• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η λάσπη δυσκόλεψε την πρόσφυση του Arona, ωστόσο το ύψος του από το έδαφος (190 χλστ.) ήταν επαρκές ώστε να περάσει χωρίς επαφές.

Η απουσία προστατευτικών ποδιών κάτω από το αμάξωμα, αυξάνει τις δυνατότητές του σε ανισόπεδα χαμηλά εμπόδια.

SEAT Arona: Ξε-λασπώνει…

Διαβάστηκε από 293351 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/4/2019
 

 Ξεκάθαρος ήταν από την αρχή ο πιο ασφάλτινος χαρακτήρας του Arona στην ειδικά διαμορφωμένη πίστα off road, με το μικρό crossover της SEAT ωστόσο να περνάει με ευκολία το πρώτο υδάτινο κώλυμα, χωρίς να ακουμπήσει πουθενά. Στο πιο βαθύ και ανισόπεδο κώλυμα, η σφιχτή του ανάρτηση το ταλαιπώρησε όταν χρειάστηκε να βρει πρόσφυση μέσα στη λάσπη, με το ESP να λειτουργεί έντονα. Αν και τελικά «βγήκε» από το εμπόδιο «αναίμακτα», ήταν σαφές πως σε πιο δύσκολες συνθήκες (πιο βαθύ κώλυμα με περισσότερη λάσπη) θα αντιμετώπιζε πρόβλημα. Παρόλα αυτά, και πάλι δεν είχε θέμα με το ύψος του, αφού δεν ακούμπησε πουθενά και εξήλθε του εμποδίου με σχετική ευκολία. Στο τρίτο και πιο δύσκολο για πολλά αυτοκίνητα εμπόδιο, ταλαιπωρήθηκε κι εκεί ελαφρώς από θέμα πρόσφυσης, ωστόσο το πέρασε. Η απουσία προστατευτικών ποδιών και πάλι αποδείχθηκε σύμμαχός του, αφού δεν υπήρξε η παραμικρή επαφή με το εμπόδιο σε κανένα σημείο της διαδρομής προσπέλασής του. 

Η γνώμη του ειδικού 
Ξεκάθαρος ο πιο ασφάλτινος χαρακτήρας του από την σφιχτούτσικη ανάρτηση με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται στην λάσπη να βρει πρόσφυση. Δεν ακουμπάει πουθενά όμως αφού είναι πολύ καλό σε ύψος. Με ένα πιο χωμάτινων προδιαγραφών ελαστικό θα είναι εξαιρετικό σε εκτός δρόμου διαδρομές.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια