Υπάρχουν τα πίσω διπλά ψαλίδια για βέλτιστη απορρόφηση κραδασμών, αλλά και η εμπρός ανάρτηση με τα Γόνατα ΜακΦέρσον είναι μικρότερου βάρους (χρήση άλλων υλικών) αλλά και περισσότερο άκαμπτη.
Σχετικά με το fun to drive, θα δούμε και πάλι ορισμένα στοιχεία με τα οποία η Toyota υπόσχεται ευχάριστη οδική συμπεριφορά και με ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητα. Η πλατφόρμα E-TNGA 2.0 έχει συγκεκριμένα πλεονεκτήματα υπέρ του fun to drive:
Καταρχάς, όλο το ηλεκτρικό σύστημα έχει τοποθετηθεί σε μία σειρά, μία ευθεία γραμμή. Η μπαταρία έχει τοποθετηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μην επηρεάζει την ακαμψία του συνόλου. Τοποθετημένη εκτός καμπίνας και κάτω από το δάπεδο αποτελεί μέρος του σασί, δημιουργώντας μία ενιαία μονάδα.
Πέραν της θέσης της μπαταρίας, θα δούμε και άλλα στοιχεία που αυξάνουν την ακαμψία. Ενδεικτικά θα αναφέρουμε τα 75% περισσότερα σημεία συγκόλλησης και την κόλλα υψηλής απόσβεσης που μειώνει τις δονήσεις του πατώματος. Τέλος, είναι η αρχιτεκτονική της ανάρτησης. Υπάρχουν τα πίσω διπλά ψαλίδια για βέλτιστη απορρόφηση κραδασμών, αλλά και η εμπρός ανάρτηση με τα Γόνατα ΜακΦέρσον είναι μικρότερου βάρους (χρήση άλλων υλικών) αλλά και περισσότερο άκαμπτη.