ΗΣΑΠ: Δυστύχημα με έναν νεκρό - Έσπασαν τα φρένα σε βαγόνι εργασιών

ΗΣΑΠ: Δυστύχημα με έναν νεκρό - Έσπασαν τα φρένα σε βαγόνι εργασιών

3.250 Επισκέψεις στο άρθρο (16/11/2021)

Δυστύχημα με έναν νεκρό και δύο τραυματίες σημειώθηκε νωρίς το πρωί στις γραμμές του ΗΣΑΠ, όταν έσπασαν τα φρένα σε μια μηχανή λείανσης, με αποτέλεσμα να αναπτύξει ταχύτητα και να συγκρουστεί τελικά με άλλο τρένο, το οποίο είχε τοποθετήσει εκεί η αρμόδια υπηρεσία της ΣΤΑΣΥ, προκειμένου να σταματήσει την πορεία της.

Τραγικό δυστύχημα με ένα νεκρό και δύο τραυματίες σημειώθηκε νωρίς το πρωί στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο στην Άγιο Νικόλαο, μεταξύ μιας ειδικής μηχανής λείανσης και επιβατικού συρμού που εκείνη την ώρα δεν μετέφερε επιβάτες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Το δυστύχημα σημειώθηκε στη γραμμή 1 στις 04:05 όταν η ειδική μηχανή λείανσης που είχε ξεκινήσει από την Κηφισιά παρουσίασε βλάβη στα φρένα με αποτέλεσμα να αρχίσει να κινείται ανεξέλεγκτα προτού τελικά συγκρουστεί με άλλο τρένο, στο ύψος του σταθμού του Αγίου Νικολάου, το οποίο είχε τοποθετήσει εκεί η αρμόδια υπηρεσία της ΣΤΑΣΥ, προκειμένου να σταματήσει την πορεία της.

To μηχάνημα είχε αναπτύξει ταχύτητα 50χλμ/ώρα

Μιλώντας στην ΕΡΤ, ο πρόεδρος των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ, κ. Ρεβύθης σημείωσε ότι το μηχάνημα άνηκε σε αυστριακό συνεργείο συντήρησης και ότι, όταν οι εργαζόμενοι αναγκάστηκαν να πηδήξουν από το μηχάνημα, αφού δεν είχε φρένα, είχε αναπτύξει ταχύτητα 50χλμ/ώρα. Πέντε εργαζόμενοι - δύο Έλληνες κι τρεις Αυστριακοί μέλη του συνεργείου - επέβαιναν στο μηχάνημα. Τρεις τραυματίστηκαν (δύο Έλληνες κι ένας Αυστριακός) και διακομίστηκαν στο νοσοκομείο «Γεώργιος Γεννηματάς», όπου τελικά ο ένας από τους Έλληνες, ο 41χρονος εργοδηγός, υπέκυψε στα τραύματά του.

Ρεβύθης: «Aν δεν το ζήσεις δεν μπορείς να καταλάβεις τον τρόμο και τον πανικό»

Ο Ρεβύθης δήλωσε: «Είναι ένα μηχάνημα που λειαίνει την τροχιά, στο πλαίσιο της συντήρησης. Είναι μια εταιρεία από τη Δανία που ήρθε να συντηρήσει τη γραμμή. Ο οδηγός είναι του εργολάβου. Την ώρα που οδηγούσε, διαπίστωσε ότι δεν έχει φρένα και το μηχάνημα κινείτο με ανεξέλεγκτη ταχύτητα. Προκειμένου να σταματήσει καθώς είναι κατηφορικό το σημείο και η ταχύτητα θα αυξανόταν κι άλλο, έβαλαν τον συρμό για να το σταματήσουν». Όπως εξήγησε, αυτοί που ήταν πίσω και πήδηξαν εν κινήσει είναι μια χαρά. Ο οδηγός και ο ένας μηχανικός πήδηξαν την τελευταία στιγμή, λίγο πριν από τη σύγκρουση. «Είμαστε συγκλονισμένοι σαν εργαζόμενοι. Πρώτα πρέπει να απελευθερώσουμε το δίκτυο και μετά θα δούμε τι πρέπει να κάνουμε γιατί είναι κάτι που δεν μπορούμε να μην κάνουμε κάτι. Με τέτοια ταχύτητα σε τροχιά, αν δεν το ζήσεις δεν μπορείς να καταλάβεις τον τρόμο και τον πανικό», κατέληξε ο κ. Ρεβύθης.

Πώς διεξάγονται τα δρομολόγια

Οι συρμοί του ΗΣΑΠ, εξαιτίας του δυστυχήματος, κινούνται μόνο στα τμήματα Ομόνοια – Πειραιάς και Άνω Πατήσια – Κηφισιά. Μοιραία, οι επιβάτες που χρησιμοποιούν τον Ηλεκτρικό καθημερινά για τις μετακινήσεις τους στο τμήμα Ομόνοια – Άνω Πατήσια θα μετακινηθούν με άλλους τρόπους. Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΗΣΑΠ, οι επιβάτες μπορούν εξυπηρετηθούν στο τμήμα Άνω Πατήσια – Ομόνοια και αντίστροφα από τις λεωφορειακές γραμμές Α8 και Χ7 (έκτακτη), καθώς και από τις γραμμές τρόλεϊ 3,5 και 7.  Η επιβίβαση στις παραπάνω γραμμές γίνεται στη στάση «Αλυσίδα», έξω από το σταθμό της Γραμμής 1 «Άνω Πατήσια». Στην οδό Αχαρνών η εξυπηρέτηση των επιβατών γίνεται από τη λεωφορειακή γραμμή Β9 και τη γραμμή τρόλεϊ 6. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
test center