2 φωτογραφίες »

Το νέο i20 κάνει το level up εμφανισιακά μέσω των διαφορετικών αναλογιών και των επιμέρους μοντέρνων στοιχείων. Εντυπωσιακή πίσω η LED φωτιζόμενη γραμμή που ενώνει τα φώτα.

Κινητήρες: Με ήπια υβριδική έκδοση και νέο κιβώτιο

44.177 Επισκέψεις στο άρθρο (4/10/2020)

Στο κομμάτι των κινητήριων συνόλων η μεγάλη διαφορά έγκειται στην ενσωμάτωση της ήπια υβριδικής τεχνολογίας στη νέα γενιά του i20. Τα σύνολα βενζίνης είναι τα ίδια, έχοντας ως βάση τον 1,2 λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης που προσφέρει 84 ίππους και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων. Η άλλη επιλογή είναι ο τούρμπο T-GDi 1,0 λίτρου που έρχεται με δύο ιπποδυνάμεις 100 και 120 αλόγων. Ωστόσο στη νέα γενιά συνδυάζονται με ήπια υβριδικό σύστημα 48 βολτ, που στην πρώτη έκδοση είναι προαιρετικό, ενώ στη δεύτερη στάνταρ, με τη Hyundai, να ανακοινώνει και για τα δύο υβριδικά σύνολα μικτή κατανάλωση 4,1 λτ./100 χλμ... Παράλληλα έχουμε και περισσότερες επιλογές στη μετάδοση, καθώς τα ήπια υβριδικά σύνολα συνδυάζονται είτε με 7άρι DCT διπλού συμπλέκτη, είτε με το νέο έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο iMT. Το iMT αποσυνδέει τον κινητήρα από το κιβώτιο κατά τη διαδικασία του coasting εξοικονομώντας καύσιμα, κάτι που αποτελεί μια πρωτοποριακή τεχνολογία στα χειροκίνητα κιβώτια.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

SPRING SEAT
citroen