ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Φθορά ελαστικών: Γιατί η Michelin πιέζει για δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες;

 Σχολιάστε 
1.607 Επισκέψεις στο άρθρο (4/9/2025)
Φθορά ελαστικών: Γιατί η Michelin πιέζει για δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες;

Η Michelin καλεί την Ευρώπη να κάνει δοκιμές φθοράς ελαστικών σε πραγματικές συνθήκες.
Yποστηρίζει τις δοκιμές στον δρόμο ενώ η Bridgestone επιμένει στις εργαστηριακές μετρήσεις.
Michelin: Δεν έχουν σχέση τα εργαστηριακά αποτελέσματα και με τα πραγματικής χρήσης.
Το Euro 7 θα κρίνει ποιες τεχνολογίες θα ευνοηθούν τα επόμενα χρόνια.

autotriti team

Η Michelin καλεί την Ευρώπη να κάνει δοκιμές φθοράς ελαστικών σε πραγματικές συνθήκες.

Η Michelin, λίγο πριν από την κρίσιμη συνεδρίαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στις Βρυξέλλες για τον κανονισμό Euro 7, έθεσε το ζήτημα της φθοράς των ελαστικών στο επίκεντρο του δημόσιου διαλόγου. Η γαλλική εταιρεία καλεί την Ευρώπη να δώσει προτεραιότητα στις δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, αντί για εργαστηριακές προσομοιώσεις, προκειμένου να διασφαλιστεί η αξιοπιστία των αποτελεσμάτων. Ο νέος κανονισμός Euro 7, που θα τεθεί σε ισχύ μέχρι το 2028, προβλέπει για πρώτη φορά όρια στις εκπομπές σωματιδίων που προέρχονται από τη φθορά των ελαστικών και της ασφάλτου. Τα μικροσωματίδια αυτά, τα οποία μέχρι σήμερα είχαν υποτιμηθεί ως παράγοντας ρύπανσης, επηρεάζουν την ατμόσφαιρα, το έδαφος και τα υπόγεια ύδατα, με σημαντικές συνέπειες για τη δημόσια υγεία και το περιβάλλον, ενώ ήδη προκαλεί το comeback ξεχασμένων τεχνολογιών στην αυτοκινητοβιομηχανία για τον περιορισμό των μικροσωματιδίων.

Yποστηρίζει τις δοκιμές στον δρόμο ενώ η Bridgestone επιμένει στις εργαστηριακές μετρήσεις

Η μεγάλη διαμάχη αφορά τον τρόπο μέτρησης της φθοράς. Η Michelin υποστηρίζει ότι οι δοκιμές στον δρόμο είναι οι μόνες που αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα, ενώ ανταγωνιστές όπως η ιαπωνική Bridgestone επιμένουν στις τυποποιημένες εργαστηριακές μετρήσεις. Ο πρόεδρος της Michelin, Florent Ménégaux, δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «ένας τροχός εργαστηρίου καλυμμένος με γυαλόχαρτο δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αντικατοπτρίζει την πολυπλοκότητα της πραγματικής οδήγησης», προειδοποιώντας ότι η αγορά κινδυνεύει να γεμίσει με προϊόντα χαμηλής ποιότητας.

Michelin: Δεν έχουν σχέση τα εργαστηριακά αποτελέσματα και με τα πραγματικής χρήσης.

Η Michelin έχει επενδύσει περισσότερα από 100 εκατομμύρια ευρώ από το 2005 σε έρευνα και ανάπτυξη, χωρίς να έχει βρει αξιόπιστη σχέση ανάμεσα στα εργαστηριακά αποτελέσματα και στα δεδομένα πραγματικής χρήσης. Η εταιρεία τονίζει ότι ένα υπερβολικά ανεκτικό πρωτόκολλο θα υπονομεύσει τις επενδύσεις της και θα οδηγήσει την αγορά σε χαμηλότερα ποιοτικά στάνταρ.

Το Euro 7 θα κρίνει ποιες τεχνολογίες θα ευνοηθούν τα επόμενα χρόνια

Η επιλογή που θα κάνουν οι Βρυξέλλες δεν θα επηρεάσει μόνο ποια ελαστικά θα εγκριθούν στην αγορά, αλλά και ποιες τεχνολογίες θα ευνοηθούν τα επόμενα χρόνια. Όπως δήλωσε ο Ménégaux, «το Euro 7 είναι ένας καλός κανονισμός, αλλά αν βασιστεί σε κακώς βαθμονομημένες μεθόδους, θα καταλήξει να είναι ένας περιττός περιορισμός χωρίς ουσιαστικό όφελος για το περιβάλλον ή τη βιομηχανία».

Autotriti.gr
pick ups