ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Full υβριδικά μικρά αυτοκίνητα: Honda Jazz (122 PS) ή Renault Clio (145 PS);

1.210 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2025)
Full υβριδικά μικρά αυτοκίνητα: Honda Jazz (122 PS) ή Renault Clio (145 PS); | autotriti.gr
4 Φωτογραφίες »

Full υβριδικά μικρά αυτοκίνητα: Honda Jazz (122 PS) ή Renault Clio (145 PS); | autotriti.gr

Το Renault είναι 1.800 ευρώ φθηνότερο, όμως το Honda είναι πιο πλούσιο σε εξοπλισμό (π.χ. έχει clima, 10 airbags & κάμερα).
Είναι δύο οικονομικά σε κατανάλωση αυτοκίνητα (5-5,5 λτ./100 χλμ.), καλύτερες επιδόσεις έχει το Clio.
Ισοπαλία στο (μικρό) πορτ-μπαγκάζ, περισσότερο ευρύχωρο στο εσωτερικό το Jazz.
Ευχάριστο στο δρόμο το Renault, αθόρυβο στο ταξίδι το Honda.

autotriti team

Το Renault είναι 1.800 ευρώ φθηνότερο, όμως το Honda είναι πιο πλούσιο σε εξοπλισμό (π.χ. έχει clima, 10 airbags & κάμερα)

Συγκρίνουμε δύο full υβριδικά αυτοκίνητα από την κατηγορία των μικρών μοντέλων (B segment). Από την μία πλευρά έχουμε το Honda Jazz e:HEV των 122 ίππων που κοστίζει 26.190 ευρώ στην εισαγωγική εξοπλιστική έκδοση Elegance. Αρχική τιμή 24.400 ευρώ έχει το Renault Clio E-Tech με τα 145 άλογα (έκδοση Evolution).
 
Όπως βλέπουμε, υπάρχει μία αισθητή διαφορά τιμής, αφού το Jazz είναι 1.800 ευρώ ακριβότερο. Όμως έχει και μία εξοπλιστική υπεροχή. Πιο συγκεκριμένα, το ιαπωνικό μικρό είναι πιο πλούσιο στη «βασική» του έκδοση με αυτόματο κλιματισμό, 10 αερόσακους, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, εμπρός θερμαινόμενα καθίσματα, εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα όπισθεν και αυτόματη εναλλαγή μεσαίας και μεγάλης σκάλας, μεταξύ άλλων. Το Renault Clio καλύπτει αυτές τις εξοπλιστικές ελλείψεις στη 2η έκδοση που έχει (Techno με 25.900 ευρώ) και έτσι η σύγκριση γίνεται πιο αμφίρροπη.

Είναι δύο οικονομικά σε κατανάλωση αυτοκίνητα (5-5,5 λτ./100 χλμ.), καλύτερες επιδόσεις έχει το Clio

Η αυτοφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία των δύο μοντέλων έχει αρκετά παρόμοια λογική και κοινή… κατάληξη: αμφότερα δηλαδή αποδεικνύονται εξαιρετικά συμφέροντα σε κατανάλωση. Εξάλλου, και τα δύο έχουν κοινό χαρακτη


 
Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, η μέση πραγματική τους κατανάλωση γυροφέρνει στα 5 με 5,5 λτ./100 χλμ., με το Clio E-Tech να είναι ελαφρώς πιο οικονομικό («καίει» κάτω από 4 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη). Κάτω από το καπό του γαλλικού μικρού βλέπουμε έναν βενζινοκινητήρα 94 ίππων και δύο ηλεκτρικά μοτέρ (49 + 24 PS). Το δεύτερο λειτουργεί ως γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσης και έχει υπό τον έλεγχό του τον συγχρονισμό των στροφών του κινητήρα µε το κιβώτιο, την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα και τη διατήρηση του επιπέδου φόρτισης σε ένα επαρκές ποσοστό ώστε να µπορεί να εκκινεί ο ηλεκτροκινητήρας. Η συνδυαστική ιπποδύναμη του Renault Clio E-Tech είναι στα 145 άλογα, ενώ ειδικής μνείας αξίζει το αυτόματο κιβώτιο ονομασίας multi-mode το οποίο έχει προέλευση από την ομάδα της Renault στην F1.
 
Όσον αφορά το Honda Jazz, βλέπουμε το υβριδικό σύστημα e:HEV. Αυτό αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα του 1,5 λτ. (107 PS) και δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο πρώτος και εδώ λειτουργεί ως γεννήτρια, ενώ ο δεύτερος είναι εκείνος που στην ουσία κινεί το Honda Jazz e:HEV, εξ ου και η τελική ισχύς είναι όση και η ιπποδύναμη του ηλεκτροκινητήρα (122 PS). Το θερμικό μοτέρ λειτουργεί κυρίως για να φορτίζει τη μπαταρία συμμετέχοντας στην κίνηση μόνο όταν απαιτείται πλήρης επιτάχυνση.
 
Στο κομμάτι των επιδόσεων, η παρουσία αυτόματου κιβωτίου δίνει σπιρτάδα στα δύο αυτοκίνητα (CVT για το Honda), με το Renault Clio E-Tech, πάντως, να είναι σχετικά πιο γρήγορο στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Τα περισσότερα άλογα μα κυρίως η πολύ αποδοτική λειτουργία του multi-mode κιβωτίου εξασφαλίζουν καλές ρεπρίζ σε όλες τις οδηγικές περιστάσεις.
 
Διαβάστε στη συνέχεια την αναλυτική συγκριτική δοκιμή των Honda Jazz e:HEV 122 PS & Renault Clio Full Hybrid E-Tech 145 PS.

Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι
Σελίδα 3Οδική συμπεριφορά & Η γνώμη μας
Σελίδα 4Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά