Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε εφαρμόζει από το 2016 το πρόγραμμα Πανευρωπαϊκής Αξιολόγησης Δεξιοτήτων και Γνώσεων, για τους Συμβούλους Πωλήσεων και Service της Nissan.

Η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε εφαρμόζει από το 2016 το πρόγραμμα Πανευρωπαϊκής Αξιολόγησης Δεξιοτήτων και Γνώσεων, για τους Συμβούλους Πωλήσεων και Service της Nissan.

H ακαδημία της Nissan

2.492 Επισκέψεις στο άρθρο (5/12/2016)

Η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.E. εφαρμόζει ένα σύστημα εκπαίδευσης για τους συνεργάτες της, με την ονομασία Nissan Academy, με σκοπό να εξασφαλίσει την παροχή ποιοτικότερων υπηρεσιών στους πελάτες της.

autotriti team

Με μια ενέργεια που αποσκοπεί στην παροχή υπηρεσιών υψηλότερης ποιότητας προς τους  πελάτες της, η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε εφαρμόζει από το 2016 το πρόγραμμα Πανευρωπαϊκής Αξιολόγησης Δεξιοτήτων και Γνώσεων, για τους Συμβούλους Πωλήσεων και Service της Nissan.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποτελεί μέρος του συστήματος εκπαίδευσης της Ακαδημίας Nissan (Nissan Academy) και στόχος του είναι  η αξιολόγηση των γνώσεων, αλλά και η συνεχής εκπαίδευση κάθε σύμβουλου πωλήσεων και Service της Nissan. Με το πρόγραμμα αυτό, σύμφωνα με την Nissan εφοδιάζεται το προσωπικό του εξουσιοδοτημένου δικτύου της με τις απαραίτητες δεξιότητες, έτσι ώστε οι πελάτες της σε πωλήσεις αλλά και service, να απολαμβάνουν ποιοτικότερες υπηρεσίες.
 
Στο πλαίσιο των παραπάνω, η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε προχώρησε ήδη στην αξιολόγηση του συνόλου του προσωπικού που έχει άμεση και καθημερινή επαφή με τους πελάτες της. Στο επόμενο στάδιο του προγράμματος, θα διεξαχθεί ατομική εκπαίδευση για κάθε εργαζόμενο, στη βάση των αποτελεσμάτων της αξιολόγησής του, με γνώμονα τη περαιτέρω ενδυνάμωση των ικανοτήτων του.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »