Εκεί που η M2 είναι ένα πισωκίνητο μικρό κουπέ με ένα εξακύλινδρο εν σειρά μοτέρ, η X2 M35i, φορά ένα δίλιτρο μοτέρ τούρμπο με 305 ίππους.

Ήρθε η ώρα για το τελευταίο πραγματικό αυτοκίνητο;

6.672 Επισκέψεις στο άρθρο (4/12/2018)

Με την ηλεκτροκίνηση να έρχεται με φόρα, μήπως ήρθε η ώρα να αγοράσουμε το τελευταίο πραγματικό αυτοκίνητο;

Μέχρι το 2022 η εικόνα της αυτοκινητοβιομηχανίας θα έχει αλλάξει για πάντα. Τα ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα θα απαρτίζουν το μεγαλύτερο μέρος της γκάμας όλων των κατασκευαστών. Αν θέλεις να κρατήσεις ένα αμάξι παλιάς κοπής, μήπως είναι τώρα η ώρα να το αγοράσεις;

Κανείς δε λέει ότι σε μόλις 5 χρόνια θα οδηγούμε όλοι ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ίσα-ίσα, τα ηλεκτρικά ακόμη και όταν οι κατασκευαστές έχουν πολλά στις γκάμες τους, θα είναι μάλλον λίγα στους δρόμους. Για την Ελλάδα, η αγορά υπολογίζεται ότι μέχρι το 2022 θα υποδεχθεί περίπου 50.000 ηλεκτρικά μοντέλα. Πολλά αλλά όχι τόσα ώστε να μεταμορφώσουν την εικόνα που έχουν οι δρόμοι σήμερα.

Οι αλλαγές όμως δεν έρχονται απότομα. Δεν θα ξυπνήσουμε μια  μέρα και δεν θα υπάρχουν μοντέλα βενζίνης ή ντίζελ. Οι αλλαγές θα γίνουν σταδιακά. Μια αλλαγή που γίνεται σταδιακά, για παράδειγμα, θα είναι αυτή στα γρήγορα μοντέλα. Σήμερα ήδη τα τετρακύλινδρα GTI έχουν καθίσει στο σβέρκο μιας κατηγορίας που κάποτε είχε πολυκύλινδρα μοτέρ με μεγάλους κυβισμούς. Αν σήμερα ήθελες ένα τέτοιο μοντέλο θα έπρεπε να το είχες αγοράσει 10 χρόνια πριν και να το έχεις κρατήσει. Μήπως λοιπόν είναι αυτή η στιγμή σήμερα για τις αλλαγές που έρχονται;

Ένα δείγμα μόνο, είναι η νέα BMW X2 M35i. Πρόκειται για την Μ έκδοση της X2 του δεύτερου στη σειρά SUV της BMW. Θα έλεγε κανείς πως ο κωδικός «2» στο όνομά του δείχνει μια συγγένεια με την Σειρά 2, όμως τα δύο μοντέλα δεν έχουν καμία σχέση στα μηχανικά τους μέρη. Και αυτή είναι η αλλαγή που έρχεται. Εκεί που η M2 είναι ένα πισωκίνητο μικρό κουπέ με ένα εξακύλινδρο εν σειρά μοτέρ, η X2 M35i παρά τον κωδικό «35», φορά ένα δίλιτρο μοτέρ τούρμπο με 305 ίππους. Σαφώς οι επιδόσεις είναι δεδομένες, όμως μιλάμε για την πρώτη Μ με τετρακύλινδρο μοτέρ, κάτι που θα δούμε σε όλη τη νέα γκάμα της Σειράς 1 και 2 όταν μεταμορφωθούν και αυτές σε προσθιοκίνητες πλατφόρμες.

Αν θες εξακύλινδρη BMW τα περιθώρια στενεύουν, και αν δεν θες τετρακύλινδρη Μ, τότε καλύτερα να αγοράσεις τώρα και να την κρατήσεις για τα παιδιά σου. Μήπως είναι ώρα λοιπόν;

Εσείς ποιο μοντέλο θα αγοράζατε τώρα πριν χαθεί από τον χάρτη της αυτοκινητοβιομηχανίας; Τι είναι αυτό που θα σας λείψει και θέλετε να κρατήσετε; Και τελικά θα αγοράσετε τώρα για να κρατήσετε κάποιο μοντέλο;

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
NISSAN