• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ηyundai i30 Vs Honda Civic

Διαβάστηκε από 29178 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/5/2018

Τα Ηyundai i30 και Ηοnda Civic με τα 1.000άρια μοτέρ τους συνδυάζουν την πρακτικότητα που χρειάζεται μια οικογένεια, την καλή οδική συμπεριφορά και φυσικά τις απαραίτητες επιδόσεις, διαμορφώνοντας ένα πλούσιο πακέτο για οποιονδήποτε αγοραστή.

 
Τα σύγχρονα μικρομεσαία αυτοκίνητα, ακολουθώντας την λογική του downsizing διαθέτουν στην βάση της γκάμας τους μικρούς σε χωρητικότητα, αλλά ικανούς βενζινοκινητήρες. Αυτές οι εκδόσεις, έχουν το πλεονέκτημα ότι πέρα από την οικονομία καυσίμου, επιπλέον διαθέτουν και την ανάλογη ισχύ, ώστε να κινηθούν σε πιο σβέλτους ρυθμούς συγκριτικά με τις βασικές εκδόσεις τους. Έτσι είναι ικανές να αποτελέσουν το καθημερινό αυτοκίνητο μιας οικογένειας που θέλει να κινηθεί σβέλτα και οικονομικά παράλληλα. Εδώ επιλέξαμε τα Hyundai i30 και Honda Civic με τούρμπο κινητήρες 1.000 κ.εκ. από δύο διαφορετικές καταξιωμένες σχολές: την κορεατική που εφοδιάζεται με τον 1.000άρη T-GDI κινητήρα 120 ίππων και την ιαπωνική, με το all time classic, Honda Civic που για πρώτη φορά εφοδιάστηκε με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,0 λτ. που αποδίδει 129 ίππους.

Σχεδίαση: Πιο ιδιαίτερο και ξεχωριστό το Civic 
Οι σχεδιαστές της Honda με το νέο Civic κατάφεραν να ξεφύγουν από τα αισθητικά πρότυπα της κατηγορίας, δημιουργώντας ένα αμάξωμα που αν και χάτσμπακ θυμίζει πολύ κουπέ. Οι μεγάλες του διαστάσεις δεν κρύβονται οπτικά, με το δυναμισμό να είναι το κύριο στοιχείο της σχεδίασης, όπως υπογραμμίζεται από τα έντονα νεύρα του καπό, τους φουσκωμένους θόλους των τροχών και τη γραμμή που διατρέχει όλο το αμάξωμα στα πλαϊνά του. Βεβαίως και το i30 δε στερείται δυναμισμού, ειδικά στο μπροστινό μέρος με τη μεγάλη μάσκα και τις νευρώσεις στο καπό που τονίζουν τα φώτα να συμπληρώνουν τον «επιθετικό» προφυλαχτήρα. Ωστόσο πηγαίνοντας προς τα πίσω ο δυναμισμός φθίνει δίνοντας τη θέση του σε πιο κλασσικές γραμμές.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

  • ΘΑΝΟΣ

    πολυ καλα αυτοκινητα και τα δυο αλλα υπαρχει διαφορα!θα επιθυμουσα συγκριτικο το i3 με το αγαπημενο σας και προστατευομενο σας golf..

      19
  • ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ

    Έχουμε να διαβασουμε παλι πολυ πικραμενα σχολια! χαχαχαχα Με ποια λογικη το τωρινο Civic θα οδηγηθει προς τα κατω; Θα ηθελα μια απαντηση σε αυτο παρακαλω. Οσο και να χτυπιεστε το CIVIC αυτη τη στιγμη ειναι το πιο αξιοπιστο,το πιο ξεχωριστο, το πιο γρηγορο, το πιο οικονομικο, με τους μεγαλυτερους χωρους, και το πιο εντυπωσιακο και ακριβο στο ματι απο κοντα. Αν δεν το εχετε δει απο κοντα ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΨΗ πως να το κανουμε ρε παιδια; Μιλαω για το 1.5αρη που εχω αποψη και οχι για το 1.0αρη με τυχον τριγμους κινητηρα λογω 3κυλινδρου που δεν θα αγοραζα προσωπικα ποτε. Καλως ή κακως αν βαλεις το civic διπλα με ολα τα αλλα της κατηγοριας απλα θα βαλεις τα γελια με τις χαοτικες διαφορες που υπαρχουν σε ολα τα παραπανω που ειπα. Θα συμφωνησω με Διομηδη μιας και εχει μεγαλυτερο μηκος και πλατος απο τα υπολοιπα και πορτ μπαγκαζ ιδιας και μεγαλυτερης χωρητικοτητας με "πρακτικα SUV" που μονο πρακτικα δεν ειναι αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια πιο πονεμενη ακομα και απτo golf.

      13
  • Διομηδης

    Ρε παιδια του auto triti γιατι μικρομεσαια;; μικρομεσαιο ειναι το honda; μεσαιο ειναι...εχει χωρους μεσαιου αυτοκινητου...δεν κλεινει προς μικρο...ειναι σα να λες την 3ara bmw μικρομεσαια η οποια εχει τους ιδιους και ισως κ μικροτερους χωρους (για την ακριβεια μικροτερους εχει)..την 5αρα bmw τη λες μεσαι προς μεγαλη και την 7αρα μεγαλη...χρησιμοποιησα τη bmw για να καταλαβεται τα μεγεθη γιατι εχει σε ολες τις κατηγορίες μοντελο.

      13
  • john

    '' i 30 its' a toy'' Γελάν και τα τσιμέντα αδερφέ! Στην κατηγορία του ,και όχι μόνο δική μου γνώμη αλλά πολλών,είναι κορυφαίο και ανάμεσα στις 3 πρώτες θέσεις. i30/Ceed/Focus/308/Ayris/Pulsar...κτλ Φιλικά πάντα...κάτσε κ ενημερώσου σωστά και μετά σχολίασε.

      5
  • Stratos

    Η honda με τα προηγουμενα civic εφτασε στη κορυφη της κατηγοριας. Με το συγκεκριμενο μοντελο θα διαπιστωσει οτι θα οδηγηθει προς τα κατω.

      4
  • Γιώργος Κουνάδης

    Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει.....Εχουν υψηλή αξιοπιστία τα HYUNDAI αλλά μέχρι εκεί. Αυτοκίνητο πόλης αλλά ποιοτητα κατασκευης που συναντας μόνο στα jumbo.

      3
  • Χαλαρός

    Οτι να'ναι, πραγματικά οτι να'ναι. Ναι φιλοι μου, γεμισε ο τοπος civic. Παντου, σε πλατείες, δρομους, παρκινγκ, ολοι έχουμε ενα απο αυτο το ...υπεροχο αυτοκινιτο... Μα, τωρα θελουμε κ τα λεμε? ή μας ξεφευγουν? Τεχνολογικα μια χαρά ειναι, αλλα ειναι κακασχημο, μεσα - εξω, χωρις ιχνος σχεδίαστικης αρμονίας. Θα μπορουσε ευκολα να ειναι κινεζικο αυτοκινητο. Τωρα αν καποιοι βλέπουν μονο το brand "σιβικ" και ολα τα άλλα τους ειναι αδιαφορα, δικο τους λαθος. Και λεω λαθος καθοτι το όχημα απλα ΔΕΝ πουλαει, και δεν πουλαει διοτι ειναι αποτυχία το σχημα του, μεσα - εξω. Τεχνολογικα ειναι μια χαρά. Οσο αφορα το i30, πραγματικα μια χαρά επιλογη, και ενας πολυ καλος παγκοσμιος κατασκευαστης. Ηρθε με νεα μοντελα, "μπιπ" και δερνει! Ποναει πολλους κάποτε καταξιομενους κατασκευαστες που πια δεν εχουν παρουσία σε πολλες κατηγορίες (οπελ, μαζντα, σουζουκι, αλφα, κτλ). i 30 και γενικα η Hyundai έχει γινει σπυρί στον ...ποπο!, απο το 1000ρη μοτερ μεχρι το N. Θα εχει και συνέχεια... Πικρα εε?

      2
  • Γιώργος Κουνάδης

    Η σύγκριση μεταξύ honda civic kai Hyundai i 30 είναι άνιση. Καλή η προσπάθεια παρουσίασης του κορεάτικου μοντέλου αλλά οι διαφορές είναι η μέρα με τη νύχτα. Οι κορεάτες πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Το i 30 its' a toy!

      2

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα