• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ηyundai i30 Vs Honda Civic

Διαβάστηκε από 172362 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/1/2019
 

Τα Ηyundai i30 και Ηοnda Civic με τα 1.000άρια μοτέρ τους συνδυάζουν την πρακτικότητα που χρειάζεται μια οικογένεια, την καλή οδική συμπεριφορά και φυσικά τις απαραίτητες επιδόσεις, διαμορφώνοντας ένα πλούσιο πακέτο για οποιονδήποτε αγοραστή.

Τα σύγχρονα μικρομεσαία αυτοκίνητα, ακολουθώντας την λογική του downsizing διαθέτουν στην βάση της γκάμας τους μικρούς σε χωρητικότητα, αλλά ικανούς βενζινοκινητήρες. Αυτές οι εκδόσεις, έχουν το πλεονέκτημα ότι πέρα από την οικονομία καυσίμου, επιπλέον διαθέτουν και την ανάλογη ισχύ, ώστε να κινηθούν σε πιο σβέλτους ρυθμούς συγκριτικά με τις βασικές εκδόσεις τους. Έτσι είναι ικανές να αποτελέσουν το καθημερινό αυτοκίνητο μιας οικογένειας που θέλει να κινηθεί σβέλτα και οικονομικά παράλληλα. Εδώ επιλέξαμε τα Hyundai i30 και Honda Civic με τούρμπο κινητήρες 1.000 κ.εκ. από δύο διαφορετικές καταξιωμένες σχολές: την κορεατική που εφοδιάζεται με τον 1.000άρη T-GDI κινητήρα 120 ίππων και την ιαπωνική, με το all time classic, Honda Civic που για πρώτη φορά εφοδιάστηκε με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,0 λτ. που αποδίδει 129 ίππους.

Σχεδίαση: Πιο ιδιαίτερο και ξεχωριστό το Civic 
Οι σχεδιαστές της Honda με το νέο Civic κατάφεραν να ξεφύγουν από τα αισθητικά πρότυπα της κατηγορίας, δημιουργώντας ένα αμάξωμα που αν και χάτσμπακ θυμίζει πολύ κουπέ. Οι μεγάλες του διαστάσεις δεν κρύβονται οπτικά, με το δυναμισμό να είναι το κύριο στοιχείο της σχεδίασης, όπως υπογραμμίζεται από τα έντονα νεύρα του καπό, τους φουσκωμένους θόλους των τροχών και τη γραμμή που διατρέχει όλο το αμάξωμα στα πλαϊνά του. Βεβαίως και το i30 δε στερείται δυναμισμού, ειδικά στο μπροστινό μέρος με τη μεγάλη μάσκα και τις νευρώσεις στο καπό που τονίζουν τα φώτα να συμπληρώνουν τον «επιθετικό» προφυλαχτήρα. Ωστόσο πηγαίνοντας προς τα πίσω ο δυναμισμός φθίνει δίνοντας τη θέση του σε πιο κλασσικές γραμμές.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Νικ

    Οι εκδοσεις του i30 που ξεκινανε απο 17000 εχουν παρα πολλες ελλειψεις στον εξοπλισμο σε σχεση με το χοντα..Για να παρεις παρομοιο επιπεδο εξοπλισμου πηγαινεις σε εκδοσεις 18-19000 επομενως το vfm παυει να ισχυει.. Μην πεφτουμε στην παγιδα των αρχικων τιμων καταλογου.

      24
  • περισσότερα σχόλια

Alfa Romeo Giulia Veloce Vs VW Arteon

Δοκιμή: Νέο Kia Rio 1,0 λτ. με 120 PS

Έρχεται νέο Volvo C60;

Γεμίσαμε premium και ξεμείναμε από φθηνά αμάξια;

Η κίνηση στους δρόμους

Παραπάνω λεφτά για άλογα, ή αυτόματο;

Στρες στο τιμόνι: Πως το καταπολεμώ;

Ξέρεις να οδηγάς turbo;

95άρα ή 100άρα βενζίνη;

Ακούς θόρυβο όταν έχεις νεκρά;

Μπορείς να οδηγήσεις turbo;

Coupe SUV αντικαθιστά το Volvo V40

Πρώτες εικόνες της ανανεωμένης Skoda Superb

Νέο Audi A1 Allroad σε δοκιμές εξέλιξης (+video)

Δοκιμές για VW T-Roc R

MEGA Αφιέρωμα: 25 χρόνια AutoΤρίτη

Κάντε αναφορά: Δείτε ποια αυτοκίνητα είναι ΦΕΤΟΣ για κλωτσιές

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

RENAULT: Total Care 5+ Aπολαύστε τη φροντίδα Renault με συνολικό όφελος έως και 30%

CITROEN: Ποδαρικό με Reverse Sales

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 14.990€

PEUGEOT: Eπιλεγμένα μεταχειρισμένα σαν καινούρια έως 2/2

περισσότερα »