Έντονες κινητοποιήσεις προαναγγέλλουν οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, κατηγορώντας την Πολιτεία για σκόπιμη απαξίωση τους.

Έντονες κινητοποιήσεις προαναγγέλλουν οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, κατηγορώντας την Πολιτεία για σκόπιμη απαξίωση τους.

Καζάνι που βράζει τα ΜΜΜ

2.569 Επισκέψεις στο άρθρο (25/5/2016)

Έντονες είναι οι αντιδράσεις των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας, οι οποίοι προετοιμάζουν δυναμικές κινητοποιήσεις, με γενικές συνελεύσεις και απεργίες στο προσκήνιο.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα στο διαδίκτυο, οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας βρίσκονται… επί ποδός πολέμου, έπειτα από την ένταξη των ΟΑΣΑ, ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ στο νέο υπέρ-Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων.
Την Πέμπτη 26η Μαΐου, οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία, τα τρόλεϊ, το Μετρό, τον Ηλεκτρικό και το Τραμ, θα πραγματοποιήσουν Γενικές Συνελεύσεις προκειμένου να καθορίσουν την περαιτέρω δράση τους ενώ, ήδη έχει ανακοινωθεί πως τα λεωφορεία και τρόλεϊ θα παραμείνουν ακινητοποιημένα από τις 11:00 – 17:00. Την ίδια ημέρα, δεν θα λειτουργήσουν και το Μετρό, ο Ηλεκτρικός και το Τραμ από τις 11:00 – 16:00.
Σε σχετικές δηλώσεις του, ο αρμόδιο υπουργός Μεταφορών, κ. Χρ. Σπίρτζης, αναφέρει πως οι αστικές συγκοινωνίες δεν πρόκειται να ιδιωτικοποιηθούν και καταγγέλλει «πυρήνες» εργαζομένων που εξυπηρετούν συγκεκριμένες κομματικές σκοπιμότητες ωστόσο, οι εργαζόμενοι αντικρούουν τα επιχειρήματα του με αναφορές στην πλήρη απαξίωση του φορέα καθώς, άνω του 50 τοις εκατό του στόλου οχημάτων, είναι ανενεργά.
Μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος του συνδικάτου εργαζομένων του ΟΑΣΑ, κ. Λεωνίδας Σκούλος, σημειώνει πως η επιχειρησιακή κατάσταση των Οδικών Συγκοινωνιών είναι σκόπιμα, ιδιαίτερα προβληματική.
Χαρακτηριστικά, ο κ. Σκούλος αναφέρει πως καθημερινά επιχειρούν στον δρόμο μόλις 850 – 900 λεωφορεία, έναντι 2.100 που απαριθμεί ο στόλος καθώς, τα περισσότερα οχήματα είναι παροπλισμένα λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και φυσικά οδηγών.
Αντίστοιχα, ο πρόεδρος των τεχνικών ΟΑΣΑ – ΟΣΥ, κ. Απόστολος Ραφτόπουλος, κατηγορεί τον υπουργό Μεταφορών πως: «… κοροϊδεύει τον κόσμο και τους εργαζόμενους», τονίζοντας την τρανταχτή έλλειψη σε ελαστικά και μπαταρίες για τα οχήματα, καταγγέλλοντας ότι σκόπιμα οδηγούνται σε απαξίωση οι συγκοινωνίες, προκειμένου να ιδιωτικοποιηθούν.
Τέλος, από την πλευρά του, ο πρόεδρος των εργαζομένων στα τρόλεϊ, κ. Νίκος Ξυδάκης, αναφέρει πως από το σύνολο των 450 τρόλεϊ, μόλις 180 – 190 οχήματα επιχειρούν σε καθημερινή βάση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
SEAT