ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Peugeot επιστρέφει στα GTi με το 208 των 280 ίππων

 Σχολιάστε 
5.009 Επισκέψεις στο άρθρο (30/7/2025)
Η Peugeot επιστρέφει στα GTi με το 208 των 280 ίππων
4 Φωτογραφίες »

Το νέο 208 GTi είναι ηλεκτρικό με 280 άλογα και αγωνιστικό DNA.
H γκάμα του Peugeot 208 διαμορφώνεται από 100 έως 280 άλογα και τιμή από 19.500 ευρώ.
Η Peugeot έχει ιστορία 45 ετών στις αγωνιστικές κατασκευές.
Έχει κατακτήσει 5 παγκόσμια πρωταθλήματα WRC, τίτλους στο Le Mans και το Dakar

autotriti team

Η Peugeot έχει ιστορία 45 ετών στις αγωνιστικές κατασκευές

Η Peugeot είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό μέσω του τμήματος Peugeot Sport, οποίο μετράει 45 χρόνια ιστορίας (διαβάστε περισσότερα εδώ), από το 1981 μέχρι και σήμερα. 45 χρόνια με πολλές διακρίσεις, έχοντας μεταξύ άλλων 5 τίτλους Κατασκευαστών του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι, 3 νίκες στο Le Mans 24 Hours και άλλες τόσες στο Pikes Peak Hill Climb.

Η γνώση και η εμπειρία της Peugeot Sport φυσικά δεν έμεινε στα πλαίσια του μηχανοκίνητοι αθλητισμού, αλλά πέρασε και στα μοντέλα παραγωγής, με μοντέλα όπως  το αξέχαστα Peugeot 205 T16 και πιο πρόσφατα μοντέλα όπως 2008 DKR ή το 208 WRX. 

Η Peugeot Sport παράλληλα έχει θέσει ως στόχο την αξιοποίηση των νέων καθαρότερων πηγών ενέργειας, με την ηλεκτροκίνηση να βρίσκεται στο επίκεντρο και μεγάλο ambassador αυτής της προσπάθειας το υβριδικό Peugeot 9X8 που συμμετέχει στο LeMans 24 Hours.

Νέο 208 GTi, ηλεκτρικό με 280 άλογα και αγωνιστικό DNA

Για την Peugeot ωστόσο, όλη αυτή η τεχνογνωσία έπρεπε να περάσει και σε μοντέλα παραγωγής, κάτι που πήρε σάρκα και οστά, επαναφέροντας τις εκδόσεις GTi στο 208. Μετά από χρόνια αναμονής, η Peugeot απέδειξε ξανά ότι ξέρει πώς να δημιουργεί αυθεντικά hot hatches, αυτή τη φορά όμως με ηλεκτρικό χαρακτήρα, αλλά χωρίς να θυσιάζει το πάθος για οδήγηση.

Το νέο e-208 GTi λοιπόν, εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 280 ίππων και 345 Nm ροπής, προσφέροντας 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα. Με την μπαταρία των 54 kWh και σύστημα ψύξης ειδικά εξελιγμένο για σπορ οδήγηση, το νέο GTi υπόσχεται αδιάκοπη απόδοση και αυτονομία έως 350 χλμ. (WLTP).
Βέβαια από τη στιγμή που μιλάμε για ένα αυθεντικό GTi, δεν αρκεί μόνο η αυξημένη ισχύς, έτσι η Peugeot Sport φρόντισε να εξοπλίσει το μοντέλο με όλα τα απαραίτητα για μία γνήσια GTi εμπειρία:

  • 30 χλστ. χαμηλότερη ανάρτηση
  • Μεγαλύτερο μετατρόχιο +56 χλστ. εμπρός /+27 χλστ. πίσω
  • Διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
  • Υδραυλικά bump stops για μέγιστο έλεγχο
  • Ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 (215 χλστ.)
  • Δισκόφρενα 355 χλστ. εμπρός με τετραπίστονες δαγκάνες


Το Peugeot e-208 GTi δεν είναι απλά γρήγορο, έχει DNA αγωνιστικού με χαρακτηριστικά όπως το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
4 Φωτογραφίες »

Το Peugeot e-208 GTi δεν είναι απλά γρήγορο, έχει DNA αγωνιστικού με χαρακτηριστικά όπως το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

H γκάμα του Peugeot 208 διαμορφώνεται από 100 έως 280 άλογα και τιμή από 19.500 ευρώ

To νέο Peugeot e-208 GTi παράλληλα αλλάζει και διευρύνει ολόκληρη τη γκάμα του Peugeot 208, η οποία πλέον απαριθμεί 6 διαφορετικές προτάσεις.

Στη βάση της γκάμας λοιπόν θα συναντήσουμε τον 1.200άρη PureTech κινητήρα 100 ίππων σε συνεργασία με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, με την ελκυστική τιμή των 19.500 ευρώ, ενώ το ίδιο σύνολο πρωταγωνιστεί και στις δύο 48V hybrid εκδόσεις σε συνεργασία με ένα ηλεκτροκινητήρα με 28 ίππους (21 kW) και ροπή 55 Nm και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6 (Dual Clutch System), το οποίο έχει 6 σχέσεις, είναι συνεχούς ροπής και σχεδιάστηκε αποκλειστικά για κινητήρες με υβριδική τεχνολογία. Αυτό ο συνδυασμόε λοιπόν αποδίδει είτε 110 ίππους με περισσότερη έμφαση στην οικονομία, είτε 145 καθιστώντας το 208 σε αυτή την περίπτωση, το πιο γρήγορο και οικονομικό μικρό στην πόλη.

Το 208 προσφέρεται επίσης και σε δύο αμιγώς ηλεκτρικής εκδόσεις με απόδοση 136 και 156 ίππους, ενώ φυσικά πλέον στην κορυφή της γκάμας του τοποθετείτε η νέα GTi έκδοση που αναφέραμε παραπάνω e-208 GTi.  
 

Autotriti.gr
MG