA Formentor Vs Ford Puma: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό;
Σελίδα 4CUPRA Formentor Vs Ford Puma: Ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο και πού; Δες την αναλυτική βαθμολογία - σκορ
Σελίδα 5Συγκριτικό CUPRA Formentor Vs Ford Puma: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους
test center
fiat