Η Toyota παρουσιάζει στην ιαπωνική αγορά ένα kei car με ρετρό αισθητική, το νέο Pixis Joy. Θα θέλατε να το δούμε και από τα μέρη μας;
Η Toyota γίνεται ρετρό
9.594 Επισκέψεις στο άρθρο (2/9/2016)
Δείτε τι φτιάχνει η Daihatsu για την Toyota στην πατρίδα τους, τη μακρινή Ιαπωνία. Γνωρίστε τα «τρίδυμα» Kei cars των 660 κ.εκ., τα ρετρό αισθητικής Toyota Pixis Joy που έχουν και turbo, αλλά και 4κίνηση. Θα ταίριαζαν στην Ευρώπη;
autotriti team
Αν κάποιος είναι λάτρης των οχημάτων ρετρό αισθητικής και θέλει ένα αμάξι περιορισμένων διαστάσεων, οι επιλογές που είναι βασικά τρεις: MΙΝΙ, Fiat 500 και VW Beetle.Αυτό αν ζει στην Ευρώπη, γιατί στην Ιαπωνία που «βασιλεύουν» τα μικροσκοπικά Kei car, παρουσιάστηκε το νέο Toyota Pixis Joy. Η τετράγωνη αισθητική παραμένει σε ένα βαθμό, αλλά πολλές πινελιές του προσδίδουν μια «νοσταλγική» διάθεση.Το νέο μίνι της Toyota βγαίνει σε τρεις παραλλαγές: Pixis Joy C, Pixis Joy F και Pixis Joy S. Το πρώτο έχει πιο τραχιά εμφάνιση, το δεύτερο πιο εκλεπτυσμένη, ενώ το τελευταίο προβάλει ένα σπορτίφ ταμπεραμέντο. Διαφορές σε προφυλακτήρες, πάνελ αμαξώματος και τροχούς, τονίζουν τις διαφορές των τριών εκδόσεων.
Το Pixis Joy εξοπλίζεται (όπως προβλέπει ο νόμος για τα Kei cars) με ένα σύνολο 660 κ.εκ., το οποίο κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Οι εκδόσεις C και F μπορούν να εξοπλιστούν και με την turbo εκδοχή του μοτέρ, η οποία είναι στάνταρ στην εκδοχή S, ενώ υπάρχει η επιλογή και για σύστημα 4κίνησης.Οι τρεις νέες εκδόσεις Joy έρχονται να προστεθούν στην Pixis γκάμα της Toyota, που περιλαμβάνει ακόμα τα Pixis Space wagon, Pixis Mega minivan, Pixis Van, Pixis Truck και Pixis Epoch hatchback. Όλα τους κατασκευάζονται από την Daihatsu στην Ιαπωνία.
Το νέο μίνι της Toyota βγαίνει σε τρεις παραλλαγές: Pixis Joy C, Pixis Joy F και Pixis Joy S. Το πρώτο (φωτό) έχει πιο τραχιά εμφάνιση, το δεύτερο πιο εκλεπτυσμένη, ενώ το τελευταίο προβάλει ένα σπορτίφ ταμπεραμέντο.
Θα ηταν πολυ καλο να τα βλεπαμε και στη χωρα μας στη δυσκολη οικονομικη συγκυρια γιατι προκειται για οικονομικα και αξιοπιστα αυτοκινητα. Βεβαια προυποθεση να κοστιζουν λιγοτερο απο το aygo...ειχα subaru vivio με το οποιο εκανα 350000 απροβληματιστα χιλιομετρα, ακομη και μεγαλα ταξιδια....
Στην ιαπωνια έχουν νόμους κι αναγκάζονται να βγάλουν τέτοια μικρά
αυτοκίνητα εκεί φορολογουν όχι κυβικά αλλά νομίζω μήκος και πλάτος του αυτοκινήτου (τρομακτική έλλειψη χώρου) αλλά και τα περιορίζουν αυτά τα μικρά αυτοκίνητα για τέτοιες χώρες δε νομιζω να ρθουν ευρωπη, κατά τα άλλα το χιλιαρακι daihatsu sirion της γυναίκας μου του 2009 μοντέλο μουχει κάψει 2 λαμπες πισινες,1 μπροστινη και μπαταρια αλλαξα μεχρι τωρα μετα απο 90000 χιλ. χιλιόμετρα πόλης, πολύ αξιόπιστο τ ακούει το γκρουπ;
Μεσα στην πολη θα ειχαν τον πρωτο λογω με το μικρο μεγεθος και τον λιλιπουτειο κινητηρα προσανατολισμενο στην οικονομια.
Μονο που αποκλειστικα προωριζονται για την εσωτερικη τους αγορα και ποτε δεν θα τα δουμε στην δικη μας ηπειρο.
--> Stelios
Κι εγώ είχα ένα vivio λυπήθηκα όταν το πούλησα, αλλά επειδή το ήθελα για να κινούμαι στην εθνική, είχα το πρόβλημα ότι όλοι οι άλλοι, παρά το γεγονός ότι το πήγαινα με 100, ήθελαν πάσα θυσία να περάσουν από πάνω μου... γι'αυτό το άφησα να φύγει :( κάθε μέρα από τότε το μετανοιώνω!!
Θα ηταν πολυ καλο να τα βλεπαμε και στη χωρα μας στη δυσκολη οικονομικη συγκυρια γιατι προκειται για οικονομικα και αξιοπιστα αυτοκινητα. Βεβαια προυποθεση να κοστιζουν λιγοτερο απο το aygo...ειχα subaru vivio με το οποιο εκανα 350000 απροβληματιστα χιλιομετρα, ακομη και μεγαλα ταξιδια....
Στην ιαπωνια έχουν νόμους κι αναγκάζονται να βγάλουν τέτοια μικρά αυτοκίνητα εκεί φορολογουν όχι κυβικά αλλά νομίζω μήκος και πλάτος του αυτοκινήτου (τρομακτική έλλειψη χώρου) αλλά και τα περιορίζουν αυτά τα μικρά αυτοκίνητα για τέτοιες χώρες δε νομιζω να ρθουν ευρωπη, κατά τα άλλα το χιλιαρακι daihatsu sirion της γυναίκας μου του 2009 μοντέλο μουχει κάψει 2 λαμπες πισινες,1 μπροστινη και μπαταρια αλλαξα μεχρι τωρα μετα απο 90000 χιλ. χιλιόμετρα πόλης, πολύ αξιόπιστο τ ακούει το γκρουπ;
Μεσα στην πολη θα ειχαν τον πρωτο λογω με το μικρο μεγεθος και τον λιλιπουτειο κινητηρα προσανατολισμενο στην οικονομια. Μονο που αποκλειστικα προωριζονται για την εσωτερικη τους αγορα και ποτε δεν θα τα δουμε στην δικη μας ηπειρο.
--> Stelios Κι εγώ είχα ένα vivio λυπήθηκα όταν το πούλησα, αλλά επειδή το ήθελα για να κινούμαι στην εθνική, είχα το πρόβλημα ότι όλοι οι άλλοι, παρά το γεγονός ότι το πήγαινα με 100, ήθελαν πάσα θυσία να περάσουν από πάνω μου... γι'αυτό το άφησα να φύγει :( κάθε μέρα από τότε το μετανοιώνω!!
Τι λέει ο ποιητής... vw beetle;;;;; Ξεφυγαμεεεεε
Στην Ιταλία, ως Daihatsu, κυκλοφορεί ήδη και με μεγάλη επιτυχία
Και εγω ειχα ενα vivio,το πηρα για καθιστικο στο σαλονι μου.
Ποιο ασχημο δεν μπορουσε να γινει;ατυχης προσπαθεια μιμησης ιταλικου σχεδιου.