" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

VW Golf 1,4 TSI 140 PS του 2007

Η εικόνα στο εσωτερικό είναι λιτή, όμως η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα.

Η εξωτερική εικόνα του Golf προσδίδει στιβαρότητα, τόσο στο εμπρόσθιο όσο και στο πίσω τμήμα του.

MTX: VW Golf 1,4 TSI (2007)

Διαβάστηκε από 21219 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/4/2012

Το 5η γενιάς VW Golf με τον 1.400άρη κινητήρα των 140 ίππων μπορεί να ικανοποιήσει κάθε απαίτηση, αφού πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο στη μικρομεσαία κατηγορία.

 
Κινητήρας
Κάτω από του καπό του γερμανικού μοντέλου, ο 1.400άρης διπλά υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας αποδίδει 157 δυναμομετρημένους ίππους και 246 Nm ροπής, νούμερα ικανά να κινήσουν το αμάξωμα των 1.320 κιλών σε σβέλτους ρυθμούς. Έτσι, για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση απαιτούνται 8,5 δλ., ενώ ανάλογα πολύ καλές είναι και οι ρεπρίζ του μοντέλου. Το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με την αραιή κλιμάκωση, προσφέρει οικονομία και άνεση χωρίς να επιβαρύνει τον κινητήρα, λόγω της υψηλής τιμής ροπής του τελευταίου.

Οδική συμπεριφορά
Το Golf εφοδιάζεται με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, γεγονός που του προσδίδει πολύ καλή οδική συμπεριφορά ακόμα και σε αντίξοες συνθήκες. Σταθερό στις ευθείες και ουδέτερο, με προβλέψιμες υποστροφικές τάσεις στις στροφές, το Golf θα ανοίξει την τροχιά του εμπρόσθιου μέρους σε λίγες περιπτώσεις. Η διόρθωση γίνεται άμεσα από το τιμόνι, όμως η απόκριση στο δεξί πεντάλ δεν είναι και τόσο άμεση, λόγω της ηλεκτρικής λειτουργίας.

Εσωτερικό – Χώροι
Μπαίνοντας στην καμπίνα του γερμανικού μοντέλου αντικρίζεις μία σοβαρή εικόνα που αναδεικνύει πολύ καλής ποιότητας υλικά, που στο μεγαλύτερο μέρος είναι μαλακά. Σε υψηλά επίπεδα βρίσκεται η συναρμολόγηση, αλλά και η εργονομία των διακοπτών σε ταμπλό και πόρτες. Από πλευράς χώρων, οι επιβάτες του Golf δεν θα αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα, μιας και ο χώρος για τα πόδια και τα κεφάλια στη δεύτερη σειρά καθισμάτων είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικός. Ανάλογος είναι και ο χώρος αποσκευών που φτάνει τα 350 λίτρα.

Μεταπωλητική αξία
Σε πολύ καλά επίπεδα κυμαίνεται η μεταπωλητική αξία του γερμανικού μοντέλου, κάτι που οφείλεται κυρίως, στο όνομα της Volkswagen.

Value for Money
Καλή είναι και η σχέση τιμής αξίας του VW Golf TSI, μιας και από τη βασική έκδοση Trendline, ο εξοπλισμός του μοντέλου ήταν αρκετά πλούσιος.

Τιμή αγοράς 2007
19.180 ευρώ
Τιμή αγοράς 2012
9.900 ευρώ
Τιμή πώλησης 2012
10.900 ευρώ

+Επιδόσεις, ποιότητα, οδική συμπεριφορά
-Συντηρητική σχεδίαση

Από το 1974 μέχρι σήμερα
Η πρώτη γενιά του μικρομεσαίου VW παρουσιάστηκε το 1974. Η πέμπτη γενιά στην οποία αναφερόμαστε λανσαρίστηκε το 2003 και 6 χρόνια αργότερα αντικαταστάθηκε από το νέο Golf VI που διατίθεται στις εκθέσεις VW.

 

Ford EcoSport VS Peugeot 2008

Έρχεται το πρώτο Pick-Up της Lada;

Οδηγήσαμε με το Top ελαστικό για όλα τα Top SUV

Δοκιμή: Honda Jazz με 102 άλογα

Η κίνηση στους δρόμους

Ανανέωση στόλου: Θα αντέξει το κράτος τη χασούρα;

Δερμάτινο σαλόνι ή κάτι άλλο;

Αll about Σύστημα Μετάδοσης

H μοναδική παγίδα του LPG!

Dent Genie: «To PDR είναι το μέλλον»

Δοκιμή: Nissan Navara N-Guard

Στα σκαριά η νέα Mercedes C-Class

Το κύκνειο άσμα του Mitsubishi Pajero

To Toyota Mark X μας «αποχαιρετά» (+vid)

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »