Καρδιά του υβριδικού συστήματος είναι ο 1.800άρης κινητήρας, που εμφανίζει κορυφαία θερμοδυναμική απόδοση.Σε συνεργασία με τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 122 ίππους.
Kινητήρες: Μέση κατανάλωση 3,6 λτ./100 χλμ
65.631 Επισκέψεις στο άρθρο (2/11/2016)
Στον τομέα των κινητήρων, η Toyota επέλεξε να μην έχει κάποιον diesel κινητήρα, δίνοντας έμφαση στην υβριδική τεχνολογία. Καρδιά του συστήματος είναι ο 1.800άρης κινητήρας, που λειτουργεί με κύκλο ΄Ατκινσον και που εμφανίζει κορυφαία θερμοδυναμική απόδοση (40%). Σε συνεργασία με τον ηλεκτροκινητήρα εμφανίζει απόδοση 122 ίππων και 142 Nm ροπής (μόνο ο θερμικός κινητήρας). Όπως σε όλα τα υβριδικά της Toyotα, το κιβώτιο και εδώ είναι ένα σοφιστικέ πλανητικό σύστημα, με λειτουργία που θυμίζει CVT, αλλά που έχει εξελιχθεί ακόμη περισσότερο. Η μέση κατανάλωση σύμφωνα με την Toyota είναι από 3,6 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 μόλις 82 γρ./χλμ (με τροχούς 16 ιντσών). Και όλα αυτά χωρίς τα καρκινογόνα ΝΟx των diesel. Ο 1,2 λτ. turbo κινητήρας με άμεσο ψεκασμό και υδρόψυκτο intercooler, που θα εξοπλίζει την βασική έκδοση του C-HR, αποδίδει 116 άλογα προέρχεται από το Auris και συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό ή με αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Σε κάποιες ευρωπαϊκές αγορές θα διατίθεται και με 2λιτρο σύνολο βενζίνης. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και μόνο η έκδοση 1,2 turbo με κιβώτιο CVT θα προσφέρεται με τετρακίνηση βασισμένη σε ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη. Να σημειωθεί εδώ πως οι χειροκίνητες εκδόσεις του C-HR είναι εφοδιασμένες με το σύστημα Intelligent Manual Transmition, όπου για ιδανικές αλλαγές οι κινητήρες συγχρονίζει αυτόματα τις στροφές του με αυτές του κιβωτίου. Κάτι σαν ένα από μηχανής θεού «μύτη-τακούνι»…
Με σχεδιασμο βγαλμενο απο τα πιο τρελλα παιδικα μας ονειρα και ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ που στελνει αδιαβαστους ολους τους ευρωπαιους, η παγκοσμια επιτυχια του μοντελου ειναι δεδομενη! Συγχαρητηρια στην TOYOTA! Ο τολμων νικα! ;)
Ο 1.2 λιτρων με τουρμπο θα κανει στην ελληνικη αγορα τηρουμενων των αναλογιων και φυσικα βοηθουμενο της τιμης του παρτυ ξεπερνωντας καθε αντιπαλο του....αυτο πιστευω.
Σε εποχη πριν 6-7 χρονια που η πωλησεις ηταν σε αλλα επιπεδα απλα θα εθαβε καθε τι διπλα του.
Πανεμορφο δυναμικο με χωρους απο οτι διαβαζω απολυτα ικανοποιητικους και υβριδικο που ειναι το λογικο στην νε εποχη...πολυ καλα δεν εβαλε στην φαρετρα της diesel η toyota δεδομενου της ασχημης τροπης που εχουν παρει τα γεγονοτα λογω vw-dieselgate
Δεν πιστευω να μπορει να σταθει κανενας αντιπαλος του διπλα γιατι απλα ειναι και δειχνει γεννημενος νικητης κατι που τοσο ελλαδα οσο και στην ευρωπαικη σκληρη αγορα θα το δουμε να επιβεβαιωνεται σιγουρα.
Εκπληξη πρωτου μεγεθους και κλασικο toyota δηλαδη στα καλυτερα του,μου αρεσει πολυ!!
Πιστεύω ότι είναι ένα πανέμορφο αυτοκίνητο και αν έχει ανταγωνιστική τιμή θα τα πάει πολύ καλά. Εγώ αν ήμουν στη toyota θα μείωνα πολύ τη τιμή του υβριδικού και θα πατούσα τον ανταγωνισμό.
Μιλαμε τετοια ικανοποιηση χαρας δεν εχω ξαναδει απο εσας Autotriti επειδη δεν ειχε ντιζελ αμεσως το εθαψε η Toyota και δεν εχει τα Νοχ που ειναι καρκινογονα,καλα λεει ο κοσμος εισαστε προπαγανδιστες των πετρελαιοκινητηρων.
Απάντηση: Αν έχετε διαβάσει τα άρθρα μας αναφερόμαστε σε μικρού κυβισμού diesel κινητήρες, τα οποία δεν πιάνουν τα όρια εκπομπών ρύπων. Θεωρείτε τυχαίο γεγονός ότι η μια εταιρεία πίσω από την άλλη παραδέχονται παραποιήσεις, που έχουν πραγματοποιήσει κατά καιρούς στα αποτελέσματα των εκπομπών ρύπων; Προτιμάτε δηλαδή να αναπνέετε καρκινογόνες ουσίες από diesel κινητήρες, παρά να διαβάζετε την άποψή μας για αυτούς.
Japan flag ti les twra...Diabase ligaki ka8e mera tis anaklhseis pou exoun ta toyota. Koita x8es ta 4dis pou prepei na plhrwsoun epeidh skouriazoun kiolas! Palia nai, ta toyota htan ta pio aksiopista autokinhta giati htan kai para polu apla ftiagmena. Ta kainouria pou pane na akolou8hsoun tous germanous se asfaleia kai poiothta olo problhmata einai.
Pleon uparxei para polu mikrh diafora anamesa se oles tis markes. To ti 8a parei o ka8enas einai 8ema mono goustou kai profanws prestige.
Για άλλη μια φορά η ΤΟΥΟΤΑ πρωτοτύπησε,καταπληκτικό αμάξι δείχνει και θα τα πάει σίγουρα καλά ειδικά Ευρώπη στην κούβα των βαλκανίων που έχουν καταποντιστεί τα πάντα δεν ξέρω,και φυσικά για τους λόγους που αυτή γνωρίζει δεν βάζει diesel δεν ξέρουμε στο μέλλον, και το εφοδιάζει με την υβριδική τεχνολογία που έχει παράδοση σε αυτόν τον τομέα.Επαναλμβάνω για άλλη μια φορά την ΤΟΥΟΤΑ δεν την ενδιαφέρει τι θα πουλήσει στην μπανανία μας αλλά Ευρώπη κύριο λόγο και Αμερική,οι λοβοτομένοι εδώ ξέρουμε τι θα πάρουν και θα γυρνάνε στα συνεργεία.
Αγαπητέ Παναγιώτη, τα μεγάλα diesel έχουν σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης με ουρία, που μειώνει δραστικά το καρκινογόνα ΝΟx. Στα μικρά diesel είναι το πρόβλημα, γιατί η προσθήκη τέτοιου συστήματος τα καθιστά ασύμφορα, μιας και η επιβάρυνση στην τιμή θα είναι επιπλέον 2.000-3.000 ευρώ
Ας πουμε οτι εν μερει εχετε ενα μικρο δικιο σε αυτο που λετε πανω Autotriti 1600 κιβυκα δεν θεωρειται μικρος ειναι ανετος να πιασει τις εκπομπες ρυπων,αν το παμε και ποιο μακρυα το θεμα τοτε καμια νταλικα δεν πιανει τις σωστες μετρησεις αν το παμε ετσι,ας βγαλουνε νταλικες με βενζινη πουλμαν με βενζινη λεωφορεια με βενζινη και περα απο αυτο και το φυσικο αεριο να μπει καλα στην κινηση του εππαγελματια θα βγει σκαρτο και αυτο,αν ο κινητηρας βενζινης εβγαζε εστω 1.000.000 κατι θα γινωταν,θα δουμε στο μελλον με τους κινητηρες μεταβλητης συμπιεσεως
H Toyota κανει πλατες στο autotriti γι αυτο δεν βγαζει diesel αν και θα μπορουσε ανετα να φορεσει τον d4d. Αρα μαλλον οντως οι εταιρειες τα εχουν βρει σκουρα με την ευρωπαικη ενωση και το euro7. To αμαξι παντως ειναι αστερι απο σχεδιαση μεσα εξω. Εδω μπορει να μην πουλησει αναλογα και με την τιμη του ομως στο εξωτερικο μπορει να κανει τη διαφορα.
Με σχεδιασμο βγαλμενο απο τα πιο τρελλα παιδικα μας ονειρα και ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ που στελνει αδιαβαστους ολους τους ευρωπαιους, η παγκοσμια επιτυχια του μοντελου ειναι δεδομενη! Συγχαρητηρια στην TOYOTA! Ο τολμων νικα! ;)
Παντως απο σχεδιασμο ειναι αστα να πανε.
Ο 1.2 λιτρων με τουρμπο θα κανει στην ελληνικη αγορα τηρουμενων των αναλογιων και φυσικα βοηθουμενο της τιμης του παρτυ ξεπερνωντας καθε αντιπαλο του....αυτο πιστευω. Σε εποχη πριν 6-7 χρονια που η πωλησεις ηταν σε αλλα επιπεδα απλα θα εθαβε καθε τι διπλα του. Πανεμορφο δυναμικο με χωρους απο οτι διαβαζω απολυτα ικανοποιητικους και υβριδικο που ειναι το λογικο στην νε εποχη...πολυ καλα δεν εβαλε στην φαρετρα της diesel η toyota δεδομενου της ασχημης τροπης που εχουν παρει τα γεγονοτα λογω vw-dieselgate Δεν πιστευω να μπορει να σταθει κανενας αντιπαλος του διπλα γιατι απλα ειναι και δειχνει γεννημενος νικητης κατι που τοσο ελλαδα οσο και στην ευρωπαικη σκληρη αγορα θα το δουμε να επιβεβαιωνεται σιγουρα. Εκπληξη πρωτου μεγεθους και κλασικο toyota δηλαδη στα καλυτερα του,μου αρεσει πολυ!!
Πιστεύω ότι είναι ένα πανέμορφο αυτοκίνητο και αν έχει ανταγωνιστική τιμή θα τα πάει πολύ καλά. Εγώ αν ήμουν στη toyota θα μείωνα πολύ τη τιμή του υβριδικού και θα πατούσα τον ανταγωνισμό.
Ο νέος ηγέτης της κατηγορίας. Goal από τα αποδυτήρια.
Μιλαμε τετοια ικανοποιηση χαρας δεν εχω ξαναδει απο εσας Autotriti επειδη δεν ειχε ντιζελ αμεσως το εθαψε η Toyota και δεν εχει τα Νοχ που ειναι καρκινογονα,καλα λεει ο κοσμος εισαστε προπαγανδιστες των πετρελαιοκινητηρων.
Απάντηση: Αν έχετε διαβάσει τα άρθρα μας αναφερόμαστε σε μικρού κυβισμού diesel κινητήρες, τα οποία δεν πιάνουν τα όρια εκπομπών ρύπων. Θεωρείτε τυχαίο γεγονός ότι η μια εταιρεία πίσω από την άλλη παραδέχονται παραποιήσεις, που έχουν πραγματοποιήσει κατά καιρούς στα αποτελέσματα των εκπομπών ρύπων; Προτιμάτε δηλαδή να αναπνέετε καρκινογόνες ουσίες από diesel κινητήρες, παρά να διαβάζετε την άποψή μας για αυτούς.
Mega lathos i apousia diesel.
μπραβο στην toyota..καθε νεο μοντελο που βγαζει ειναι ασχημοτερο και απο το προηγουμενο
Japan flag ti les twra...Diabase ligaki ka8e mera tis anaklhseis pou exoun ta toyota. Koita x8es ta 4dis pou prepei na plhrwsoun epeidh skouriazoun kiolas! Palia nai, ta toyota htan ta pio aksiopista autokinhta giati htan kai para polu apla ftiagmena. Ta kainouria pou pane na akolou8hsoun tous germanous se asfaleia kai poiothta olo problhmata einai. Pleon uparxei para polu mikrh diafora anamesa se oles tis markes. To ti 8a parei o ka8enas einai 8ema mono goustou kai profanws prestige.
Για άλλη μια φορά η ΤΟΥΟΤΑ πρωτοτύπησε,καταπληκτικό αμάξι δείχνει και θα τα πάει σίγουρα καλά ειδικά Ευρώπη στην κούβα των βαλκανίων που έχουν καταποντιστεί τα πάντα δεν ξέρω,και φυσικά για τους λόγους που αυτή γνωρίζει δεν βάζει diesel δεν ξέρουμε στο μέλλον, και το εφοδιάζει με την υβριδική τεχνολογία που έχει παράδοση σε αυτόν τον τομέα.Επαναλμβάνω για άλλη μια φορά την ΤΟΥΟΤΑ δεν την ενδιαφέρει τι θα πουλήσει στην μπανανία μας αλλά Ευρώπη κύριο λόγο και Αμερική,οι λοβοτομένοι εδώ ξέρουμε τι θα πάρουν και θα γυρνάνε στα συνεργεία.
Αγαπητέ Παναγιώτη, τα μεγάλα diesel έχουν σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης με ουρία, που μειώνει δραστικά το καρκινογόνα ΝΟx. Στα μικρά diesel είναι το πρόβλημα, γιατί η προσθήκη τέτοιου συστήματος τα καθιστά ασύμφορα, μιας και η επιβάρυνση στην τιμή θα είναι επιπλέον 2.000-3.000 ευρώ
Ας πουμε οτι εν μερει εχετε ενα μικρο δικιο σε αυτο που λετε πανω Autotriti 1600 κιβυκα δεν θεωρειται μικρος ειναι ανετος να πιασει τις εκπομπες ρυπων,αν το παμε και ποιο μακρυα το θεμα τοτε καμια νταλικα δεν πιανει τις σωστες μετρησεις αν το παμε ετσι,ας βγαλουνε νταλικες με βενζινη πουλμαν με βενζινη λεωφορεια με βενζινη και περα απο αυτο και το φυσικο αεριο να μπει καλα στην κινηση του εππαγελματια θα βγει σκαρτο και αυτο,αν ο κινητηρας βενζινης εβγαζε εστω 1.000.000 κατι θα γινωταν,θα δουμε στο μελλον με τους κινητηρες μεταβλητης συμπιεσεως
H Toyota κανει πλατες στο autotriti γι αυτο δεν βγαζει diesel αν και θα μπορουσε ανετα να φορεσει τον d4d. Αρα μαλλον οντως οι εταιρειες τα εχουν βρει σκουρα με την ευρωπαικη ενωση και το euro7. To αμαξι παντως ειναι αστερι απο σχεδιαση μεσα εξω. Εδω μπορει να μην πουλησει αναλογα και με την τιμη του ομως στο εξωτερικο μπορει να κανει τη διαφορα.
Απάντηση: Ακριβώς. Για αυτό και οι εταιρείες ακολουθούν διαφορετικό μονοπάτι μιας και η εξέλιξη των κινητήρων diesel έχει φτάσει στο απροχώρητο.