Καρδιά του υβριδικού συστήματος είναι ο 1.800άρης κινητήρας, που εμφανίζει κορυφαία θερμοδυναμική απόδοση.Σε συνεργασία με τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 122 ίππους.

Καρδιά του υβριδικού συστήματος είναι ο 1.800άρης κινητήρας, που εμφανίζει κορυφαία θερμοδυναμική απόδοση.Σε συνεργασία με τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 122 ίππους.

Kινητήρες: Μέση κατανάλωση 3,6 λτ./100 χλμ

64.634 Επισκέψεις στο άρθρο (2/11/2016)

Στον τομέα των κινητήρων, η Toyota επέλεξε να μην έχει κάποιον diesel κινητήρα, δίνοντας έμφαση στην υβριδική τεχνολογία.  Καρδιά του συστήματος είναι ο 1.800άρης κινητήρας, που λειτουργεί με κύκλο ΄Ατκινσον και που εμφανίζει κορυφαία θερμοδυναμική απόδοση (40%). Σε συνεργασία με τον ηλεκτροκινητήρα εμφανίζει απόδοση 122 ίππων και 142 Nm ροπής (μόνο ο θερμικός κινητήρας).  Όπως σε όλα τα υβριδικά της Toyotα, το κιβώτιο και εδώ είναι ένα σοφιστικέ πλανητικό σύστημα, με λειτουργία που θυμίζει CVT, αλλά που έχει εξελιχθεί ακόμη περισσότερο. Η μέση κατανάλωση σύμφωνα με την Toyota είναι από 3,6 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 μόλις 82 γρ./χλμ  (με τροχούς 16 ιντσών). Και όλα αυτά χωρίς τα καρκινογόνα ΝΟx των diesel.  Ο 1,2 λτ. turbo κινητήρας με άμεσο ψεκασμό και υδρόψυκτο intercooler, που θα εξοπλίζει την βασική έκδοση του C-HR, αποδίδει 116 άλογα προέρχεται από το Auris και συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό ή με αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Σε κάποιες ευρωπαϊκές αγορές θα διατίθεται και με 2λιτρο σύνολο βενζίνης. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και μόνο η έκδοση 1,2 turbo με κιβώτιο CVT θα προσφέρεται με τετρακίνηση βασισμένη σε ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη. Να σημειωθεί εδώ πως οι χειροκίνητες εκδόσεις του C-HR είναι εφοδιασμένες με το σύστημα Intelligent Manual Transmition, όπου για ιδανικές αλλαγές οι κινητήρες συγχρονίζει αυτόματα τις στροφές του με αυτές του κιβωτίου. Κάτι σαν ένα από μηχανής θεού «μύτη-τακούνι»…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

LEASING APRILIOS
skoda