Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γιατί το Coupe του 2002 είναι το πρώτο μοντέρνο συλλεκτικό Hyundai;

(13/11/2025)
Γιατί το Coupe του 2002 είναι το πρώτο μοντέρνο συλλεκτικό Hyundai;

Το Hyundai Coupe (GK) έχει το σωστό σχήμα και σχεδίαση για την κατηγορία.
Μέτριες επιδόσεις αλλά σπορ οδηγική εμπειρία και χαμόγελα πίσω από το τιμόνι.
Ευρύχωρο, με αθάνατα μηχανικά και σε τιμή «χώμα», σίγουρα ένα καλό vintage.
Το κύρος της Hyundai σήμερα αναβαθμίζει τα ιδιαίτερα μοντέλα του παρελθόντος της.

autotriti team

Το Hyundai Coupe (GK) έχει το σωστό σχήμα και σχεδίαση για την κατηγορία

‘Όταν η δεύτερη γενιά του Hyundai Coupe λανσαρίστηκε το 2002, η αγορά το υποδέχτηκε με ενθουσιασμό. Ο λόγος απλός: είχε το σωστό σχήμα, τις σωστές αναλογίες και τη σωστή σχεδίαση για ένα σπορ κουπέ της κατηγορίας. Επηρεασμένο από την Ferrari 456GT, το Coupe ήταν και παραμένει ένα γνήσιο κουπέ αυτοκίνητο και όχι κάποιο από τα πολλά μοντέλα που ήθελαν να έχουν το όνομα κουπέ, αλλά ήταν ξεκάθαρα πατικωμένα χάτσμπακ. Δεν ήταν καθόλου περίεργο που πούλησε «τρελά», 250.000 μονάδες παγκοσμίως και αντικαταστάθηκε όχι από ένα αλλά δύο μοντέλα.

Μέτριες επιδόσεις αλλά σπορ οδηγική εμπειρία και χαμόγελα πίσω από το τιμόνι

Η επιτυχία του Coupe ήταν πως μετά την πρώτη επαφή που σε κέρδιζε με τη σχεδίαση, η οδηγική εμπειρία δεν άφηνε κανένα παράπονο. Μπορεί τα δύο «μικρά» μοτέρ 1,6 και 2,0 να μην έβαζαν φωτιά στην άσφαλτο, όμως ήταν σβέλτα και πρόθυμα και το πολύ ικανό σασί έκανε την οδήγηση μια ξεκάθαρα σπορ εμπειρία. Ο μεγαλύτερος V6 έβαζε και τις επιδόσεις στο παιχνίδι, και έβαλε το Coupe και σε αρκετά ακριβά γκαράζ, τόσο που όταν η Hyundai αντικατέστησε το Coupe, για αυτά τα «σαλόνια» λανσάρισε το Genesis Coupe ως συνέχεια του μοντέλου. Για τους υπόλοιπους δυστυχώς, η Hyundai ακολούθησε την τότε γερμανική σχολή «κουπέ» με ένα πατικωμένο μικρομεσαίο, το Veloster.

Ευρύχωρο, με αθάνατα μηχανικά και σε τιμή «χώμα», σίγουρα ένα καλό vintage

Σήμερα βέβαια το ότι το Coupe παρά τους δύο διαδόχους δεν είχε κάποιο μοντέλο να συνεχίσει την παράδοση στη σχεδίαση που έφερε στην κατηγορία το κάνει μοναδικό. Και αυτό από μόνο του είναι αρκετό για να είναι σήμερα μία από τις καλύτερες vintage επιλογές σε αυτοκίνητο από δεύτερο χέρι. Βάλε πως τα μηχανικά του απλά δεν «καταλαβαίνουν», πως είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο και πρακτικό για την κατηγορία, και πως με 3.000 ευρώ βρίσκεις «διαμάντια» στην αγορά, και το «πράμα» μιλάει μόνο του. Ειδικά αν σκεφτείς πως δεν υπάρχει τίποτα σήμερα που να του μοιάζει, όχι μόνο σε σχήμα, αλλά και σε κατηγορία.

Το κύρος της Hyundai σήμερα αναβαθμίζει τα ιδιαίτερα μοντέλα του παρελθόντος της

Από το vintage στο κλασσικό υπάρχει μια απόσταση βέβαια, και εδώ είναι τώρα που η Hyundai έρχεται να την καλύψει. Βλέπεις από το 2002 που λανσαρίστηκε το Coupe μέχρι σήμερα η Hyundai έχει καλύψει πολύ δρόμο. Έχει μπει για τα καλά στη mainstream κατηγορία, έχει «βάλει» τα γυαλιά στους «άριστους» με τις εκδόσεις Ν,  έχει γράψει ιστορία στα ράλι, έχει μία από τις καλύτερες γκάμες, ενώ έχει λανσάρει και μερικά από τα πιο ενδιαφέροντα ηλεκτρικά μοντέλα. Μπορεί το Coupe να μην είναι «μέρος» αυτής της Hyundai, η Hyundai όμως είναι η ίδια που λανσάρισε το Coupe, και τώρα μπορεί κανείς, χωρίς παρωπίδες, να δει την αξία του από μία πραγματικά αξιόλογη μάρκα.
 
Εσύ τι λες; Είναι το Coupe η καλύτερη αγορά μεταχειρισμένου σπορ μοντέλου σήμερα; Βλέπεις την αξία του σήμερα καλύτερα από ότι φαινόταν τότε; Και τελικά μπορεί να γίνει ένα πραγματικό future classic; 

Mercedes
Autotriti.gr