
Η Formula 1 φοράει μοτέρ 1.600 κ.εκ. με τούρμπο. Σαν αυτόν που κινεί το αμάξι σας. Περίπου.
Η Formula 1 φέτος τρέχει με μοτέρ 1.600 κ.εκ. τούρμπο. Σας θυμίζει κάτι;
12.021 Επισκέψεις στο άρθρο (12/3/2014)
Το δικό σας αυτοκίνητο. Αυτή είναι η απάντηση στην ερώτηση του τίτλου. Σαν το μοτέρ κάτω από το δικό σας καπό θα είναι από φέτος η Formula 1, τουλάχιστον σε ότι αφορά τη χωρητικότητα και την πλήρωσή του. Αλλάζει αυτό κάτι στο πως βλέπετε τους κατασκευαστές που συμμετέχουν ή παραμένει εξωτικό σπορ;
autotriti team
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αλλάζει όμως το τοπίο; Σίγουρα τα μοτέρ της Formula 1 με το δικό σας διαφέρουν αρκετά. Στην απόδοση, ελαφρώς, στην κατασκευή, ελαφρύτερα. Μπορεί η Ferrari να μην είναι στις μάρκες που κοιτάτε να αγοράσετε προσεχώς, όμως τα μοτέρ της Renault, της Mercedes και της Honda (που θα τρέχει από του χρόνου) είναι πολύ πιθανό να βρεθούν κάτω από το καπό σας.
Τι σημασία έχει αυτό; Σαφώς σε σχέση με το 1.600άρι εξακύλινδρο που τρέχει στην Formula 1, το δικό σας τετρακύλινδρο 1,6 να μην συγγενεύει. Μπορεί να μην συγγενεύει ούτε το 900 τρικύλινδρο (περίπου μισό μοτέρ Formula 1), παρά το τούρμπο του. Όμως δεν είναι παράλογο μία τεχνολογία που πετυχαίνει στις πίστες αποδόσεις 700 ίππων από τόσα λίγα κυβικά και μάλιστα με 40% μείωση κατανάλωσης σε σχέση με πέρσι, να μην βρει το δρόμο της για την παραγωγή με τον έναν ή τον άλλον τρόπο;
Όταν δαπανώνται δισεκατομμύρια από τους κατασκευαστές για να πετύχουν 10-15% βελτίωση στους ρύπους και τις καταναλώσεις, αν μπορούν να συγχωνεύσουν τη δαπάνη και την επιτυχία στους αγώνες την περάσουν στη γραμμή παραγωγής, νομίζετε δεν θα το κάνουν;
Και δεν είναι μόνο η Formula 1 που έχει γίνει «ανθρώπινη» σε θέματα κινητήρα. Και στα ράλι τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν έχουν χάσει τα εξωτικά χαρακτηριστικά τους σε θέματα κινητήρα, με αποτέλεσμα η έρευνα και η τεχνολογία που εξελίσσεται για τους αγώνες να περνάει στην παραγωγή.
Μπορεί να μην είναι το δικό σας 1.600άρι που τρέχει στη Formula 1 φέτος, αλλά το 1,600άρι που τρέχει φέτος στη Formula 1 θα είναι δικό σας στα επόμενα χρόνια.
Τι λέτε λοιπόν; Βλέπετε διαφορετικά τους αγώνες τώρα; Την Formula 1 ειδικότερα; Πώς αντιμετωπίζετε τους κατασκευαστές που συμμετέχουν και τι περιμένετε να δείτε στα δικά μας αυτοκίνητα σύντομα;
καμμια σχεση τα αυτοκινητα της f1 με τα δικα μας.αλλα λεφτα αλλη τεχνολογια.
εγω αγαπητο autotriti , θα προτιμουσα την τεχνολογια του wrc να ερθει ακομη πιο κοντα στα αυτοκινητα παραγωγης αν και ηδη δειλα δειλα αρχιζουν κ εμφανιζονται ως προς την ιπποδυναμη τουλαχιστον , δυνατα μοτερ των 1.600cc !! η εξωπραγματικη τεχνογνωσια τεχνολογια της f1 βρισκεται πολυ μακρια για μενα αφου σαν κορυφαια εκφραση του μηχανοκινητου αθλητισμου που ειναι , καποια απο αυτα για να εφαρμοστουν, θα πρεπει να εχουν βρει το επομενο βημα απο το υπαρχον, οποτε απαιτει χρονο κ χρημα μπολικο !!
Καμμία σχέση! Εδώ δεν έχουν καμμία σχέση τα αυτοκίνητα του WRC και DTM με τα αντίστοιχα της παραγωγής, θα έχει η F1? Η ανάπτυξη της τεχνολογίας για την F1 αποσκοπεί σε νίκη με (σχεδόν) οποιοδήποτε κόστος, ενώ η έρευνα για τη βελτίωση των αυτοκινήτων παραγωγής έχει πολύ διαφορετικές προτεραιότητες. Μόνο τα κορυφαία υπεραυτοκίνητα θα μπορούσαν ενδεχομένως να ωφεληθούν.
Σε καμία περίπτωση δεν είναι ίδια τα μεγέθη στη formula 1, σε σχέση με τα πολιτικά οχήματα.Σαν χωρητικότητα 1600 κυβικά ταυτίζεται.Κατά ένα ελάχιστο ποσοστό πιστεύω πως η τεχνολογία της formula 1 έτσι όπως είναι δεν μπορεί να περάσει η ίδια στα πολιτικά οχήματα, όχι επειδή δεν γίνεται, δεν μπορεί, αλλά για λόγους κόστους.Πόσοι μπορούν να αντέξουν το κόστος, του ότι μία μηχανή θα αντέχει 8000 χιλιόμετρα;Τα τακάκια το ίδιο, κ.τ.λ.Εκτός αν έχουμε όλοι τόσο χρήμα, οπότε αλλάζουν τα δεδομένα.
Καταρχάς ας περιμένουμε να δούμε στη formula 1, το πόσα τελικά οχήματα θα τερματίζουν.Το πόσο αξιοπιστία θα έχουν, και το πόσο γρήγορα θα είναι.Οι αγώνες σαφώς αλλάξαν με την πάροδο των χρόνων, γίνονται λιγότερο αγώνες και δεν κερδίζονται στις πίστες αλλά εκτός.
Είναι το αγαπημένο μου άθλημα.Πολλοί μικροί που είναι μέσα στο θεσμό, αν δεν έχουν μεγάλο μπάτζετ κακά τα ψέμματα, και ας αφήσουν τα μειώνουμε τα κόστη, δεν θα κάνουν τίποτα.
Δεν περιμένω πολλά πράγματα να περάσουν στα πολιτικά οχήματα, παρά μόνον τεχνολογίες που δεν θα μπορούν να έχουν μακροπρόθεσμη αξιοπιστία, οπότε να προβαίνουμε σε αλλαγές, και αλλαγές, ίσον, κόστη.