Το EcoSport άνοιξε το δρόμο για τη Ford στα μικρά SUV/Crossover, τον οποίο ακολούθησαν τα Fiesta Active και Puma. Τι το ιδιαίτερο έχει και με τι κινητήρες προσφέρεται αυτή τη στιγμή;
Το EcoSport είναι το μοντέλο που εκπροσωπούσε την Ford στην κατηγορία των μικρών SUV πριν την έλευση του νεότερου Puma. Πλέον, η αμερικανική μάρκα ανήκει στην κλειστή κάστα των εταιρειών που έχουν δύο μοντέλα στην συνεχώς ανελισσόμενη κατηγορία των B-SUV, ενώ πρόσφατα παρουσίασε και την ακόμα πιο περιπετειώδη έκδοση «Active» για το EcoSport. Σε όλα αυτά μπορεί να συνυπολογιστεί και το Fiesta Active, η Crossover έκδοση του δημοφιλούς μικρού της Ford, που της δίνει το μοναδικό πλενέκτημα της τριπλής εκπροσώπησης σε αυτή την κλάση.
Το EcoSport βασίζεται σε μια επιμηκυμένη εκδοχή της πλατφόρμας του Fiesta που, με μήκος 4.096 χλστ., τοποθετούν το μοντέλο στο κάτω άκρο της κατηγορίας. Απεναντίας, το ύψος του φτάνει στα 1.653 χλστ. ορίζοντάς το ως το ψηλότερο από τα τρία προαναφερθέντα μοντέλα. Γενικότερα οι αναλογίες του θυμίζουν ένα πιο τετραγωνισμένο Fiesta και πιο off-road όχημα. Αισθητικά ξεχωρίζουν ο προφυλακτήρας και τα φωτιστικά σώματα στον πρόβολο, όπως και η εξαγωνική γυαλιστερή γρίλια.
Το EcoSport Active είναι ελαφρώς ψηλότερο από το «απλό», έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και φυσικά, έχει περισσότερα προστατευτικά γύρω από το αμάξωμα. Ακόμα, η Ford υποστηρίζει πως έχουν γίνει αναβαθμίσεις στην ανάρτησή του ενώ εξοπλίζεται και με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Οι ζάντες του είναι 17 ιντσών ενώ ο βασικός εξοπλισμός είναι πλούσιος αφού περιλαμβάνει: cruise control, οθόνη αφής 8 ιντσών, θερμαινόμενους και ηλεκτρικούς καθρέπτες, LED DRL φώτα, φιμέ παράθυρα κ.α.
Μπαίνοντας στην καμπίνα του EcoSport, το τοπίο είναι γνώριμο και παραπέμπει εν πολλοίς στο Fiesta, με επίκεντρο την οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων SYNC3 με ευρείες δυνατότητες διασύνδεσης. Το άνω μέρος του ταμπλό είναι επενδεδυμένο με μαλακό υλικό βελτιώνοντας μικρές αστοχίες του προ ανανέωσης μοντέλου. Από εκεί και πέρα, στο EcoSport κάθεσαι ψηλά, έχοντας πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα, ενώ οι θήκες για να μικροαντικείμενα θέτουν σε καλά επίπεδα την πρακτικότητα. Αναφορικά με την τελευταία, παρατηρείται ποικιλία απόψεων για την πόρτα του χώρου αποσκευών (334 λτ.) η οποία ανοίγει προς τα έξω και αριστερά και όχι προς τα πάνω. Από τη μία προσφέρει μεγάλο άνοιγμα και χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, αλλά σε φαινόμενα περιορισμένου χώρου στάθμευσης μπορεί να δυσκολέψει την κατάταση.
Κλείνουμε με τους κινητήρες, εκεί όπου τη δεδομένη χρονική στιγμή μόνη επιλογή είναι ο 1.000άρης EcoBoost βενζινοκινητήρας σε δύο εκδόσεις ισχύος 100 και 125 ίππων, αντίστοιχα, σε συνδυασμό μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Αναφορικά με τις εκδόσεις, προσφέρεται στην Connected και την πιο σπορτίφ ST-Line, ενώ οσονούπω αναμένεται το λανσάρισμα της Active.
Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
BBB
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα?
επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών.
δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Τα αυτοκίνητα που περιλαμβάνονται ανά stand, προσφέρονται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα πλην ενός ή δύο που έρχονται οσονούπω, σε αντίθεση με της Διεθνούς Έκθεσης που είχε ακόμα και concept ή μοντέλα που δεν θα φτάσουν σε εμάς.
Υπάρχει ξεχωριστό σκέλος με συγκεντρωμένες όλες τις τρέχουσες προσφορές που ισχύουν για την ελληνική αγορά. Ακόμα και έξτρα εκπτωτικό κουπόνι για αγορά αυτοκίνητου αποκλειστικά από την ψηφιακή μας έκθεση.
Εκτός των άλλων, είναι μαζεμένες όλες οι πληροφορίες που ισχύουν τώρα για υπηρεσίες after sales, ελαστικά, προϊόντα και υπηρεσίες αυτοκινήτου κ.ο.κ.. Ό,τι ακριβώς συνέβαινε δηλαδή και στις ελληνικές εκθέσεις αυτοκινήτου των τελευταίων ετών.
Ψηφοφορία Best Car, όπως μπορούσε να γίνει στο περίπτερο του autotriti, στην ελληνική έκθεση αυτοκινήτου... και πολλές ακόμη διαφορές
Προτείνουμε να ρίξετε ξανά μια ματιά και σίγουρα θα εντοπίσετε μόνος σας ακόμα περισσότερες διαφορές από αυτές που αναφέραμε ενδεικτικά . Ευχαριστούμε.
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι!
ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!