• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αυτό είναι το νέο, αναθεωρημένο πρόγραμμα της Alfa Romeo.

Το καλό πράγμα αργεί

Διαβάστηκε από 3853 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/1/2016

Στα τέλη του 2015 σας είχαμε πληροφορήσει σχετικά με το ενδεχόμενον να καθυστερήσει το σχέδιο της αναγέννησης της Alfa Romeo. Πλέον οι Ιταλοί μας επιβεβαιώνουν και επισήμως

 
Τον Δεκέμβριο του 2015 ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου FCA (Fiat Chrysler Automobiles), Sergio Marchionne, δήλωσε πως το πλάνο δράσης της Alfa Romeo μπορεί να πάρει λίγο περισσότερο χρόνο για να υλοποιηθεί. 

Τελικά σε συνάντηση των επενδυτών της Alfa Romeo που έγινε εχθές αποκαλύφθηκε η καθυστέρηση του πλάνου της αναγέννησης της ιταλικής μάρκας.

Οι Ιταλοί είχαν ανακοινώσει επενδύσεις συνολικού ύψους περίπου 50 εκατομμυρίων ευρώ, τα οποία θα πήγαιναν όλα στην Alfa Romeo. Θυμίζουμε πως ο Marchionne ανακοίνωσε ότι φιλοδοξεί η Alfa Romeo να πουλήσει 400.000 αυτοκίνητα παγκοσμίως μέχρι το έτος 2018.


 Αυτό θα το πετύχαινε χάρη σε ένα ευρύτερο φάσμα μοντέλων, την ισχυροποίηση της παρουσίας της στην Ευρώπη και την επάνοδό της στην αγορά της Βόρειας Αμερικής. Ενάμιση χρόνο μετά, η κατάσταση της μάρκας είναι αρκετά πολύπλοκη.

Τελικά, όπως βλέπουμε και από την εικόνα παραπάνω, το 2018 έχει γίνει 2020 με τον στόχο των 400.000 πάντως να παραμένει.

Στο χρονοδιάγραμμα είναι σαφές πως το πρώτο από τη νέα γενιά μοντέλων της Alfa Romeo θα είναι η Giulia την οποία αναμένουμε στα μέσα του 2016. 

Θα ακολουθήσει το μεσαίο SUV της Alfa για το οποίο τόσα έχουμε γράψει κατά καιρούς, το οποίο θα λανσαριστεί στο τέλος του έτους ή στις αρχές του 2017.

Από το 2017 και έπειτα η Alfa Romeo θα ετοιμάσει ένα μεγάλο premium sport sedan το οποίο θα κοντράρει τις BMW Σειρά 5, Mercedes E-Class κλπ, ενώ θα ετοιμάσει και δύο ακόμη SUV ένα μικρό, αντίπαλο της GLA και ένα μεγάλο που θα έχει στο στόχαστρό του την X5

Το 2020 θα δούμε και δύο σπορ εκδόσεις Alfa Romeo Coupe και Spider, ενώ θα ακολουθήσει η νέα Giulietta η οποία θα βασίζεται σε τροποποιημένη έκδοση του πατώματος της Giulia. Όσον αφορά τη MiTo αυτή δεν προβλέπεται να αποκτήσει απόγονο, καθώς δεν έχει θέση στο χρονοδιάγραμμα της Alfa Romeo