ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Χάρη στη νέα πλατφόρμα, TNGA, οι τεχνικοί της Toyota κατάφεραν να χαμηλώσουν σημαντικά το κέντρο βάρους, να τοποθετήσουν μια νέα ανάρτηση με διπλά ψαλίδια για τους πίσω τροχούς, αλλά και να συνδυάσουν

Χάρη στη νέα πλατφόρμα, TNGA, οι τεχνικοί της Toyota κατάφεραν να χαμηλώσουν σημαντικά το κέντρο βάρους, να τοποθετήσουν μια νέα ανάρτηση με διπλά ψαλίδια για τους πίσω τροχούς, αλλά και να συνδυάσουν χαμηλό βάρος και αυξημένη ακαμψία

Bασισμένο σε νέα πλατφόρμα

65.632 Επισκέψεις στο άρθρο (2/11/2016)

Το Toyota C-HR είναι το δεύτερο μοντέλο της Toyota μετά το Prius, που βασίζεται στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα TNGA της ιαπωνικής φίρμας, και το πρώτο μοντέλο εκτός Ιαπωνίας με την «προίκα» αυτή. Έτσι έχει μήκος 4.360 χλστ., πλάτος 1.795 χλστ., ύψος 1.565 χλστ. (στις 4Χ2 εκδόσεις, 1.555 χλστ. στην 4Χ4) και μεταξόνιο 2.640 χλστ. (ενδεικτικά, το Auris όντας βασισμένο σε προηγούμενη πλατφόρμα, έχει μήκος 4.330 χλστ. και μεταξόνιο 2.600 χλστ.). Χάρη στη νέα πλατφόρμα, οι τεχνικοί της Toyota κατάφεραν να χαμηλώσουν σημαντικά το κέντρο βάρους χάρη και στην δυνατότητα τοποθέτησης πολλών μερών στο χώρο του κινητήρα χαμηλότερα, να τοποθετήσουν μια νέα ανάρτηση με διπλά ψαλίδια για τους πίσω τροχούς, αλλά και να συνδυάσουν χαμηλό βάρος και αυξημένη ακαμψία (η TNGA πλατφόρμα σύμφωνα με την Toyota είναι 65% πιο άκαμπτη από την προηγούμενη στη μικρομεσαία κατηγορία και που χρησιμοποιεί το Auris σήμερα). Ιδιαίτερα προσοχή έχει δοθεί στην αεροδυναμική γι αυτό μεγάλο μέρος του πατώματος είναι καλυμμένο, η πίσω αεροτομή έχει μεγάλες οπές για την κατάλληλη ροή του αέρα,  που καταλήγει σε ειδικά σχεδιασμένο «χείλος»  στην άκρη την πίσω πόρτας, αλλά και ειδικά μελετημένους αεραγωγούς. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Omoda
ALFA ROMEO