• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θέτουμε αντιμέτωπα σε... διελκυστίνδα τα Opel Astra και Hyundai i30 στις diesel εκδόσεις τους με απόδοση 136 ίππων έκαστη. Ποιο μοντέλο θα κερδίσει;

Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων του i30 κάνει σπουδαία δουλειά τόσο στην λείανση των ανωμαλιών, όσο και στην ουδετερότητα του συνόλου.

Πολύ καλή οδική συμπεριφορά και υψηλή άνεση από το Opel Astra, που στην ακριβή έκδοση διαθέτει σύνδεσμο Watt στον πίσω ημιάκαμπτο άξονα.

Mοντέρνος σχεδιασμός, προσεγμένη ποιότητα, ευρυχωρία και πλούσιος εξοπλισμός για το Hyundai i30.

Εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και όμορφος σχεδιασμός για το Opel Astra, η καμπίνα του οποίου είναι ευρύχωρη και πρακτική.

Δύο οικογενειακά στα 136 PS

Διαβάστηκε από 6634 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/10/2017

Μέχρι πρότινος το Opel Astra ήταν πιο ισχυρό diesel στα 1.600 κυβικά. Το νέο αντίστοιχο Hyundai i30 των 136 ίππων κοντράρει το γερμανικό μοντέλο και όχι μόνο στην απόδοση.

 
Στην παρακάτω «γρήγορη σύγκριση», το ολοκαίνουργιο, 3ης γενιάς, Hyundai i30 αντιμετωπίζει το Opel Astra. Πλέον η κορεάτικη φίρμα θέλει το i30 να συγκαταλέγεται στις καλύτερες επιλογές της κλάσης, στο άνω ράφι των μικρομεσαίων. Αυτό σημαίνει πολλά, αλλά κυρίως σημαίνει και ένα καλό 1600άρι diesel μοτέρ της νέας εποχής, που με 136 άλογα έρχεται να  μοιραστεί με το Astra την κορυφής της απόδοσης. Να σημειωθεί πως αμφότερα τα μοντέλα είναι διαθέσιμα και με απόδοση στα 110 άλογα, το δε i30 έχει ακόμη μία έκδοση με 95 ίππους.
 
Περί εμφάνισης
Είτε μιλάμε για την εξωτερική, είτε για την  εσωτερική, και οι δύο παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην επιλογή. Δεν έχει νόημα να κάνουμε σύγκριση, όμως μπορούμε να πούμε πως το Astra δείχνει πιο ώριμο και ολοκληρωμένο σχεδιαστικά. Το i30, που είναι 30 χλστ. κοντύτερο από το Astra και έχει πιο μετριοπαθή σχεδίαση σε σχέση με πριν, ξεχωρίζει κυρίως χάρη στην μπροστινή, τονισμένη τραπεζοειδή μάσκα. Από εκεί και πέρα εξαρτάται από το γούστο του καθενός.
 
Τα πιο ισχυρά 1,6 diesel στη αγορά
To i30 με τον νέο 1,6 diesel των 136 ίππων ήρθε να ισοφαρίσει το ρεκόρ απόδοσης του Astra για κινητήρα με μονό turbo. To Αstra υπερέχει σε ροπή (320 Nm αντί 280), αλλά το i30 έχει μεγαλύτερο παράθυρο απόδοσής της (1.500-3.000 σ.α.λ. αντί 2.000-2.250 σ.α.λ). Αμφότερα είναι εφοδιασμένα με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, στην πράξη όμως το Astra δείχνει πιο γεμάτο «χαμηλά»  και είναι αισθητά  πιο γρήγορο, τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει. Επί πλέον το Astra κερδίζει ακόμη έναν πόντο όντας πιο οικονομικό: H μέση του κατανάλωση  είναι στα 6,3 λτ./100 χλμ., όταν στο i30 δύσκολα πέφτεις κάτω από τα 7,0 λτ./100 χλμ.
 
Ποιοτικά και πλούσια εξοπλισμένα
Και τα δυο μοντέλα διαθέτουν προσεγμένη ποιότητα, που γίνεται έκδηλη από την ευρεία χρήση μαλακού πλαστικού. Ωστόσο το Astra εκπέμπει μια πιο premium αύρα, όπως αυτή προκύπτει από την αρμονικότερη ενσωμάτωση της κεντρικής οθόνης στο ταμπλό και την μεγαλύτερη προσοχή στη λεπτομέρεια. Εξοπλιστικά και τα δύο μοντέλα είναι  «φορτωμένα» με στάνταρ (μεταξύ άλλων) οθόνη αφής 8 ιντσών, κλιματισμό και άλλα καλούδια, αλλά το i30 έχει επιπλέον στάνταρ κάμερα οπισθοπορείας, τροχούς αλουμινίου 17ΆΆ ιντσών (16ΆΆ στο Astra), ασύρματη φόρτιση κινητού και κυρίως πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας (+800 ευρώ στο Astra). To Astra βέβαια προσφέρει στάνταρ την υπηρεσία OnStar (24/7 υπηρεσία τηλεματικής και προσωπικής εξυπηρέτησης). Χωροταξικά τώρα το i30 έχει πιο φαρδιά καμπίνα, αφήνοντας στο Astra, που έχει και μεγαλύτερο μεταξόνιο, την υπεροχή για τα γόνατα των πίσω, που αντισταθμίζεται όμως με 25 λτ. μικρότερο χώρο αποσκευών (370 λτ. στο Astra, 395 λτ. στο i30).
 
Aμφότερα ικανά και άνετα στο δρόμο
Και τα δύο μοντέλα εστιάζουν κυρίως στην άνεση των επιβατών και την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν προσφέρουν μια καθόλα ασφαλή οδική συμπεριφορά. Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων του i30 έχει έναν λόγο παραπάνω στη λείανση των ανωμαλιών, ωστόσο το Astra έχει καλύτερη ηχομόνωση και  χαμηλότερα επίπεδα θορύβου. Αδύνατο σημείο και των δύο είναι το ελλιπές σε πληροφόρηση τιμόνι, ενώ και στα δύο τα φρένα έχουν εντυπωσιακή αποτελεσματικότητα.
 
Συμπέρασμα
Είναι γεγονός πως αμφότερες είναι πολύ καλές, ευρύχωρες, ποιοτικές και ολοκληρωμένες προτάσεις στην κατηγορία, με 1600άρη diesel 136 ίππων, παραπλήσια τιμή και ασφαλή οδικά χαρακτηριστικά. Ωστόσο εμείς στεκόμαστε στην ποιοτικότερη εικόνα, την υπεροχή στις επιδόσεις, τη χαμηλότερη κατανάλωση, την 5ετή εγγύηση και την υπηρεσία OnStar του Opel Astra.

 
  • ΘΑΝΟΣ

    ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ HYUNDAI,ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ Ο ΠΙΟ ΒΑΣΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ...ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΣΑ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟ..ΑΛΛΑ Ο ΚΑΘΕ ΑΣΧΕΤΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΣΗΜΑΤΑΚΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

      103
  • Λογικος

    Το επερχομενο Hyundai Fastback (το οποιο εχει δικη του ταυτοτητα και δεν γκολφιζει οπως το i30) και το Honda Civic, ειναι με διαφορα τα καλυτεροτερα σε ολους τους τομεις σε σχεση με τον ανταγωνισμο!

      43
  • Dikaios

    Pote den 8a agoraza kia-hyundai ektos twn allwn kai gia enan polu aplo logo: San mhxanikos kai san an8rwpos den 8elw pote na epibrabeuw thn antigrafh. Autoi to exoun kseftilisei pragmatika. Toso kollhma me ta germanika pia?

      1