ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Formula 1 φοράει μοτέρ 1.600 κ.εκ. με τούρμπο. Σαν αυτόν που 
κινεί το αμάξι σας. Περίπου.

Η Formula 1 φοράει μοτέρ 1.600 κ.εκ. με τούρμπο. Σαν αυτόν που κινεί το αμάξι σας. Περίπου.

Η Formula 1 φέτος τρέχει με μοτέρ 1.600 κ.εκ. τούρμπο. Σας θυμίζει κάτι;

12.021 Επισκέψεις στο άρθρο (12/3/2014)

Το δικό σας αυτοκίνητο. Αυτή είναι η απάντηση στην ερώτηση του τίτλου. Σαν το μοτέρ κάτω από το δικό σας καπό θα είναι από φέτος η Formula 1, τουλάχιστον σε ότι αφορά τη χωρητικότητα και την πλήρωσή του. Αλλάζει αυτό κάτι στο πως βλέπετε τους κατασκευαστές που συμμετέχουν ή παραμένει εξωτικό σπορ;

autotriti team

Τι σχέση μπορεί να έχει το δικό σας αυτοκίνητο με ένα μονοθέσιο της Formula 1; Μέχρι σήμερα ίσως καμία. Και ίσως ποτέ το ένα να μην μοιάζει με το άλλο, όμως από την Κυριακή και μετά θα έχετε να λέτε πως μιλάμε για τον ίδιο κυβισμό και την ίδια τεχνολογία «αναπνοής». Αν είστε και ελαφρώς «υβριδικός», τότε συμβαδίζουμε σε όλα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Αλλάζει όμως το τοπίο; Σίγουρα τα μοτέρ της Formula 1 με το δικό σας διαφέρουν αρκετά. Στην απόδοση, ελαφρώς, στην κατασκευή, ελαφρύτερα. Μπορεί η Ferrari να μην είναι στις μάρκες που κοιτάτε να αγοράσετε προσεχώς, όμως τα μοτέρ της Renault, της Mercedes και της Honda (που θα τρέχει από του χρόνου) είναι πολύ πιθανό να βρεθούν κάτω από το καπό σας.

Τι σημασία έχει αυτό; Σαφώς σε σχέση με το 1.600άρι εξακύλινδρο που τρέχει στην Formula 1, το δικό σας τετρακύλινδρο 1,6 να μην συγγενεύει. Μπορεί να μην συγγενεύει ούτε το 900 τρικύλινδρο (περίπου μισό μοτέρ Formula 1), παρά το τούρμπο του. Όμως δεν είναι παράλογο μία τεχνολογία που πετυχαίνει στις πίστες αποδόσεις 700 ίππων από τόσα λίγα κυβικά και μάλιστα με 40% μείωση κατανάλωσης σε σχέση με πέρσι, να μην βρει το δρόμο της για την παραγωγή με τον έναν ή τον άλλον τρόπο; 

Όταν δαπανώνται δισεκατομμύρια από τους κατασκευαστές για να πετύχουν 10-15% βελτίωση στους ρύπους και τις καταναλώσεις, αν μπορούν να συγχωνεύσουν τη δαπάνη και την επιτυχία στους αγώνες την περάσουν στη γραμμή παραγωγής, νομίζετε δεν θα το κάνουν; 

Και δεν είναι μόνο η Formula 1 που έχει γίνει «ανθρώπινη» σε θέματα κινητήρα. Και στα ράλι τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν έχουν χάσει τα εξωτικά χαρακτηριστικά τους σε θέματα κινητήρα, με αποτέλεσμα η έρευνα και η τεχνολογία που εξελίσσεται για τους αγώνες να περνάει στην παραγωγή.
Μπορεί να μην είναι το δικό σας 1.600άρι που τρέχει στη Formula 1 φέτος, αλλά το 1,600άρι που τρέχει φέτος στη Formula 1 θα είναι δικό σας στα επόμενα χρόνια. 

Τι λέτε λοιπόν; Βλέπετε διαφορετικά τους αγώνες τώρα; Την Formula 1 ειδικότερα; Πώς αντιμετωπίζετε τους κατασκευαστές που συμμετέχουν και τι περιμένετε να δείτε στα δικά μας αυτοκίνητα σύντομα; 
elk test
NISSAN